uk
Feedback
☫•كآفِه رَحيـــٓــمی•☫

☫•كآفِه رَحيـــٓــمی•☫

Відкрити в Telegram

«خداوندا! مرا پاكيزه بپذير...» •نویسـندهٔ متـن‌هایِ طولانـی| متن‌ها کُپـی نیستند. •بدونِ صلوات کُپی نکنید| گرچه فوروارد بهتر است. • دورهمیِ کوچکِ غیرجدی‌: https://t.me/+7bGhUfdHZhw1ZTI0

Показати більше
4 788
Підписники
-124 години
+527 днів
+1630 день
Архів дописів
- چرا از این «مردم» نمی‌گید؟ چرا از این «مردم» حرف نمی‌زنید؟ توییت نمی‌زنید، استوری نمی‌ذارید؟ اینا «مردم» نیستن؟ هرکی با سلاح سرد و گرم و سنگ و کوکتل‌ مولوتف و قمه ریخت بیرون و کُشت و آتیش زد و فحاشی کرد و شعار داد و اموال عمومی و ماشین‌ همین مردم و مغازهٔ همین کسبه رو آتیش زد و خراب کرد، براتون «مردمه»؟

«لاشخورها» دیشب در همدان مسجد و قرآن و مفاتیح آتش زدند و به اموالِ مردم آسیب زدند، امروز «مردم» زیر برف و باران در پاسخ به توحش سازمان‌یافتهٔ مردم‌نماها به خیابان آمدند. این مردم هم مطالبه دارند، هم گله دارند، اما با عمله‌های نتانیاهو و ترامپ یکی نمی‌شوند! خودشان صفشان را جدا کردند، شرف دارند، وطن‌ دارند. وطن‌فروش نیستند.در کوارِ استان فارس و در کرمان و … هم. این‌ها «مردم» نیستند؟

ما شیعهٔ مرتضــی شدیم و این سیــره چنین پیـام دارد: ما را چه‌غم از هزار‌دشمن؟ ایرانِ علـی(ع) امـام دارد..
ما شیعهٔ مرتضــی شدیم و این سیــره چنین پیـام دارد: ما را چه‌غم از هزار‌دشمن؟ ایرانِ علـی(ع) امـام دارد..

تروریستِ کت‌شلواری با سابقهٔ تجاوز جنسی به کودکان در پروندهٔ اپستین، با سابقهٔ اعمال شدیدترین تحریم‌ها علیهِ مردم ایران، با س
تروریستِ کت‌شلواری با سابقهٔ تجاوز جنسی به کودکان در پروندهٔ اپستین، با سابقهٔ اعمال شدیدترین تحریم‌ها علیهِ مردم ایران، با سابقهٔ ترور سردار ملیِ ما، با سابقهٔ کشتار هزار هموطن ایرانی از زن و مرد و پیر و جوان در جنگ ۱۲ روزه، با سابقهٔ اذعان به فرمانِ مستقیم حمله به «ایران» توسط اسرائیل، با سابقهٔ توییتِ «تسلیم بی‌قید و شرط» خطاب به ایران، با سابقهٔ کشتار ده‌ها هزار انسان در غزه و … توییت زده و می‌گه: امریکا آماده‌ست تا به کمک معترضان ایرانی بیاد. یادش رفته خودش توییت می‌زد سوارِ جنگنده رو سرِ مردمِ خودش بمبِ مدفوع و فضولات می‌ریخت! منِ ایرانی اگه گله‌ای هم داشته باشم موضعم با عمله‌های داخلی و خارجیِ تو صف‌بندی خیلی واضح داره؛ جایِ کمک‌های قبلی‌ت هنوز مونده بی‌شرفِ تروریست. حداقل انقدر روو بازی نمی‌کردی این‌دفعه! احمق.

جهت یادآوری… جمله‌ای از زبان یک دختربچهٔ ۱۲ ساله که زیر دستِ داعشی‌ها دست به دست می‌شد! اگر حاج‌قاسم و رفقای سپاهی و بسیجی‌اش نبودن؛ امروز سرنوشت من و تو بهتر از این نمی‌شد که هیچ؛ صد‌برابر بدتر بود و همچنان در انتظار رقم زدن یه چیزی هزاران‌بار بدتر از چنین سرنوشتی برای تک‌تکِ مان. وسط اعتراض اقتصادی‌تون(!) به اینا می‌گید داعشی و توقع دارید باورتون کنیم؟

وقتی حاج‌‌قاسم، حاج‌احمد و رفیقاشون کارِ چند وزیر و استاندار رو در زلزلهٔ بم انجام دادن… حاج‌قاسم هم سپاهی بود هم بسیجی. رفقای حاج‌قاسم با بدنِ بی‌سر از سوریه برگشتن که من و تو زیردستِ ابوفلان‌های داعشی دست‌به‌دست نشیم. اونام هم سپاهی بودن هم بسیجی. از دفاع‌ مقدس تا همین جنگی که به چشم دیدی دلهره رو! پایِ امنیت من و تو بودن. چه تو میدونِ جنگ، چه وقت آوار‌برداری از خونه‌های جنگ‌زدهٔ مردم عادی‌ای که اسرائیل زده بود. همون‌که می‌گفت با مردم عادی کار ندارم و الانم می‌گه «پشتتونم ایرانی‌ها، بزنید خراب کنید همه‌چیو!» مردمِ عادی رو هم زد، اما غیر‌عادی‌ها رفقای حاج‌قاسم بودن که سال‌ها برای من و تو خواب به چشمشون نرفت، یا فحش خوردن یا گلوله. حاج‌قاسم و رفقاش برایِ داعش و پدرخونده‌ش -اسرائیل و غربِ وحشی!- خارِ چشم بودن که فحش می‌خوردنکه توام همونارو تکرار کنی؟ این‌همه بی‌‌معرفتی، خیلی قساوتِ قلب می‌خواد.

یادآوریِ یک تجربهٔ تاریخی.(۵)

یادآوریِ یک تجربهٔ تاریخی.(۴)

یادآوریِ یک تجربهٔ تاریخی.(۳)

یادآوریِ یک تجربهٔ تاریخی.(۲)

یادآوریِ یک تجربهٔ تاریخی.(۱)

در ادامه یه سری پست‌های کانال رو ریپلای می‌کنم جهت یادآوری. انگار مرور یه چیزایی چند‌وقت یه بار لازمه برای حافظه‌های تاریخی ضعیف. ببینید.

این کلیپ رو دقیق ببینید؛ و با امنیت شوخی نکنید، دستی فراتر از آنچه که در مجازی می‌بینیم در حالِ برنامه‌ریزیه. «زوی یحزکلی» تحلیل‌گرِ کانال ۱۵ اسرائیل:
معترضین بسیار سازمان‌یافته عمل می‌کنند؛ آنها آموزش دیده‌اند! به احتمال زیاد اینجا نوعی هدایت و آموزش وجود دارد؛ امکان ندارد خودش و بدون هیچگونه هدایتی باشد. سرنگونیِ این حکومت یک منفعت اسرائیلی‌ست، آن روز دور نیست که پرچم‌های اسرائیل را در ایران برافرازند؛ همانطور که در سومالی‌لند انجام دادند…
پ.ن: پس می‌گفتید اینایی‌که با ماسک روی صورت اموالِ همین مردم و کسبه رو آتیش می‌زنن و می‌شکنن و خراب می‌کنن و آدم می‌کُشن و پلیس می‌سوزونن؛ جزوِ مردمن. پس می‌گفتید دردِ اینایی‌که پرچمِ کشور رو پاره می‌کنن اقتصاده و دلشون برای این مملکت سوخته… ببینید!

دانشجویی که کفِ دانشگاه بجای مطالبهٔ اقتصادی(!) شعار می‌ده «این آخرین نبرده، پهلوی برمی‌گرده» اوج لُمپنیسمِ قشر دانشجو رو به نمایش می‌ذاره. چون حتی نمی‌دونه ۱۶ آذری که برای روز دانشجو سال‌هاست تو تقویم ایران جا گرفته، دسته‌گلِ پهلوی دومه. پسرِ رضاخان، پدرِ ربع پهلوی! سه تا دانشجو رو پیش پای نیکسونِ امریکاییِ کودتاگر قربونی کردن. دانشجویی که تاریخ نمی‌دونه مطالبه‌گرِ خوبی هم نمی‌شه؛ فقط اَدا درمیاره.

- ببینید و بعد برای اون‌هایی که واژهٔ «آزادی» رو کنار «رضاشاه روحت شاد» میارن و برای پسر و نوه‌اش یقه پاره می‌کنن؛ دلتون ‌بسوزه. مغزهای تسخیر‌شده که حتی از کنار تاریخ معاصر ایران هم رد نشدن که لااقل بویِ اون بهشون بخوره.

- ببینید و بعد برای اون‌هایی که واژهٔ «آزادی» رو کنار «رضاشاه روحت شاد» میارن و برای پسر و نوه‌اش یقه پاره می‌کنن؛ دلتون ‌بسوزه. مغزهای تسخیر‌شده که حتی از کنار تاریخ معاصر ایران هم رد نشدن که لااقل بویِ اون بهشون بخوره.

چون نمی‌دانند و نمیخوانند گمان می‌کنند "پهلوی" نظام ایده آل و اسطوره ای بوده است! . تنها حکومتی که برای سرکوب مردمش تانک به خیابان های ایران آورد! ۳۱ تیر ۱۳۳۱ ۱۵ خرداد ۱۳۴۲ دی و بهمن ۱۳۵۷ . تاریخ فراموش شود؛ دیکتاتورها هم آزادی خواه می شوند!

امّت باید خـودش رو آمـاده کنه برای ظهـور، خدا آماده‌ست؛ حضـرت(عج) هم آماده‌ست! «اما ما منتظر نیستیم؛» تعارف نداریم؛ نبودش به درد نمیاره دل ما رو! خوش‌غیرتا! بیاین بگیم به همه؛ هر روز برایِ اومدنش دعا کنن… بفهمیم اومدنش دوایِ همهٔ دردهاست.🤍

وزارت اطلاعات ۱۰۰ قبضه سلاحِ کمری قاچاق‌ کشف کرده که از غربِ کشور وارد کشور شده بودن و دراین‌باره ۷ نفر از افراد مرتبط با سلطنت‌طلب‌ها رو هم دستگیر کرده. یه بار دیگه بخون. ۱۰۰ قبضه سلاحِ کمری. نه تفنگِ اسباب‌بازی. که قرار بود بیاد وسطِ همین تجمعاتی که قاعدتاً می‌بایست در چارچوبِ منطق و قانون مطالبه می‌شد؛ اما نشد! که خون بریزه. توسطِ کی؟ همون‌هایی که تو جنگ از داخلِ ایران به دستور موساد پهپاد بلند می‌کردن و زن و بچهٔ مردم رو می‌کُشتن. تا برسه دست همونی‌که امروز ماسک می‌زنه و خودش رو «مردم» جا می‌زنه و مغازه‌دار و بازاری رو کتک می‌زنه و فرمانداری آتیش می‌زنه و بسیجی می‌کُشه و فحش می‌ده و سنگ و آجر پرت می‌کنه و چاقو می‌کشه و فیلم می‌فرسته برای اینترنشنال و منوتو. خواستم بگم اگه دستگیر شدن؛ کسی از تو کمد هشتگاشو‌ درنیاره ردیف کنه برامون. بعد اون ۱۲ روزی‌ که همچنان ادامه داره و این‌بار به قصدِ «تیکه‌پاره کردنِ» این هویت؛ این چیزا دیگه نه حماقته، نه جهل. خیانته.

بگید چاوشی بازم یه آهنگ بده بیرون و بگه «مردم علاج در وطن است؛ دنیا فقط لب و دهن است!» و ردیفش کنین تو استوری‌هاتون و باهاش دابسمش بسازید. آخه مغزِ بعضی‌ها هنوز یه سال از زمانِ انتشار این آهنگ وسطِ جنگ نگذشته که ری‌استارت شده.