☫•كآفِه رَحيـــٓــمی•☫
Відкрити в Telegram
«خداوندا! مرا پاكيزه بپذير...» •نویسـندهٔ متـنهایِ طولانـی| متنها کُپـی نیستند. •بدونِ صلوات کُپی نکنید| گرچه فوروارد بهتر است. • دورهمیِ کوچکِ غیرجدی: https://t.me/+7bGhUfdHZhw1ZTI0
Показати більше4 791
Підписники
+324 години
+497 днів
+2830 день
Архів дописів
خـونِ دل خوردم علـی!
تا که تو آقا شدهای،
پدرت پیر شده
تا که تو رعنا شدهای،
لشگر امروز،
به قَدِّ خَمِ من میخندد،
مَردَکــی داد زد و گفت:
حسین! تا شدهای..
این ۱۴ دقیقه ترتیل سورهٔ مبارکهٔ «فتح» با صدای استاد شاکرنژاد؛ هماهنگیِ تصویر، صدا، ترجمه و آیاتِ قرآن بینظیره…
بارها و بارها دیدم و دیدم!
یادمـون نره که رهـبرِ انقلاب «قرائتِ سورهٔ فتــح، دعای توسل و دعای چهاردهم صحیفه سجادیه» رو جهت موفقیت جبههٔ مقاومت توصیه کردند؛ به خوندنش با توجه به معنی، مداومت داشته باشیم و بدونیم «اللهفيالسّاحه»…
ببینید.
-
ترجمهٔ عکس:
مردمِ ایران! ما که با شما دشمنی نداریم… اما به قاتلانِ شما لوح تقدیر میدیم، به اماکن عمومی و مسکونی و درمانی حمله میکنیم. قهرمانان نظامی و علمی کشورتون رو ترور میکنیم. به زن و بچههاتون هم حمله میکنیم. جیب اینترنشنال رو پرِ دلار میکنیم تا «به زبونِ خودتون» تو ذهن شماها تخم نفاق و تفرقه و فتنه بکاره. تازه! چون اینکه زورمون به موشکهاتون نرسیده؛ علناً میایم از «تجزیه» کشورتون حرف میزنیم. از ایجاد شکافهای قومیتی-مذهبی و فرهنگی! ما با شما دشمنی نداریم؛ ما با هویّتِ شما، وجودِ شما، کشور شما، تاریخِ شما، اقتدارِ شما، هدف و آرمان شما، ما با انسانیت دشمنی داریم. چرا؟ چون ما خودِ شیطانیم. خود تاریکی! ما با نور دشمنی داریم.
دوستان! جنگ مگه شوخیه؟! تصورمون از رهبری، از فرماندهٔ کلِ قوا که اقای محسن رضایی گفت «مقام معظم رهبری شخصاً و بطور مستقیم ۱۲ روز جنگ رو اداره کردند، اینطور نبود که فقط فرمانده انتخاب کنند و نظارهگر باشند؛ اولین باره که فرماندهٔ کل قوا مستقیماً ارتش و سپاه رو هدایت کردند» اینه برامون نقشِ دیازپام رو ایفا کنن و بیان یه رُخی نشون بدن که آروم بشیم؟ وقتی سهتا پیامِ تبیینی در طول همین جنگ دادن؛ برای کدوم بخشهایِ پیام بصورت جدی وظیفهٔ تبیینی انجام دادیم؟!
عزیزان. جنگه! رهبرِ انقلاب؛ رهبرِ جهان اسلامه، نه صرفاً ایران. بدیهیه که حفظِ جانِ ایشون از هرچیزی واجبتره. حتی از آرومکردنِ دلِ ماهایی که غالباً مشغولِ خودمونیم! از فتاوای علما هم واضحه. اینکه ایشون سابقهٔ روشنی در حضور عمومی در هنگامههایِ خطر دارن؛ از بمبگذاری نماز جمعه در دههٔ ۶۰ تا نماز جمعهٔ نصر، چه نیاز به اثبات به اوباشِ احمق صهیون اخه؟! اما وظیفهٔ خطیر و حساس و مهمِ تیم حفاظتی چیز دیگهای حکم میکنه و اولین کسی که همیشه این موضوع رو درک میکنن و محترم میدونن؛ خود شخص رهبریان.
#ببینید.
با جنگ شوخی نکنید. و در دامِ جنگ روانی این ابلیسزادگان نیفتید!
شهید آوینی میگوید خون پیکرهٔ حق در طولِ تاریخ از قلب عاشوراست، و اگر حقیقت را بخواهـی، هنوز روزِ عاشورا، به شب نرسیده است…
و این سندِجنایت حرملههایِ زمان ماست. اصلاً خاصیتِ حرامی این است! از فرعون تا حرمله. میکُشد تا حق را با دریدنِ گلوی شکوفههایِ ما -علیاصغرهایِ ما- ذبح کند، میکُشد تا موسی در شکمها دفن شود، میکُشد تا نور را خاموش کند، میکُشد تا تاریکی را مسلط سازد، میکُشد تا بترساند! تا بیعت از حق برداریم و بیعتِ با ابلـیس بگیرد؛ اما به حرامیان بگویید چه آنها بخواهند چه نه، ما در مسیرِ حق خواهیم رفت. و خدا نورِ خودش را کامل خواهد کرد؛ دستِ خدا برترین دستهاست.
دستِ خدا برترین دستهاست.
این نغمهٔ آزادگان هرجایِ این دنیاست،
آمادهباشِ فاتحان مسجدالاقصـیست
اللهاکبر
خامنهای رهبر…
مانندِ نصــرالله، بیتابِ پیکاریم
مثلِ صفـیالدین، یارِ علمداریم،
خونخواهِ اسماعیل
همـــرزمِ سنـواریم؛
چون باقریها و سلامیها در این میدان
با ایزدی، با خونِ حاجـیزاده همپیمان..
اللهاکبر
خامنهای رهبر…
#روضه_تعطیل_شدنی_نیست.
۱۱ تیر ۱۴۰۴.
با دو انگشـت، همین حنجــره میشـد پاره؛
چه نیازی به سه شعبهست، که تا پَر برسد؟
خوب شد عـرش همـه نور گلــو را برداشت
حیفِ خون نیست، بر این خاکِستمگر برسد؟
- علیرضا لک.
تا روز قیامت شیعیان آرزو میکنند که ای کاش روزِ عاشورا در کربلا بودند و به یاریِ امام میرفتند. اگر امامحسین(ع) مُسـلم را به کوفه فرستاد و مردم موظف بودند با مُسلم بیعت کنند، بیعت کردن با مُسلم، چه فرقی با بیعت با سیدالشهدا داشت؟ مگر مُسلم فرستادهٔ سیدالشهدا نبود؟
حالا اگر امامحسـین(ع) از ۱۴۰۰ سال، پیش برای امـروزِ ما «یک نماینده» فرستاده باشد؛ بیعت با او، با بیعت با سیدالشـهدا فرقی نمیکند. مُسلمِ زمان ما کیست؟ در کدام جبهه ایستادی؟
•علامه مصباحیزدی (ره)
صوتهایی که تو کانال میذارم و عمدتاً از استاد شجاعی هست رو حتماً گوش بدید، اصلا وقتایی که فرصت دارید برید تو کانالشون، کلیپها و صوتهایی که میذارن رو ببینید و بشنوید؛ مثلِ من ممنون ایشون میشید…
وقتی شب میشه و تاریکی به اوج میرسه؛ یه نور عمودی از خورشید میزنه که بهش میگن فجر کاذب. بعد این نور پخش میشه و میبینی که یه افقی داره روشن میشه! یه نوری هست اما خورشیدی وجود نداره، به این میگن طلوعِ صادق! فجرِ صادق!
این نور میاد بالا تا خورشید طلوع میکنه؛ به این میگن بینالطلوعین… تا طلوع!
در اوج اوجِ اوجِ تاریکی، یه جا نوری ایجاد میشه و این نور آروم آروم انقدر زیاد میشه تا به خورشید میرسیم؛ یعنی به ظهور!
اون انفجاره؛ انقلابِ اسلامیه…
انقلاب اسلامی وقتی اومد دهها میلیون «انسان» تربیت کرد؛ با ملاکهای قرآنی.
ما باید حواسمون رو جمع کنیم!
•استاد شجاعی| عالی و شنیدنی، گوش بدیم!👌🏻
وقتی شب میشه و تاریکی به اوج میرسه؛ یه نور عمودی از خورشید میزنه که بهش میگن فجر کاذب. بعد این نور پخش میشه و میبینی که یه افقی داره روشن میشه! یه نوری هست اما خورشیدی وجود نداره، به این میگن طلوعِ صادق! فجرِ صادق!
این نور میاد بالا تا خورشید طلوع میکنه؛ به این میگن بینالطلوعین… تا طلوع!
در اوج اوجِ اوجِ تاریکی، یه جا نوری ایجاد میشه و این نور آروم آروم انقدر زیاد میشه تا به خورشید میرسیم؛ یعنی به ظهور!
اون انفجاره؛ انقلابِ اسلامیه…
انقلاب اسلامی وقتی اومد دهها میلیون «انسان» تربیت کرد؛ با ملاکهای قرآنی.
ما باید حواسممون رو جمع کنیم!
•استاد شجاعی| عالی و شنیدنی، گوش بدیم!
-
این مجموعههایی که فوروارد میکنم نذرِ برادرمه. چندسالی میشه که ایامِ محرم نذرِ فرهنگیش رو در قالبِ ساخت استوری و مجموعههای تصویری اَدا میکنه، منم میخوام با نشرش توی نذر سهیم باشم؛ شمام اینجوری سهیم میشید.🤍
حاج قاسم عزیز!
به قاسمابنالحسـن(ع) سوگند، سلاحـی که تو برافراشتی هرگز بر زمین نخواهد ماند. حاجقاسم بدان! قاسمهایی در این عالم به نام تو و یاد مکتبِ تو پرورش خواهند یافت؛ که هرکدام در این میدان یک حاجقاسم انشاءالله خواهند بود…
رحمتِ الله
به عُشّاقِ اباعبدالله…
+1
برای مثال| این بخش از بیاناتِ رهبری رو چندبار گذاشتم؛ بازم میذارم. بخونیم.
-مشکل با امریکا چجوری حل میشود؟ این سوال واقعیست! نمیخواهیم باهم دعوا کنیم؛ سوال میکنیم. با نشستن و مذاکره کردن و از امریکا تعهّد گرفتن حل میشود؟ … امریکا میخواهد پشتِ مرزهای خودتان، خودتان را محبوس کنید. دستتان را خالی کنید. صنایع دفاعیتان را تعطیل کنید.اگر میخواهید مشکلتان با امریکا حل بشود؛ باید مرتّب باج بدهید. کدام ایرانیِ باغیرتی حاضر میشود چنین باجی بدهد؟ امریکا به کمتر ازاین قانع نیست.چرا نمیفهمند؟ ۱۴۰۱/۹/۵.
-
وقتی سخنرانیهای رهبری رو از همون روز اول میبینی، کمتر جایی پیدا میشه که اشاره به دشمنیِ ذاتی غربیها -و به خصوص امریکاییها- با ایران نداشته باشن. کمتر جایی پیدا میشه که فرمولِ مذاکراتیِ طرف امریکایی رو به مردم و مسئولین گوشزد نکنن و به هدفِ نهایی امریکا اشاره نکنن. چیزی که همیشه توسط عُمالِ غرب در داخل به حاشیه رفت و بدونِ اشاره به سبقهٔ قلدرماآبانهٔ غرب، ازش صرفاً یک سراب برای افکار عمومی ساخته شد…
حتی این اواخر میشنیدیم که صراحتاً میگفتن «چرا با دنیا دعوا دارید؟» بدونِ اشاره به اینکه اونیکه دعوا داره، اونیکه همیشه زده زیرِ میز مذاکره، اونیکه دبّه کرده، اونیکه همهٔ جنگها رو راه انداخته، اونیکه از برجام خارج شده، اونیکه سردار کشور رو ترور کرده، دانشمندهای کشور رو ترور کرده، تحریم کرده، ما نبودیم و نیستیم!
همین تفکر سالها با «سوریه رو رها کن، فکری به حال ما کن» افکار عمومی رو از فهمِ ظرفیتِ نبردهای برونمرزی برای صیانت از مرزهای کشور محروم کرد، صنعتِ دفاعی و موشکی رو مزاحمِ «مذاکره» تلقی کرد و علناً میگفت شعارهای رو موشکهاتون مانع احیای برجام شده! جایی از دنیایِ بدون موشکِ فردا حرف زد که دنیای فردا، دنیای گفتمانه نه موشک! جایی میدان رو مزاحمِ دیپلماسی تلقی میکرد و حالا نوبت به دوگانهٔ امّت-ملّت رسیده!
که برای همهٔ این موارد طی تمام این سالها تبیین از زبانِ شخص رهبری اتفاق افتاده.
به جرات میشه گفت هیچکس اندازهٔ رهبرانقلاب، در دشمنشناسی، در حفظ ِاتحاد ملی علیرغمِ حفظ اقتدار، و در صیانت از منافعِ ملی انقدر دقیق و فوقالعاده نبوده! تحت عنایاتِ ویژهٔ خدا و امامزمان(عج).
به هر بهانهای دنبال تسلیم ایران هستند!
حضرت آیتالله خامنهای:
نکتهای که من میخواهم به عنوان یک نقطهی اساسیِ عرایضم عرض بکنم این است که رئیسجمهور آمریکا در یکی از بیاناتش و اظهاراتش گفت ایران باید تسلیم بشود. «تسلیم بشود»!...
البتّه این حرف برای دهان رئیسجمهور آمریکا خیلیبزرگ است. ایرانِ باعظمت، ایرانِ با این تاریخ و فرهنگ، ایرانِ با این عزم پولادین ملّی، اسم «تسلیم» برای یک چنین کشوری مایهی استهزاء کسانی است که ملّت ایران را میشناسند. اما این اظهار او یک حقیقتی را لو داد:
آمریکاییها از اوّلِ انقلاب با ایراناسلامی مشغول معارضه هستند، پنجه میافکنند، هر دفعهای هم یک بهانهای دارند: یک بار حقوق بشر است، یک بار دفاع از دموکراسی است، یک بار حقوق زن است، یک بار غنیسازی است، یک بار اصل مسئلهی هستهای است، یک بار مسئلهی ساخت موشک؛ بهانههای گوناگونی میآورند، امّا باطن قضیّه یک چیز بیشتر نیست و آن «تسلیم ایران» است. این شخص لو داد آن حقیقت را، نشان داد و فهماند که آمریکاییها فقط به تسلیم ایران راضی میشوند و نه به کمتر از آن. و این یک نقطهی مهمّی است! ملّت ایران بدانند [علّت] معارضهی با آمریکا این است و این اهانت بزرگ به ملّت ایران را آمریکاییها دارند و چنین اتّفاقی هم هرگز نخواهد افتاد؛ هرگز نخواهد افتاد. ۱۴۰۴/۴/۵.
ژنرال کلارک امریکایی:
«قرار بود بعد از ۱۱ سپتامبر ما ۷ کشور را در ۵ سال نابود کنیم. با عراق شروع میشد و بعد سوریه، لبنان، لیبی، سومالی، سودان و در نهایت با #ایران به اتمام میرسید.»وقتی رهبری از همون روزِ اول، تا پیامِ اخیرشون صراحتاً از نقشهٔ اصلی امریکا دربارهٔ تجزیه و نابودیِ ایران حرف میزنن که مشکلِ اصلی اینها دقیقاً خود ایرانه! یعنی همین. چطور عدهای فکر میکنن مشکلِ امریکا با ایران، با تسلیمِ غنیسازی، با حقوقبشر، با اعتمادسازی، با حقوق زنان!! و هر بهانهٔ دیگهای تموم میشه؟ ترامپ چهرهٔ بینقابِ غربه وقتی از «تسلیمِ ایران» حرف میزنه. نگاهی به بقیهٔ کشورهایی که اسمشون برده میشه بندازید؛ هربار به بهانهٔ صلح و آزادی و حقوقبشر و … به این کشورها حمله شد و نتیجه پیشِ روی ماست! تجزیهٔ لیبی با تسلیمِ تسلیحات هستهای و موشکی و تن دادن به وعدههای غرب، نابودی زیرساختها و سلاخیِ مردم در سوریه با سقوط اسد و تسلطِ تکفیریها، سالها جنگ در عراق و افغانستان و … ما موظفیم همین امروز و همین لحظه نعمت ولایتفقیه، و شخصِ ولیفقیهمون رو بشناسیم، قدرش رو بدونیم و از این نعمت در برابر هجمهٔ منافقین صیانت کنیم.
Repost from علیرضا زادبر
تصور غلط از جاسوس و نفوذی!
هنوز تصور ما از نفوذ و جاسوسی به سبک فیلم سینمایی و سریال هایی است که می سازیم! اینکه فردی از ترکیه یا آذربایجان می آید، یک خانم با گلاه گیس در سریالها! اقداماتی انجام میدهد و ما آنها را زیر نظر داریم! خیر اینگونه نیست. حتما این جنس از جاسوسی هنوز جریان دارد اما تمام ماجرا نیست.
رهبری در یک سخنرانی گفتند: یک نوع نفوذ این است که دشمن نظام محاسبات مسولان را بهم بزند! بدون اینکه آدم و جاسوس بفرستد. این نوع نفوذ بسیار خطرناک تر است.
یک مثال میزنم. امروز بر دوست و دشمن ثابت شد که حضور ما در سوریه و قدرت حزب الله در زمان حیات سید مانع رژیم اسراییل بود. خود نتانیاهو هم اذعان کرد که ترور سید راه را برای حمله به ایران باز کرد. جنگنده های اسرائیل از روی آسمان باز سوریه بعد از سقوط اسد به سمت ما حمله ور شدند. تا زمانی که دیوار دفاعی ما کنار مرز اسرائیل بود رژیم جرات حمله نداشت. هر عاقلی امروز این را فهمیده است.
حالا یادآوری میکنم توییت رئیس اسبق کمسیون امنیت ملی مجلس فردای روز سقوط بشار اسد را، آن فرد رد صلاحیت شده گفته بود:
ایرانیان خوشحال باشند!
دیگر کسی حق ندارد دلارهای ایران را برای حفظ تارهای عنکبوت هزینه کند!
این توییت رئیس اسبق کمسیون امنیت ملی مجلس است! آیا او جاسوس و نفوذی بود؟ خیر. دشمن سوار بر ذهن و نظام محاسبات این شخص و امثال این شخص بوده و هست. این جنس نفوذ از هزار جاسوس خطرناک تر است. تحلیل غلط به گفته رهبری مسیر تاریخ را تغییر میدهد.
.
.
#علیرضا_زادبر
Вже доступно! Дослідження Telegram за 2025 — головні інсайти року 
