uk
Feedback
سهام داران حقیقی رمپنا، ومپنا و وکمپنا

سهام داران حقیقی رمپنا، ومپنا و وکمپنا

Відкрити в Telegram

هدف ما : حمایت از سهام داران ، اطلاع رسانی و حمایت از نماد رمپنا ، وکمپنا و ومپنا می باشد. این کانال شخصی است اخبار و نظرات کانال ارتباطی به گروه مپنا ندارد. ارتباط با ما Saham.karkonan.mapna@gmail.com

Показати більше
2 507
Підписники
Немає даних24 години
-57 днів
-2030 день
Архів дописів
🔺 پست محسن چاوشی برای وطن 🇮🇷 @Khabarfouri

من اینجا ریشه در خاکم ... #تحلیل_زمانه 🌍 @TahlilZamane

#ایران⁩ #وطن⁩ #شرافت⁩ اینها ریشه‌اند. ‏نه وطن، فروشی است و نه شرافت، خریدنی! ‏اینها کالا نیستند که با پول در هر فروشگاه یا پک
#ایران⁩ #وطن⁩ #شرافت⁩ اینها ریشه‌اند. ‏نه وطن، فروشی است و نه شرافت، خریدنی! ‏اینها کالا نیستند که با پول در هر فروشگاه یا پکیج‌های رویافروشی اینستاگرام بتوان تهیه کرد. ‏با اینها باید زندگی کرد. ‏بدون اینها، هیچ هستیم. @yashar_soltani | یاشار سلطانی

قیمت آتی #طلا امروز 16 دلار کاهش یافته و اکنون در سطح 3400 دلار قرار دارد. قیمت #نفت 0.5 درصد پایین آمده و قیمت هر بشکه نفت برنت و نفت آمریکا به ترتیب 73 دلار و 71.5 دلار است. در بورس های بزرگ آسیا امروز تغییرات شاخص ها اندک بوده است. در معاملات فیوچر بورس آمریکا تابلوها قرمز بوده اند. نوسان ارزش #دلار در برابر #یورو و #پوند امروز هم محدود بوده است. @bourse24ir www.bourse24.ir

🔺️پزشکیان: طوفان خشم در راه 🔹️منتظر شگفتی باشید @khabarfouri
🔺️پزشکیان: طوفان خشم در راه 🔹️منتظر شگفتی باشید @khabarfouri

🔻طلای جهانی روی دور افزایش قیمت 🔹قیمت طلا در معاملات روز سه شنبه بازار جهانی، با افزایش تقاضا برای دارایی‌های امن مانند طلا
🔻طلای جهانی روی دور افزایش قیمت 🔹قیمت طلا در معاملات روز سه شنبه بازار جهانی، با افزایش تقاضا برای دارایی‌های امن مانند طلا در پی تجاوز رژیم صهیونیستی به ایران افزایش یافت. 🔹بهای هر اونس طلا برای تحویل فوری، پس از کاهش بیش از یک درصدی در روز قبل، با ۰.۵ درصد افزایش، به ۳۳۹۹ دلار و ۹۰ سنت رسید. 🔹بهای هر اونس طلا در بازار معاملات آتی آمریکا، با ۰.۱ درصد افزایش، به ۳۴۱۹ دلار و ۲۰ سنت رسید./ایسنا اقتصادی @sedayebourse

موساد اینترنشنال نتانیاهو رو اورده باهاش مصاحبه میکنه این شبکه تروریستی سخنگوی فارسی زبان جهود ادمکش است
موساد اینترنشنال نتانیاهو رو اورده باهاش مصاحبه میکنه این شبکه تروریستی سخنگوی فارسی زبان جهود ادمکش است

🟢ایران، از سه هزار سال پیش بدین‌سو هیچ زمان نبوده است که در صحنهٔ تاریخ جهان حاضر نباشد. یک ملّت چقدر می‌تواند پست و بلند و
🟢ایران، از سه هزار سال پیش بدین‌سو هیچ زمان نبوده است که در صحنهٔ تاریخ جهان حاضر نباشد. یک ملّت چقدر می‌تواند پست و بلند و افت و خیز و رنج و آزمون داشته باشد، و باز بماند؟ از نفَس بیفتد، ولی از پا نیفتد؟ چون به حکم جغرافیا در قلب حوادث جهان بوده، از چهار سو فشار بر او وارد می‌شده، با این‌حال، از میدان به در نمی‌رفته. ⚪️از کاخ آپادانا تا خانهٔ گِلی حافظ در شیراز، فاصلهٔ چندانی نیست؛ زمانی مُلکِ مرئی را در زیر سیطرهٔ خود داشته، زمانی مُلکِ معنی را. یک نقطهٔ مرموز در کلّ تاریخ ایران است و آن سرّ بر جای ماندن اوست. چگونه بوده که وقتی همهٔ درها به رویَش بسته می‌نموده است، باز دریچهٔ نامنتظری باز می‌شده که او بتواند خود را از طریق آن برهاند؟ چنین می‌نماید که هرگاه لازم می‌شده، او ادامهٔ حیات ایرانیَش را به بهای گرانی می‌خریده. 🔴این بها، «شکیبائی در مصائب» بوده است. بدینگونه، آنچه را که «مشی ایران» می‌توان خواند، به نیروی نو شدن و «باز آفرینی بر حسب مقتضیّات» تضمین می‌گردیده. منظورم از «باز‌آفرینی بر حسب مقتضیّات» آن است که اقتضای اوضاع و احوال جدیدی که عارض گردیده، پاس داشته شود، بی‌آن که اصلِ «مشی» تغییر یابد. 🔵[اصل مشی ایرانی ماندن] ظواهر تغییر می‌کرد، ولی او آن را مهم نمی‌دانست، پس از چندی و پس از یک انحنای مختصر، باز همان مسیر پیشین در پیش گرفته می‌شد. 🗣️سرباز ایران؛ زنده‌یاد استاد محمدعلی اسلامی ندوشن ⚽️Channel: ⚽️ @Futball180TV

من و تهران من و دلشوره های ناتمومش من و تهران و بغض آسمونش من و تهران من و افسردگی های همیشه من و دردی که رو لب آه میشه من و
من و تهران من و دلشوره های ناتمومش من و تهران و بغض آسمونش من و تهران من و افسردگی های همیشه من و دردی که رو لب آه میشه من و تهران من و اندوه آه شعر من و تهران من و بارون ماه من و تهران و بغض این ترانه من و قحطی شعر عاشقانه من و تهران و این زخم دمادم من و تهران و اندوه صد آدم من و تهران و اشکای پیاپی من و اندوه من و این غصه تا کی

تحلیل جالب فعال سیاسی ساکن فرانسه از جنگ ایران و اسرائیل 🔹رامین کامران جامعه‌شناس، نویسنده، مترجم و فعال سیاسی ایرانی ساکن فرانسه است. او از سال ۱۳۵۵ در فرانسه زندگی می‌کند و از همکاران نزدیک شاپور بختیار، نخست‌وزیر سابق ایران بوده است. تحلیل او در خصوص عملیات برق آسای اسرائیل جالب است. #چند_ثانیه @chandsanieh_news

باز روز شد و آسمان ایران آرام گرفت ... ما که تماشاچی بودیم، اما ادای احترام وادب کنیم به آن مردانی که چند شب روی سامانه‌های پدافندی و نظامی با جان خودشان از یک ایران دفاع کردند. شاید با تجربه ساعت‌های شروع جنگ، خیلی از آنها احتمال می‌دادند که طلوع امروز را نبینند. اینکه بدانی که صدها پهباد و موشک و هواپیمای فوق مدرن برای زدن تو در آسمانند و بمانی تا قلب ۸۵میلیون ایرانی را آرام نگه داری، بدون اسم و رسم، فقط مردانگی می‌خواهد و شرافت. وجود این آدم‌ها باعث میشود که ملت‌ها شکست نخورند ... 🌷دستمریزاد مردان خدا دست حق به همراهتان🤲 امام زمان نگهدارتون

در پی سقوط یک F35 در تبریز، قیمت سهام لاکهید مارتین، تولیدکننده اصلی این جنگنده کاهش یافت. @validhelalat
در پی سقوط یک F35 در تبریز، قیمت سهام لاکهید مارتین، تولیدکننده اصلی این جنگنده کاهش یافت. @validhelalat

💢 امشب تمام لایوهای مربوط به حیفا و تل آویو رو در اینستا و یوتیوب و خبرگزاریهایی مثل CNN و ... مسدود و متوقف کردن فقط الجزیره ظاهرا هنوز برقراره از این لینک می‌تونید ببینید البته با فیلترشکن https://www.aljazeera.net/live

4_5942517519544751387.mp39.16 MB

⭕️ نفت سقوط کرد! @twitter_bourse🐦
⭕️ نفت سقوط کرد! @twitter_bourse🐦

عجیب ترین چیزی که این روزها میبینم خوش باوری و ساده انگاری ادمهایی هست که فکر میکنند اسراییل و امریکا برای ازادی مردم ایران حمله کرده اند و بعد از پایان این ماجرا دموکراسی و ازادی و صلح و پیشرفت برای ایران به ارمغان خواهند اورد و این موضوع از ساده انگاری حکومت و طرفدارانش برای نزدیکی به شرق نیز بدتر است که میبینیم در این جنگ نابرابر روسیه هیچ کاری به جنگ ندارد و حتی معلوم نیست اون سامانه های اس ۳۰۰ و اس ۴۰۰ و جنگده هایی که قرار بود به ایران تحویل‌شود کجا هستند. ما در این جنگ تنهاییم و برای ما فقط ایران مهم است.

🔴فداحسین مالکی عضو کمیسیون امنیت ملی در گفتگو با روزپلاس، خبر منتشر شده درخصوص تصویب خروج ایران از NPT توسط نمایندگان مجلس را تکذیب کرد