uk
Feedback
Web_programming

Web_programming

Відкрити в Telegram

Sharif web programming If you have any questions, please feel free to ask(@yumcoder)

Показати більше
1 051
Підписники
-124 години
-47 днів
-830 день
Архів дописів
امروز به مناسبت پایان درس وب در ترم گذشته با برخی از دستیاران آموزشی رفتیم و پیتزا خوردیم 👈 سپاس از زحمت همه عزیران در ترم گذشته و جای بچه‌هایی که نبودند خالی(ما از طرف دستیارانی که نبودند نیز پیتزا گرفتیم و خوردیم)

درباره جلسه امروز rust فیدبک بدهید لطفا

vc.sharif.edu/ch/jafarinezhad ساعت ۷ شروع میکنیم یادآوری 👆

گفتم بگردم تلگرام remindar داره که برخی پیغامها رو بهم یادآوری کند دیدم دارد! 😂 در بخش saved message روی send باید long press کنید

تعدادی پیام داشتم که با زمان این جلسه مشکل داشتند و ترجیح بود دیروقت و دوشنبه باشد که بتوانند شرکت کنند. از انجا که این هفته کمی آزاد هستم لذا برای من فرقی ندارد، امیدوارم جلسه خوبی شود. زمان این جلسه بر اساس درخواستهای مطرح شده فردا دوشنبه ۲۳ اسفند ساعت ۷ شب خواهد بود پ.ن. ببخشید برای جابجایی‌های پیش آمده

با درخواست دوستان این جلسه به ساعت ۷ منتقل شد

photo content

twitter_b5bbbceb7200cf8efc2443644db5d804.jpeg1.19 KB

twitter_aebe2ab692eb9690b9d6a582d7bd967d.jpeg2.20 KB

SEV vs XRP مسیر سخت و طولانی بود ولی این بخشی از آغاز یک راه است

ostrich manoeuvre در نرم‌افزار یعنی چه؟

https://tikv.org/docs/5.1/concepts/overview/ یک پایگاه داده خوب 👆

درود یکشنبه ساعت ۴ بعد از ظهر یک جلسه انلاین خواهیم داشت و در آن به کمک زبان Rust یک mini redis خواهیم نوشت این دوره به صورت عملی است پس لطفا rust و vscode را نصب کرده باشید محل برگزاری https://vc.sharif.edu/ch/jafarinezhad

git bisect کاربرد این دستور git چیست؟

حل شد.

آقای حامد عبدی لطفا به بنده در اسرع وقت، پیغام بدهند

سلام دوستان، ما یه تیمی هستیم داریم روی یک پروژه بلاک‌چینی کار می‌کنیم، پروژه یه کار بین‌الملی حساب میشه و کار باحالیه در حال حاضر به یک نیروی فرانت به صورت پروژه‌ی سه هفته‌ای و صرفا کافیه یه آشنایی با web3 داشته باشه. استک هم React هستش. #آگهی_استخدامی #فرانت #react

مقایسه با کیس فیسبوک و توییتر خیلی جالبه. این که ارزش شبکه به کاربراش هست ولی خود کاربرا از رشد شبکه نفعی نبردن. بعضی پروژه‌ها هم هستن که دارن سعی میکنن سوشال نتورک بیارن ولی نمیدونم واقعا چقدر میتونن موفق بشن. دو تا کیس که به چشم من خورده DeSo هست که قبلا اسمش bitClout بود. یکی دیگه هم Desmos network هست.