uk
Feedback
Oxymoron

Oxymoron

Відкрити в Telegram

Показати більше
1 054
Підписники
Немає даних24 години
Немає даних7 днів
-830 день
Архів дописів

#پیام_ناشناس ترانه ای مناسب برای زمانی که درمورد آینده نگران و دچار احساس یاس و پوچی هستی. @HarfBeManBot

#پیام_ناشناس The song you boutta send but nah @HarfBeManBot

#پیام_ناشناس Pure hate for someone who wronged you @HarfBeManBot

Live laugh led zep

#پیام_ناشناس طوری که لد زپلین فاک میکنی...حال کردم @HarfBeManBot

04 - It Could Be Sweet - www.eargasm.ir.mp39.85 MB

چون خیلیا به ذهنم میان

وایسا این یکیو دوست دارم…

#پیام_ناشناس Your heart dropping when you see his eyes @HarfBeManBot

چه مود عجیبی

#پیام_ناشناس بچه‌ها من یکی که توصیه اکیدم اینه یاد بگیرید حالتون بده چیزی گوش ندید لزوما @HarfBeManBot

ifykyk

Reza_Pishro_Chaghal_Nameh_DISS_ZEDBAZI_WE3aqU_Xdyo_140.mp36.37 MB

#پیام_ناشناس روز سوم مهاجرت و دلتنگی @HarfBeManBot

06. Love Is A Losing Game.mp36.12 MB

you’re trying to get back to black from me