uk
Feedback
☫•كآفِه رَحيـــٓــمی•☫

☫•كآفِه رَحيـــٓــمی•☫

Відкрити в Telegram

«خداوندا! مرا پاكيزه بپذير...» •نویسـندهٔ متـن‌هایِ طولانـی| متن‌ها کُپـی نیستند. •بدونِ صلوات کُپی نکنید| گرچه فوروارد بهتر است. • دورهمیِ کوچکِ غیرجدی‌: https://t.me/+7bGhUfdHZhw1ZTI0

Показати більше
4 786
Підписники
-324 години
+507 днів
+2330 день
Архів дописів
بعضی وقتا موضوع انقدر واضحه که وقتی می‌بینم یه عده خودشونو به کج‌فهمی می‌زنن تعجب می‌کنم. این چه آدرس غلطیه؟ رئیس‌مجلس از موا
بعضی وقتا موضوع انقدر واضحه که وقتی می‌بینم یه عده خودشونو به کج‌فهمی می‌زنن تعجب می‌کنم. این چه آدرس غلطیه؟ رئیس‌مجلس از مواضعِ ضدمنافع ملی ظریف و روحانی در بزنگاه‌هایی که پای منافع‌ملی وسطه، انتقاد می‌کنه؛ اما تریبون‌های جریان غربگرا اون رو «دفاع از روسیه» تلقی می‌کنن و به خورد مخاطب می‌دن. چطور ممکنه؟ یه چیزی رو مرور کنیم؟ روحانی و ظریف زیر بارِ اسنپ‌بک در برجام رفتن و همون امریکایی که سنگش رو به سینه می‌زدن از برجام خارج می‌شه، و همون اروپایی که در همه‌چیز دخالتش دادن و به هیچکدوم از تعهداتش عمل نکرده، اسنپ‌بک رو اجرا می‌کنه؛ و بعد روسیه و چین بعنوان متحدِ استراتژیک در شورای امنیت از حسن‌نیتِ ایران دفاع می‌کنن و اعلام می‌کنن که ما اسنپ‌بک رو به رسمیت نمی‌شناسیم! بعد ظریف در همین برهه علیهِ روسیه اعلام موضع می‌کنه. انتظارِ ما از مجلس چیه؟ مجلس نباید از «منافع ملی» در برابرِ این مواضع خطرناکِ جریان همیشه در اشتباه صیانت کنه؟ این دفاع از روسیه‌ست؟! مادامی که هم‌نوا با منافعِ شما باشیم، وفاق در جریانه، اما تا پایِ انتقاد از مواضع دوگانه‌سازِ خلاف منافع‌ملی‌تون میاد وسط، تخریبِ بقیه در دستور کاره؟

فی‌الواقع کثافت بگیره این بازی‌های سیاسی‌تون رو که برای پر و بال دادن به منافعِ حزب و جناح مطلوب خودتون؛ هر «ارزشی» رو زیرسوال می‌برید، به راحتی هرکسی رو که صرفاً یک رقابت یا اختلافِ سیاسی باهاتون داشته باشه تخریب می‌کنید، دروغ می‌بافید، از هیچ انگی علیهِ بقیه دریغ نمی‌کنید و گویی تنها رسالتتون در زندگی، دم تکون دادن برای همین منافعِ شخصیه. در این مسیر حتی به جایگاهِ شهدا هم رحم نمی‌کنید و پرداختن به یک گوشهٔ کوچیک از فداکاری‌هایِ اون‌ها رو هم ذائقهٔ اقلیت عنوان می‌کنید! اگر فداکاری شهدا نبود؛ شما لابه‌لای توهّم فتح چند روزهٔ تهران توسط صَدام حسین گم می‌شدید! امروز بودید که از تقسیم‌بندیِ احمقانهٔ اقلیت و اکثریت برای خودتون رای و لایک و ویو جمع کنید؟!

کاری به اینکه این آدم یک فعال بدنامِ معروف در توییتره و از هیچ تهمتی علیه دیگران اِبایی نداره و سابقهٔ تهمتِ جاسوسی به شهید س
کاری به اینکه این آدم یک فعال بدنامِ معروف در توییتره و از هیچ تهمتی علیه دیگران اِبایی نداره و سابقهٔ تهمتِ جاسوسی به شهید سنوار و شهید فریدون عباسی رو هم در کارنامه‌ش نداره ندارم؛ به این هم کاری ندارم که هرکدوم از این فیلم‌ها محتوای خاص خودش رو داره و پیرپسر به واسطهٔ حواشی‌ای که اطرافش وجود داشت؛ چقدر تبلیغ شد. اما اوج وقاحت رو ببینید! فیلمی که بر اساسِ زندگینامهٔ یکی از قهرمانان این کشور، شهید بزرگوار، شهید زین‌الدین ساخته شده رو «ذائقه و سلیقهٔ یک اقلیت» عنوان می‌کنه! درحالی‌که اگه زین‌الدین‌ها نبودن، نه عبدالرضا داوری‌ای وجود داشت، نه بستری برای ساختن پیرپسرها! فیلم‌سازی برای ادای احترام به شهدا کمترین کاریه که نهادهای فرهنگی می‌تونن بکنن؛ سوال اینه که چرا این افراد از زنده نگه‌داشتنِ نام شهدا انقدر نگرانن؟! قراره چه منفعتی ازشون به خطر بیفته؟! هیچکس هم نیست به محتوای فعالیت این موجودات نظارت و رسیدگی کنه!

«دل که مجنونِ نوای زینب است آشــنایِ نِی، نوای زینب است…» میلادِ شما بر ما مبارک، بانویِ دمشــق، اسطورهٔ صبر و انتظار.
صدایِ شهید محمدحسین محمدخانی

نمی‌دونم خدابیامرز فرج‌الله سلحشور زمانی که می‌خواسته یوسف پیامبر رو بسازه، چطور توکل و توسل کرده و با چه خلوصِ نیتی این مجموعه رو ساخته؛ که هم تو چندین کشور دوبله و منتشـر شده، و هم هربار که با درخواستِ مـردم تو ایران باز‌پخش می‌شه، بازم آمارِ بیننده‌هاش بیشتر از هر مجموعهٔ دیگه‌ایه. خدا رحمتش کنه.

+ اگر ضدِ‌اخلاق و ضدِارزش، به یک افتخار تبدیل بشه، کم‌کم بی‌مسئولیتیِ اجتماعی به بار میاره، و در پسِ فراگیر شدنِ ضداخلاقی‌ها،
+ اگر ضدِ‌اخلاق و ضدِارزش، به یک افتخار تبدیل بشه، کم‌کم بی‌مسئولیتیِ اجتماعی به بار میاره، و در پسِ فراگیر شدنِ ضداخلاقی‌ها، تبعات این بی‌مسئولیتیِ اجتماعی دامن‌گیرِ همهٔ اعضای تشکیل‌دهندهٔ اون اجتماع خواهد بود. در این‌ صورت دیگه هیچ‌چیزی توجیه‌کنندهٔ آسیب‌های فرهنگیِ اجتماعی نیست. اخلاق، حریم، فرهنگ و خانواده‌محوری مهمه. از شعارهای رای ‌جمع‌کنِ عوام‌فریبانه‌ای که برای توجیه بعضی از این معضلات فرهنگی داده می‌شه، عبور کنیم. حریمِ فرهنگ و ارزش بازیچهٔ منافع سیاسی جناح‌ها نیست!

بَـــح بَـــح چه حرکتِ زیبایی…🤍 از «یا‌علی» زبان و دهان خسته کِی شود؟ اصـلاً زبان، برایِ همـین در دهـانِ ماست..

بدیهیات! در خانه اگر کَس است، یک حرف بس است.

«ما گرسنه نیستیم اقای رئیس!» این یادداشت رو در بابِ ادبیات مسئـولین و به‌ویژه رئیس‌جمهور بخونید؛ ادبیاتی که بارها گفته شده در چارچوبِ این چهاردیواری‌ها و این جلسات محصور نمی‌مونه و بازتاب داخلی و خارجی داره!
«رَضِیَ بِالذُّلِّ مَنْ کَشَفَ عَنْ ضُرِّهِ»؛ هرکس اظهار ضعف و ناتوانی کند، به ذلت خود راضی شده! زیرا نمایش کاستی‌ها، دشمن را به طمع می‌اندازد و جامعه را از درون می‌فرساید.

ای بشرِ بیچارهٔ ناتوان، که وقتِ دلتنگی بال نداری و غبطه می‌خوری به حال گنجشک‌ها…
+1
ای بشرِ بیچارهٔ ناتوان، که وقتِ دلتنگی بال نداری و غبطه می‌خوری به حال گنجشک‌ها…

Repost from •مستکین•
بیچاره اونی که اعتقاداتش رو تو کلوزفرند می‌ذاره.

Repost from •مستکین•
بیچاره اونی که اعتقاداتش رو تو کلوزفرند می‌ذاره.

بدون شرح. لوایحی که با اصرار دولت، بدون شفاف‌سازی ابهامات و برطرف‌ کردنِ نگرانی‌هایِ جدی نسبت به تضمینِ منافع ملی بصورت مشروط تصویب و ابلاغ شد؛ به امیدِ خروج ایران از لیست‌سیاه FATF. اتفاقاً یکی از این نگرانی‌ها همین بود که تضمینی وجود نداره که علیرغم تصویب و الحاق و اجرا؛ ایران از این لیست خارج بشه. نسبت به ابهامات هم شفاف‌سازی خاصی برای عُموم اتفاق نیفتاد؛ مثلا دربارهٔ کنوانسیونِ مبارزه با تامین مالی تروریسم؛ دربارهٔ تفاوت تعریفِ تروریسم از نظرِ ما و اونا توضیحی ارائه نشد. از نظر غربی‌ها انصارالله و حزب‌الله و سپاه و … تروریست محسوب می‌شن؛ اما اسرائیل خیر. و امروز هم خبر رسید که FATF کماکان ایران رو از لیستِ سیاه خارج نمی‌کنه و از قضا یکی از دلایل-بهانه‌هاش رو هم اینطور عنوان کرده که ایران باید طبق قواعدِ پالرمو و CFT و بطور کلی FATF عمل کنه؛ نه این‌که ملاحظهٔ قوانین داخلی و منافع ملی خودش رو بکنه! منافعی از جمله حقِ تحفظ‌هایی که ایران دربارهٔ شناسایی گروه‌های تروریستی موقع تصویب در نظر گرفته. قابل پیش‌بینی بود. چی بگم والا.

ممنونم از عزیزانی که صلوات فرستادن و فوروارد کردن؛ بااینکه کماکان نیازمند دعای شمام ولی دم شما گرمه!

ممنون می‌شم اگه برای حلِ یه مسئلهٔ مهمی یه صلوات برام بفرستید که بخیر بگذره…🤍

با آب‌طلا بنویسید و قاب کنید و بر سر‌ درِ محــافلِ حضــوری و مجــازی بیاویزید..
+1
با آب‌طلا بنویسید و قاب کنید و بر سر‌ درِ محــافلِ حضــوری و مجــازی بیاویزید..

آیت‌الله خامنه‌ای(حفظه‌الله):
آنها توقع نداشتند که موشک ایرانی، ساخت دست جوان ایرانی، بتواند با شعله‌های خودش، با آتش خودش، اعماق برخی از مراکز حساس تحقیقاتی آن‌ها را تبدیل به خاکستر بکند.
پس حواستون باشه تو این وانفسایِ جنگِ رسانه، ذلیل‌پرست‌ها روایتِ وارونه به خوردتون ندن و فاکتورهایِ اقتدار رو در جهتِ توهماتِ خودشون تو ذهنِ شما تحقیر نکنن…

سرمایه‌ای بنام آیت‌الله خامنه‌ای.

ما عکسِ تو را، به کوی و میدان زده‌ایم تصویرِ تو را، به پردهٔ جان زد‌ه‌ایم… ایرانـی‌ترین، مومن‌ترین، شجاع‌ترین، ایران‌دوسـت‌ترین؛ آقای ایران‌دوست!