سهام داران حقیقی رمپنا، ومپنا و وکمپنا
Відкрити в Telegram
هدف ما : حمایت از سهام داران ، اطلاع رسانی و حمایت از نماد رمپنا ، وکمپنا و ومپنا می باشد. این کانال شخصی است اخبار و نظرات کانال ارتباطی به گروه مپنا ندارد. ارتباط با ما Saham.karkonan.mapna@gmail.com
Показати більше2 507
Підписники
Немає даних24 години
-57 днів
-2030 день
Архів дописів
♦️آذری جهرمی:
🔹این مردم بزرگ و شریف، پای کار ایران ماندند؛ نه فلان قرارداد چند ساله و فلان توافق راهبردی!
🔹قدرشان را بدانید، تکریم شان کنید چرا که شایسته تکریمند؛ در روز تنهایی ایران، همینها بودند که علیرغم دلخوری ها، جوانمردانه ایستادند!
خوشحال باشیم از اینکه از صبح امروز بمب و موشکی از آسمان فرود نمی آید
نگران باشیم از اینکه هنوز صدها مین زیر آسمان و بر روی زمین از نوع اقتصادی، سیاسی و اجتماعی عمل نکرده اند
متاثر باشیم از یک جنگ ۱۲ روزه با خساراتی جانی و مالی هنگفت و جبران ناپذیر که میتوانست رخ ندهد
و مرور کنیم آنچه در این ۱۲ روز گذشت بر داشته ها و نداشته هایمان و بر بایدها و نبایدهایمان
و نتیجه بگیریم که باید امروز از کجا شروع کرد تا هرگز چنین رخداد خانمان سوزی تکرار نشود
تردیدی نیست برای چنین نتیجه گیری تعیین کننده و سرنوشت سازی، ابتدایی ترین شرط، تغییر در نحوه نگاه و نگرش به بسیاری از واقعیت هاست
در باب شرکت داری و فعالیت های اقتصادی نیز عینا چنین است
امروز را با خود خلوت کنید که این ۱۲ روز موجب شد متوجه شوید کدام واقعیت ها را نادیده بگیرید و کجا به بیراهه رفتید
و برای فردا چه تغییری در نوع نگاه، نگرش و ساختارتان باید ایجاد کرد
در غیر اینصورت فردا تکرار دیروز است!
با آرزوی فردایی روشن برای همه شما عزیزان/#حامد_پاک_طینت
مجمع فعالان اقتصادی
📌@Iran_economy_online
و اینجا در اینستاگرام
📌Paktinat.Hamed
# طنز
برنده واقعی جنگ وزیر نیرو بود که باهاش کاری نداشتن، از هفته آینده مجددا سیبل انتقادات خواهد بود. 😂😂
توییت علی خسروانی: جنگ احد را فراموش نکنید، رها کردن تنگه احد پیش از موعد و تصور اینکه جنگ تمام شده ورق جنگ را برگرداند
✅️ @akhbare_fouri
⭕️ بهنظر میرسد #توازن_خونین، مطلوب هر سه طرف این جنگ باشد.
✍️ عبداله عبدی – عبدیمدیا
۱- آمریکا در کنار اسرائیل ایستاد، اما جنگ وسیعی را آغاز نکرد و پیش از حمله به ایران و نقاط خاص، از طریق کانالهای #خاص؛ اطلاعرسانی انجام داد.
۲- اسرائیل اهداف خود را در ایران زد و خسارات سنگینی به جمهوری اسلامی وارد کرد.
۳- ایران، اورانیوم خود را پیش از حمله به تاسیسات جابهجا کرد، گنبد آهنین اسرائیل را در هم شکست و خسارات قابل توجهی نیز وارد ساخت.
۴- تلاشهای دو دهه اخیر جامعه مدنی نیز، همزمان با حملات به تاسیسات، منهدم شد؛ و با توجه به امتداد #شرایط_جنگی و فضای فوقامنیتی تا ماهها، میتوان گمانهزنیهای خاصی داشت که بعدها باید به آن به تفضیل پرداخت.
۵- مواجهه مردم با جریان اپوزیسیون دگرگون شد، و عملاً فاتحهی یک یا چند جریان سیاسی خاص خوانده و تمام شد و نقش آفرینی آنها در پازل جنون برای قدرت، مورد ارزیابی قرار خواهد گرفت.
۶- مردم ایران، بیشترین ضرر و ضربه را در این غائله ی شوم و منحوس متحمل شده و خواهند شد؛ زخمی که اثر آن تا سالها خواهد ماند و تصاویرش و تبلیغات پیرامون آن، امتداد خواهد یافت.
۷- باید سرانجام نزاع رسانهای را نظاره کرد؛ جایی که بخش بزرگی از ماجرا به آنجا اعاده خواهد شد. و البته، حجم و نوع تبلیغات جنگی–سیاسی، خود میتواند بیانگر بسیاری از حقایق پنهان باشد.
۸- نیروی نظامی ایران در سخت ترین نوع جنگ که به لحاظ تاریخ ایدئولوژیک بسیار شبیه به #جنگ_احزاب در صدر اسلام بود، پس از شوک اولیه در عین حال که دفاع فعال (با هر کیفیت و حتی ناتوانی در بسیاری از موارد) انجام داد و در عین حال به مواضع طرفهای درگیر حمله کرد که شاید بتوان آنها را از منظر دفاع ملی رو سفید دانست که آنچه داشتند علی رغم خیانتها انجام دادند و جانها نثار دفاع از میهن کردند.
۹- عیار بسیاری از افراد، فعالان سیاسی، کنشگران، کارشناسان برای بدنه اصلی مردم ایران مشخص و اظهارات آنها در فضای عمومی، رسانهها و شبکه های اجتماعی ثبت و بارها تحلیل و تبیین خواهد شد.
۱۰- روزهای آینده برای نیروهای امدادی فیزیکی و مجازی روزهای پرکار و ماههای آینده برای مسولان اقتصادی و سیاسی پرکارتر و سخت تر خواهد بود و نمیتوان از سنگینی فاجعه ترورها برای نظام علمی (قابل ترمیم) چشم پوشی کرد.
🔸 همانطور که در بند ۸ عرض کردم مشابهت زیاد تاریخی با جنگ احزاب وجود دارد که به دلیل رعب متقابل، توازن و خستگی از تقابل و بدون درگیری مستقیم بزرگ با قدرت اصلی به پایان رسید؛ پیشنهاد میکنم سوره احزاب را بخوانید.
🔸والبته مطلب بسیار زیاد است. از شکاف های اطلاعاتی و دالان های امنیتی تا نقش آفرینی #آن_مرد_خاص در مذاکره مستقیمی که میتوانست نتیجه مذاکره مستقیمش پیش از این موازنه خونین؛ توافقی باشد که امروز، وضع این نباشد ولی در آخرین دقایق باز نقش آفرینی فوق امنیتی کرد. . و افسوس عدم نصیحتهای ناصحان و دلسوزان کار را به این روز رساند.
🔻 در دل این توازن، ناگفتههاییست درهمتنیده میان امنیت و فریب، قدرت و ترس، عقل و جنون.
🔸 آنچه دیده میشود، شاید فقط پردهی اول باشد و نمیتوان مهر یقین بر هرآنچه گفته زد. گاهی صلح، صدای خفهشدهی جنگی دیگر است...
🔸 و باید صبور بود و دید چگونه ایران، ایران آینده را ملاقات خواهد کرد.
🔸 امیدوارم زخمهای مام میهن، #ایران بانو، به مهر فرزندانش هرچه زودتر التیام یابد و لبخند، صلح و آرامش سهم که نه، بلکه حق مردم بزرگ ایران زمین باشد.
🔻زنده باد ایران، جاویدان وطن من
عبداله عبدی - فرزند ایران
💢قیمت نفت به سطحی پایینتر از قبل از اولین حمله اسرائیل به ایران سقوط کرده است
🖋آدام هنکاک گزارشگر اقتصادی
قیمت نفت پس از اعلام آتشبس توسط رئیسجمهور ترامپ همچنان در حال سقوط است.
نفت خام برنت، شاخص جهانی، با کاهش ۴ درصدی دیگر به کمی بیش از ۶۸ دلار در هر بشکه رسیده است. این کاهش پس از افت ۷ درصدی در جلسه معاملاتی روز دوشنبه رخ داده است.
قیمت نفت اکنون پایینتر از سطح ۱۲ ژوئن است؛ زمانی که اسرائیل اولین حمله خود به ایران را آغاز کرد.
بازارهای سهام در آسیا نیز به تحولات اخیر در خاورمیانه واکنش مثبت نشان دادهاند، بهطوریکه شاخصهای اصلی در ژاپن، کره جنوبی و استرالیا همگی افزایش یافتهاند.
📌📌📌
خدا را شکر، حاکمیت در شرایط فعلی تصمیم درست منطقی و عقلانی گرفت.
اتفاقات اخیر خیلی درس آموخته و آموزش داشت که حتما کارشناسان بیطرف اعلام خواهند کرد.
سلامت و پاینده باشید.
تمووووووووووم اتفاقات این 12 روز رو بیخیال شید، ناموسا فقط پیشبینی محسن رضایی از جنگ رو ببینین😂😂😂😂😂
محسن رضایی:
در همون هفته اول حمله امریکا به ایران ۱۰۰۰ نظامی را به اسارت می گیریم و بابت آن میلیاردها دلار پول باید پرداخت کنند
🆔 @footballvision2
الجزیره مدعی شد: آتش بس میان ایران و اسرائیل آغاز شده است
واقعا آخر حرم زاده، آخر دلال،آخر شیاد و البته قدرتمند و قوی به لطف ابزاری که دز اختیار دارد.
🔺ترامپ: اسرائیل و ایران تقریباً همزمان پیش من آمدند و گفتند: «سلام!»
🔹میدانستم که وقتش رسیده است—الان. جهان و خاورمیانه برندگان واقعی هستند!
🔹انتظار میرود هر دو کشور در آینده عشق، صلح و رفاه عظیمی داشته باشند.
🔹آنها چیزهای زیادی برای به دست آوردن دارند، اما اگر از مسیر عدالت و حقیقت منحرف شوند، چیزهای زیادی هم برای از دست دادن دارند.
آینده اسرائیل و ایران بیحد و مرز و سرشار از نویدهای بزرگ است.
خدا هر دوی شما را حفظ کند!
@khabare_vije
توییت دکتر عراقچی در مورد آتش بس
همانگونه که مکرراً گفته ایم، این رژیم اسرائیل بود که جنگ را آغاز کرد نه ما.
در حال حاضر توافقی در موضوع آتشبس یا توقف عملیات وجود ندارد. با این حال به شرط آنکه رژیم اسرائیل تهاجم غیرقانونی خود علیه مردم ایران را تا ساعت ۴ صبح امروز متوقف کند، ما نیز قصدی برای ادامه پاسخ نداریم.
تصمیم نهایی درخصوص توقف عملیات نظامی از سوی ما متعاقبا اتخاذ خواهد شد.
🕵♂@Aghaye_Eghtesad
حجم انفجار و صداهای مهیب امشب در تهران و کرج در ۱۲ روز گذشته بیسابقه اعلام شده است.
🔴
ترامپ مدعی شد: آتشبس تا حدود ۶ ساعت دیگر اجرایی میشود
🔹سیان ان به نقل از یک مقام ارشد ایران گزارش داد: تهران هیچ پیشنهادی برای آتشبس دریافت نکرده است.
🔹این مقام ارشد ایرانی به سیانان گفت: ایران تا رسیدن به صلح پایدار به جنگ ادامه خواهد داد و اظهارات اسرائیل و آمریکا را «فریبی» برای توجیه حملات به منافع ایران میداند.
🔹«در همین لحظه، دشمن در حال تجاوز به ایران است و ایران در آستانه تشدید حملات تلافیجویانه خود است و گوش شنوایی برای شنیدن دروغهای دشمنانش ندارد.»
همزمان با ادعای ترامپ مبنی بر آتشبس، رژیم صهیونیستی درحال تجاوز گسترده به مناطق مختلف خاک کشورمان است.
▶️ ترامپ: ایران و اسرائیل آتشبس رو اعلام میکنن!
➖ ترجمه کامل:
به همه تبریک میگم
اسرائیل و ایران کاملا توافق کردن که حدود شش ساعت دیگه، وقتی مأموریّتهای نهاییشون تموم بشه، یک آتشبس کامل و همهجانبه به مدت دوازده ساعت برقرار بشه و بعدش جنگ رسماً تموم شده حساب بشه.
➖ ایران آتشبس رو شروع میکنه و بعد از دوازده ساعت نوبت اسرائیله. بعد از بیستوچهار ساعت، پایان رسمی جنگ دوازدهروزه توسط دنیا جشن گرفته میشه.
توی هر آتشبس، طرف مقابل باید آرام و محترمانه بمونه.
➖ با این فرض که همه چیز طبق برنامه پیش بره، که قطعاً همینطور میشه، میخوام به اسرائیل و ایران تبریک بگم به خاطر استقامت، شجاعت و هوششون برای پایان دادن به چیزی که باید «جنگ دوازدهروزه» نامیده بشه.
➖ این جنگ میتونست سالها ادامه پیدا کنه و تمام خاورمیانه رو نابود کنه، اما اینطور نشد و دیگه هرگز نخواهد شد!
@mohsen_tahlil
🔴 مردم علاج در #وطن است
🔸#علاج، آهنگساز و تنظیمکننده: محسن چاوشی
شاعر: کاظم بهمنی
گیتار الکتریک: عادل روحنواز
پیانو: توحید نوری
میکس و مسترینگ: مهدی کریمی
@abdimedianet
Вже доступно! Дослідження Telegram за 2025 — головні інсайти року 
