uk
Feedback
☫•كآفِه رَحيـــٓــمی•☫

☫•كآفِه رَحيـــٓــمی•☫

Відкрити в Telegram

«خداوندا! مرا پاكيزه بپذير...» •نویسـندهٔ متـن‌هایِ طولانـی| متن‌ها کُپـی نیستند. •بدونِ صلوات کُپی نکنید| گرچه فوروارد بهتر است. • دورهمیِ کوچکِ غیرجدی‌: https://t.me/+7bGhUfdHZhw1ZTI0

Показати більше
4 788
Підписники
-124 години
+527 днів
+1630 день
Архів дописів
درستش اینه: قبل از اینکه بترسی، فرار کن.
درستش اینه: قبل از اینکه بترسی، فرار کن.

- منم بلافاصله بعد از مصاحبهٔ علیدوستی، یاد این ویدیوی شکنجهٔ دردناک(!) نرگس محمدی از داخل زندان افتادم؛ که همزمان با شبکه‌های ماهواره‌ای مصاحبه می‌کرد و می‌گفت ما وضعیت خیلی وخیمی تو زندان داریم و مدام شکنجه می‌شیم و پاهام شکسته! بعد تو ختم خسرو علیکردی با همون پایِ شکسته از جنسِ پاهای قطع‌ شدهٔ حسین رونقی؛ محکم روی ماشین می‌کوبید و شعار می‌داد! این وضعیت وخیمِ امثال نرگس‌محمدی و علیدوستی و … تو زندانه! که دارن شکنجه می‌شن و به زور دارن می‌رقصن، نه به رقصِ اجباری… دلم می‌سوزه برای اونایی که برای اوهامِ این جماعت لایک جمع می‌کنن و اشک می‌ریزن. جماعتی که به وقتش در همین سیستم سیاسی رشد کردن و سلبریتی شدن، و الان برای احیایِ اغراضِ سیاسی خودشون؛ کتِ قهرمان‌ می‌پوشن. اما نهایتاً بازم یک سلبریتی‌ان. چه نرگس محمدی با نوبلِ رقص در زندان، چه مسیح علینژاد با دلارهایِ امریکایی، یا علیدوستی با نشستن کفِ تهران و آزادانه مصاحبه کردن و ژستِ انقلابی و قهرمان گرفتن. این کتِ قهرمان براتون خیلی گشاده. همونطور که عنوان «انقلاب» برای شلوغی‌های ناشی از یک دروغ بزرگ؛ زیادی بود. چون از بختِ بد شما؛ نتانیاهو -قاتلِ هزاران زن، بچه، مرد ایرانی- هم تکرار می‌کرد: زن زندگی آزادی!

بسم‌الله…

Repost from نور
از چله‌ی دعای عهدی که خیلی‌ها این‌روزها در موردش صحبت می‌کنند اطلاع دارید؟ *خواستم یادآوری کنم که این چله‌ی همگانی، از فردا پنجمِ ماهِ رجب شروع میشه تا نیمه‌ی شعبان؛ و بنظرم این دسته‌جمعی بودنش خیلی نورانی و مهمش کرده، مثلا شما فکر کن یک عده‌ از شرق و غرب و شمال و جنوب، هر روز صبح با یک نجوای واحد از خدا فقط یه چیز بخوان.. اللَّهُمَّ أَرِنِي الطَّلْعَةَ الرَّشِيدَةَ..

سال‌ها می‌شود از خویش سؤالـی دارم من اگر منتظرم؛ از چه نمُردم بی‌تو…؟
سال‌ها می‌شود از خویش سؤالـی دارم من اگر منتظرم؛ از چه نمُردم بی‌تو…؟

که رسولِ خدا(ص) فرمودند: داوود(ع) در دعـاهای خود می‌گفت: بارالهـا! من دوستـیِ تو و دوستـیِ آن‌كه دوستت دارد و كردارى را كه مرا به دوستی‌ات می‌رساند، از تو درخواست می‌كنم. بارالها! دوستـی‌ات را نزدم محبوب‌تر از خودم، خانواده‌ام و آبِ خنک قرار ده. محبوب‌تر از آبِ خنک…

وقتی کلمـهٔ «حاجت» میاد؛ چـی قلقلکـت می‌ده وقتی می‌خوای رغبت داشته باشی؟ وقتی چشمت می‌خوره به خانهٔ کعبه؛ دلت برای کی تنگ می‌شه؟ شوقِ کیو داری؟ اون‌وقته که می‌فهمی کی هستی؛ نظامِ محبتیِ دلت چقدر تنظیمه؟ لیلایِ دلت کیه؟ هزار‌و صدو هشتادو اندی سال غریبیِ امام‌زمان(عج) کجای رغبت‌هایِ دلته…؟ تو ۲۴ ساعتِ شبانه‌روز، چند ساعتش خالصـانه برای رفع اضطرار از وجودِ امام‌زمانه..؟ وَأَعْطِنا بِهِ فَوْقَ رَغْبَتِنـــا

عزیزم اول یه چیز رو درستش کن؛ دلت! نگـاه کن اگر «الله» رأسِ آرزوها و رغـبت‌هایِ دلِ توست، چهارده معصــوم و جهاد رأسِ رغبت‌هایِ دلِ توست؛ بشارت باد به تو سعادتِ دنیا و آخرت… اول ببین دلت کجاست؟

Repost from نور
عمده‌ی عنایتِ خداوند به ما وقتی‌ست که دل به حرکت می‌افتد، وقتی دل بیقرار می‌شود، وقتی که دلْ بخواهد. لیلة‌الرغائب برای چه کسانی‌ست؟ کسانی که دلِ‌شان رغبت دارد، دلِ‌شان پرکشیده است، خداوند به دل‌ها نگاه می‌کند که چه می‌خواهند؟! عزيزٌ عَلَيَّ اَنْ اَرَي الْخَلْقَ وَلا تُري. امشب رغبت‌ها باید به امام‌زمان عج منتهی شود.

کسی که «شُکرگزاری» نصیبش شد؛ انگار تازه متولد شده! چون اون‌موقع‌ست که به مقامِ انسانی می‌رسه. به تعبیر امام‌هادی(ع) اون شکرِ نعمتی که به‌جا میاری، تورو به سعادت نزدیک‌تر می‌کنه تا خودِ اون نعمت! نعمت کالای دنیاست؛ اما شُکرگزاری هم خاصیتِ دنیایی داره و هم اخروی! پس بیا یه دفتر برداریم؛ بنامِ دفتر شکرگزاری! •استاد شجاعی| پیشنهادِ خوب!

این روزها که آمریکا حسابی نقاب دموکراسی و صلح‌جویی دروغین خودش رو کنار زده، یک‌بار دیگه فرصت رو مغتنم بشمرید تا برای همه، این حقیقت رو جابندازید؛ درگیری آمریکا با کشور عزیز ما ایران، سر اسلام و مسائل حقوق‌بشری و تهدید منافع منطقه‌ای آمریکا و حمله به سفارت و این افسانه‌ها نیست! حتّی اگه طمع آمریکا برای حمله به «ونزوئلا» و براندازی حکومت مادورو و گرفتن نفتش رو فاکتور بگیریم و بهانهٔ دروغین کارتل‌های موادّ مخدّر رو باور کنیم، «گرینلند» چی‌کار کرده که این‌طور وقیحانه مثل ملک پدری‌شون باهاش برخورد می‌کنن و می‌خوان مصادره‌اش کنن به نفع خودشون و در راستای زیاده‌خواهی‌هاشون؟! جزء محور مقاومته؟! به سفارت آمریکا حمله کرده؟ انرژی هسته‌ای و موشکی داره؟! نه! فقط موادّ معدنیش واسه آمریکا وسوسه‌کننده است! بهش نیاز داره! تمام! نیازداشتن به یک‌چیز، واسه غربی‌جماعت یک دلیل کاملاً موجّهه! ایران هم همینه! واسه ابرقدرت‌ها جذّابه! جمهوری اسلامی هم بره، حکومت بعدی اگه بخواد به جای تابع آمریکا بودن، منافع ملّیش رو پیگیری کنه، با آمریکا و عموم دنیای غرب، مشکل خواهد داشت! منتهی دشمنی‌شون با جمهوری اسلامی بی‌نظیر و بی‌سابقه است، چون هیچ حکومتی مثل یک حکومت ارزشی دینی اسلامی، نمی‌تونه در مقابل این سلطه‌خواهی‌ها «نه!» بگه و پای این حرفش بایسته! قصّه اینه عزیز من..

- واقعاً هدفِ شما از اینکه می‌گید دولت باید به فکر معیشت مردم باشه چیه؟ واقعا منظورتون چیه؟ این‌که رهبری در بارها خطاب به دولت تاکید می‌کنن که «اولویت با معیشتِ مردم است» منظورشون چیه؟ واقعا گیر پدیدهٔ عجیبی هستیم! ول کن جعفر. جداً ول کن! تا فاصلهٔ چند کیلومتری همه‌چیو ول کن.

- درسته که شیخِ پرده‌نشین با اون سابقهٔ «ویرانگرش» که آثار فجایعش در هر زمینه‌ای حالا حالاها ماندگاره، روی حافظهٔ ضعیفِ جمعی حساب باز کرده و یه دوربین گذاشته جلو خودش و دورهمی گرفته با اعضای دولتش؛ با تمِ خود گویی و خود خندی! اما خیلی چیزا هست که ما یادمون نمی‌ره. مثل همین حرف‌های تلخ سردار حاجی‌زاده از کارشکنی‌های دولت شیخ در عرصه‌های دفاعی!

احتمالاً سال‌های قبل هم بوده‌ اما من چون تقریباً اولین‌باره یه همچین چیزِ منسجمی می‌بینم، خیلی ذوق کردم و دلم می‌خواست اینجا هم بذارمش.🤍

«رسانهٔ حوزویِ مناهج» جدول مراقـبهٔ ماهِ رجب سالِ ۱۴۰۴ رو طراحی کرده و چقدر خوبه. اعمالِ آورده شده در جدول مراقبه، مخصوص کلِ ماهه که برای راحت‌تر انجام دادنش و به جهت دائم‌الذکر بودن، به تعداد روزهایِ ماه تقسیم شده؛ به این شکل که با انجامِ اعمال و اذکار هر روز، خونهٔ مربوط به همون رو علامت می‌زنید. توضیحات مربوط به هر ذکر هم در صفحاتِ پایینی آورده شده. * ذکر‌هارو می‌تونید مطابق توان خودتون انتخاب کنید؛ یعنی اگه در توان‌تون نیست نیاز نیست همهٔ اعمال رو انجام بدید.

📝جدول مراقبه ماه مبارک رجب ۱۴۰۴ @sahifeh_sajjadiyeh_jameeh

ماهِ رجب، آشتی‌کُنونه…🤍

- حالا که حسن روحانی -شیخِ پرده‌نشینی که حالا به اون قسمتی از سناریوی خودنویسش رسیده که باید از پشتِ پرده بیرون بیاد- از برجام‌های بعدی حرف زده و گفته «با اوباما سر ۳ مورد اتفاقِ نظر داشتیم که اولی‌ش مسئلهٔ هسته‌ای بود و ۲ تا مسئلهٔ دیگه هم بوده! و برجام بنا نبوده اول و آخر داستان باشه، بلکه برجام آغازی بود که دنباله داشت…» بد نیست این صحبت‌های حاج‌قاسم رو دربارهٔ برجام سه‌ضلعی بشنویم. برجامِ اصلی در داخلِ ایرانه!

مترس از شبِ یلدا، بهار آمدنی‌ست، به‌ خاکِ‌ کوچـهٔ‌ دیـدار، آب‌ می‌پاشند، بخـوان‌ ترانه، بزن‌ تار، یار آمدنی‌‌ست! صــدایِ‌ شیههٔ‌ رخشش‌ ز دور می‌آید، خبر دهید به‌ یاران؛ سوار آمدنـی‌‌ست.. بس است هرچه پلنگان به ماه خیره شدند، یگانه فاتحِ این کوهسار، آمدنی‌ست…
ای منتهایِ آرزوی این دلِ تنگ! عالیجنابِ صبر…