سهام داران حقیقی رمپنا، ومپنا و وکمپنا
Відкрити в Telegram
هدف ما : حمایت از سهام داران ، اطلاع رسانی و حمایت از نماد رمپنا ، وکمپنا و ومپنا می باشد. این کانال شخصی است اخبار و نظرات کانال ارتباطی به گروه مپنا ندارد. ارتباط با ما Saham.karkonan.mapna@gmail.com
Показати більше2 509
Підписники
-124 години
-57 днів
-2130 день
Архів дописів
🔴 سهم مدارس عادی از رتبههای برتر کنکور ١۴٠۴ صفر درصد است!
📺 پایگاه خبری متخصصین بهداشت ایران
💬 @behdashtian
🌐 www.behdashtian.com
توسعه میدانهای گازی هالگان و شاهینی کلید خورد - گروه مپنا https://share.google/v3w2DnPhYqGM2VK8X
افتتاح نیروگاه مقیاس کوچک پردیس با حضور وزیر نیرو و مدیرعامل گروه مپنا - گروه مپنا https://share.google/3PwIAoCC0OFkYKsId
ویدیو شب
تو بازار هم همینه، چه سمت خرید باشیم و یا چه سمت فروش کلی علائم جلو رومونه که نشون میده هم خرید کار درستیه و هم فروش!
@twitter_bourse🐦
ترامپ مرده= رنج منفی
ترامپ زندهس= رنج مثبت
عکس ترامپ= رنج مثبت
عکس و ویدیو فیکه= رنج منفی
@twitter_bourse🐦
🔴 قطعی برق واحدهای صنعتی، امسال بیشتر از سالهای قبل بوده است/ نیروگاههای برقابی یا تعطیل شده و یا به رو تعطیلی است/ وزیر نیرو به وعدههای برقی اش خودش عمل نکرد
💢 احسان ثقفی، رئیس انجمن سازندگان تجهیزات نفتی: کمبود انرژی در کشور پیشگیری نمیشود و فقط به سال آینده پاس داده میشود/ کسی کسری برق را جدی نمیگیرد/ از ۱۰ سال پیش میتوانستند این بحران را حل کنند.
🆔 @AbdiMediaNet I #عبدی_مدیا
🌐وبسایت | 🟢واتساپ I 📻کست باکس
بابک زنجانی: تا امروز بیش از ۶ میلیارد دلار به خاطر بدهی ۲ میلیارد دلاری پرداخت کردهام و به زودی همه اموالم را پس بگیرم/ به رئیس بانک مرکزی گفتم برای کنترل قیمت ارز چه اقداماتی انجام دادهاید؟ گفت کانال تلگرامی درست کردهام و در آن به مردم تلقین میکنم که قیمت دلار پایین میآید
@Kafiha
🔺بابک زنجانی: افزایش قیمت دلار هیچ ربطی به مکانیسم ماشه و تحریمها ندارد و تقصیر بانک مرکزی است
@Khabarfouri
🔻 یارانه چه کسانی قطع میشود؟
طبق اعلام وزارت رفاه، یارانهی دهک دهم درآمدی فعلاً حذف شده و بهزودی یارانهی دو دهک دیگر (۸ و ۹) هم طبق قانون بودجه قطع خواهد شد.
📌 شاخصهای کلی برای شناسایی دهکهای پردرآمد:
* خانوارهایی با بیش از ۵ سفر خارجی در یک سال
* خانوارهایی که مجموع ارزش املاکشان بیش از ۳۵ میلیارد تومان است
* خانوارهایی که یک یا چند خودرو با مجموع ارزش بالای ۳۰ میلیارد تومان دارند
* خانوارهایی که سرانه درآمد ماهانهشان پس از کسر اجاره، بیشتر از ۱۰ میلیون تومان باشد
📌 شاخصهای جزئی (میانگین حقوق ماهانه):
* خانواده ۱ نفره: ۳۰ میلیون
* خانواده ۲ نفره: ۳۷ میلیون
* خانواده ۳ نفره: ۴۵ میلیون
* خانواده ۴ نفره: ۵۲ میلیون
* خانواده ۵ نفره: ۶۰ میلیون
📌 میانگین تراکنش ماهانه:
* خانواده ۱ نفره: ۵۰ میلیون
* خانواده ۲ نفره: ۶۰ میلیون
* خانواده ۳ نفره: ۷۵ میلیون
* خانواده ۴ نفره: ۸۷ میلیون
* خانواده ۵ نفره: ۱۰۰ میلیون
✍️ به زبان ساده: اگر درآمد، تراکنش یا دارایی خانوار بالاتر از این شاخصها باشد، در دهکهای ۸، ۹ یا ۱۰ قرار میگیرد و یارانه آنها حذف خواهد شد.
@PiknikAnalyst
🔴ادعای خبرگزاری فارس:
براساس طرح مجلس:
ایران از NPT و پروتکل الحاقی خارج میشود.
هرگونه مذاکره با آمریکا و سه کشور اروپایی قطع خواهد شد.
همکاریهای نظارتی با آژانس بینالمللی انرژی اتمی پایان مییابد.
تو تلگرام داشتم کانال روانشناسی مورد علاقهام را زیرورو می کردم که رسیدم به این متن که بنظرم میتونه فقط رعایت همین نکته از هزاران نکته شناختی منو به آرامش برسونه.....
*وقتی که الاغ شدم!*
تابستان سال ۱۳۸۹ بود. در حال رانندگی بودم حواسم نبود. یه دفعه یک ماشین با سرعت از کنارم رد شد و با بوق ممتد داد زد و گفت هی الاغ حواست کجاست. همانطور با سرعت رفت پشت چراغ قرمز ایستاد. چون خیابان خلوت بود منم رفتم کنارش ایستادم. شیشههای هر دو تامون پائین بود.
یواشکی از کنار چشماش به من نگاه میکرد. منم مستقیم بهش نگاه میکردم. گفتم، آقا میدونستی الاغ ماده هست و خرها، نر هستند. تو باید به من میگفتی خر. دوم اینکه اگه من الاغم، حتما تو هم حضرت سلیمان هستی چون الان داری زبان الاغها رو میفهمی که باهات صحبت میکنم. سوم اینکه اصلا حواسم به تو نبود تو عالم خودم بودم...
یک لبخندی زد و سه بار گفت معذرت میخوام. منم تو ماشین شکلات داشتم براش پرت کردم تو ماشینش. با اشاره اون، هر دو تا کناری ایستادیم و الان که با هم دوستیم یادمون نمیره که یک الاغ ما رو با هم آشنا کرد.
این ماجرا میخواد بگه که کلمه ای در زبان انگلیسی هست به نام reactive یعنی واکنش و کلمه دیگری هست به نام creative یعنی خلاقیت. اگر دقت کنیم با جابجایی حرف c یک واکنش تبدیل میشه به یک خلاقیت. یعنی میشد این موضوع تبدیل شه به یک دعوای خیابانی که آخرش هم منجر میشد به آشتی. هم وقتمون رو میگرفت هم هزینه ساز بود.
پدرم میگفت وقتی آخرش تو کلانتری با هم آشتی میکنیم چرا الان آشتی نکنیم.میلیونها انسان در جنگ جهانی دوم کشته شدن ولی امروز کل اروپا هوای هم رو دارن و متحد هستند.
نگاه راهبردی
● ۱- آخر هر جنگی صلحه.
● ۲- عاقل کسی است که از تهدید فرصت میسازه، ما هر دو تامون عاقل بودیم.
● ۳- فحش دادن دلیل کسانی است که حق با آنها نیست.
● ۴- وقتی کسی عصبانیت میکنه یعنی تونسته بر تو چیره بشه.
🔴 شوخی امیرحسین قیاسی با بورس!
خداییش یه سری جاهاش واقعا بامزه بود مخصوصا اون قسمتی که جایگزین ضرر کردن توی بورس راه دیگه معرفی میکرد 😂
➖ اما چقدر بد که بازاری که قراره دماسنج اقتصادی کشور باشه دستمایه طنز قرار میگیره!
✔️ @mohsen_tahlil
حضرت الیاس:
مارتیک میتونه با دلار ۱۰۰ تومنی برگرده
معین ۱۲۰ تومن
قمیشی ۱۵۰ تومن
@PiknikAnalyst
Вже доступно! Дослідження Telegram за 2025 — головні інсайти року 
