uk
Feedback
☫•كآفِه رَحيـــٓــمی•☫

☫•كآفِه رَحيـــٓــمی•☫

Відкрити в Telegram

«خداوندا! مرا پاكيزه بپذير...» •نویسـندهٔ متـن‌هایِ طولانـی| متن‌ها کُپـی نیستند. •بدونِ صلوات کُپی نکنید| گرچه فوروارد بهتر است. • دورهمیِ کوچکِ غیرجدی‌: https://t.me/+7bGhUfdHZhw1ZTI0

Показати більше
4 846
Підписники
+3824 години
+487 днів
+6930 день
Архів дописів
اینایی که احتمالاً از تجاوز به ایران خوش‌حالن؛ یه چک کنن شاید ترامپ و نتانیاهو عموشون نباشه.

بابای فراریِ همین چاه‌زادهٔ بی‌وطن‌تون که فیلم گرفته داره از امریکا و اسرائیل تشکر می‌کنه که «وطن» حمله کردن؛ بحرین رو داد رفت و جرات نداشت از «وطن» دفاع کنه! امریکا تو بحرین پایگاه نظامی ساخت. جمهوری اسلامی ایرانِ عزیز هم برای دفاع از «وطن»، به پایگاه دریایی امریکا تو بحرین حمله می‌کنه. :)) حالا برو باز برای اون بدبختِ فراری دم تکون بده!

خائن و وطن‌فروش جاش تهِ فاضلابه؛ اگه دور و برتون از این موجودات دارید، بدون کوچکترین تعارفی سیفون بکشید روشون.

بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم

ترامپ اعلام کرد «هدف ما دفاع از مردم آمریکا از طریق از بین بردن تهدیدات قریب‌الوقوع از سوی رژیم ایران است!» درحالیکه ایران هرگز آغازگرِ جنگی علیه هیچکس نبوده. بماند که این تو بمیری از اون تو بمیری‌ها نخواهد بود؛ عجالتاً شما کلاهِ بی‌غیرتی بالاتر بذارید که تجاوزِ عموترامپ و عمونتانیاهوتون رو به «ایرانِ مادر» رو با کف و هورا همراهی کردید؛ دریوزگی کردید بر درِ خانهٔ رذل‌ترین و حرامزاده‌ترین موجودات اما در نهایت ملتِ ایران رو تروریست و وحشی دونست و هدفش رو از «تجاوز» به ایران؛ دفاع از مردمِ امریکا اعلام کرد! نه شما بی‌غیرت‌های بی‌وطنی رو که مست لایعقلِ پست‌هایِ جنایتکارها بودید و مسخ فراخوان پهلویِ خون‌ریز قاتل. در نهایت باز هم جمهوری اسلامی و دلاورانش از شما در برابرِ عموهاتون حفاظت خواهند کرد…

Repost from روایت آقا
‏در مصاحبه‌ای که شهید سلیمانی در مورد جنگ ۳۳ روزه داره، جایی نقل می‌کنه که در گیرودارِ فضای آشفتهٔ جنگ، امام خامنه‌ای بهشون سفارش خوندن دعای جوشن صغیر رو می‌کنن‌‌ و باعث می‌شه‌ جنگ به سود جبهه مقاومت تغییر کنه.

عمرما رویِ عمر سیدعلی.

Repost from LECTORY
هنوز فراموش نکنید ما مهمان خداییم و در ماه عزیز، هر ذکر و دعایی که از دهان شما خارج بشه، به استجابت از همیشه نزدیک‌تره. برای نصر عظیم بر دشمن حرامی دعا کنید‌.

؛ این رو به صورت گسترده اطلاع‌رسانی کنید؛ با هیچ مقام مسئول، پاسدار، مدیر، یا افراد مهمی که اطراف‌تون هستن تماس نگیرید..

«اللّهُمَّ اجْعَلْ زَعیمَنا في دِرعِکَ الْحَصینَةِ الَّتي تَجعَلُ فیها مَن تُریدُ»
«اللّهُمَّ اجْعَلْ زَعیمَنا في دِرعِکَ الْحَصینَةِ الَّتي تَجعَلُ فیها مَن تُریدُ»

«بی‌غیرت خجالت نمی‌کشی با این لاطائلات وحشت به جان مردم می‌اندازی؟! بی‌خانمانـی مردمِ دیارت را به چند سکه فروخته‌ای خائن؟!» تاریخ قصه نیست؛ تاریخ عبرته. آینه‌ست. داستان همونه! مزدورِ شامی‌ها، امروز شده مزدورِ موسادی‌ها، مزدورِ امریکایی‌ها! فقط بدبخت اونی‌که مزدورِ مزدور ‌زادهٔ آواره‌ای بنام پهلویه!

هر بخشی از تاریخ اسلام -عصر امیرالمومنین- رو که اقای طباخیان می‌گه؛ با هر جمله و خطش بهت‌زده‌ام! چه می‌کنه جنگ رسانه با امیرالمومنینی که بعدِ پیامبر(ص) اولین نماز‌گزار بود اما تو صفین وقتی جوانی رو دیدن که به جنگ ایشون اومده ازش می‌پرسن چرا اومدی؟ می‌گه شنیدم علی بعد از خلافت می‌خواد بساطِ نماز رو جمع کنه؟! دستگاه ‌تبلیغاتی و رسانه‌ایِ معاویه -با همکاریِ خواص عافیت‌طلب- همچنان مشغول کاره… حتما صوت قسمت‌های برنامهٔ وقت سحر رو از کانال‌شون گوش بدید، از صوتِ اول تا همین امروز، حوصله‌تون هم سر نمی‌ره چون نحوهٔ بیان‌شون عالیه!

• جز تو پناهی نیست… مسافرِ پروازِ رمضان؛ دهمین روزِ سفرت بخیر، پروازت بی‌خطر.🤍 -دعایِ روز دهمِ ماهِ مبارک + استوری
+1
جز تو پناهی نیست… مسافرِ پروازِ رمضان؛ دهمین روزِ سفرت بخیر، پروازت بی‌خطر.🤍
-دعایِ روز دهمِ ماهِ مبارک + استوری

می‌بینید این روزا چه ایرانی‌هایی بدون ذره‌ای غیرت دارن کشور رو تقدیمِ دشمنِ خون‌خوار می‌کنن؟ حالا ببینید آقا سالِ۵۳ تو کتاب‌ِ طرح‌کلی‌اندیشه‌اسلامی‌درقرآن چی گفته بودن:
«توجه کنید امروز ایمانِ همراهِ آگاهی لزوم دارد زیرا در صد سال پیش دشمنانِ اِسلام این گونه چنگال در پیکره‌ی اسلامی فرو نبرده بودند. دشمن هنوز به نتیجه نرسیده بود که اگر می‌خواهی بر مسلمانان پیروز شوی ابتدا با گسترشِ فساد و شبهه، ایمانش را از او بگیر، بعد خودِ او این مملکت را می‌آورد تقدیمت می‌کند.»
شما نگاهِ بلند، عمقِ تفکر و دغدغه‌مندی برای آینده رو ببین. واقعیت‌های روز، ریشه‌های گذشته و حتی افق‌های فردا رو هم‌زمان تحلیل کردن...

۲ تا دلیل برای این بازی‌های رسانه‌ای با اسم مدرسه و بیمارستان وجود داره: اولی مختل کردنِ فعالیت عادی جامعه و ایجاد ترس و بار روانی. دومی عادی‌سازی جنایات ارباب‌های امریکایی- اسراییلیِ اینا در حمله به بیمارستان‌ها و مدارس؛ کمااینکه دربارهٔ عادی‌سازی جنایات جنگی اسرائیل در بیمارستان المعمدانی و الشفاء غزه، و مدارس از دروغ حضور نیروهای حماس بهره بردن. واقعا وطن‌فروش‌تر و جانی‌تر از برانداز فارسی‌زبان- مخصوصا سلطنت‌طلب‌ها- نیست!

توقعِ گفتن حقیقت از اوباشی مثلِ علی‌کریمی، مثل اینه که به آتیش بگن داغ نباش! نسوزون! عکس یه مدرسه رو گذاشته با ادواتِ نظامی تو حیاط مدرسه؛ میگه جایِ لانچر در مدرسه نیست! اصلاً هم براش مهم نیست که لوگویِ هوش‌مصنوعی‌ای که تصویر رو باهاش ساخته هنوز توی عکسه. چون اصلا شعورِ مخاطبش براش مهم نیست، حالا این‌که مخاطبی که پای اراجیفش می‌شینه دارای حداقلی از شعور هست یا نه؛ بحث جداییه.

- بی‌شک یکی از بهترین دوره‌های تاریخ سیاسی، دورهٔ دکتر زادبره. تحلیل و بررسیِ جریان‌های سیاسی ادوار مختلف؛ به ویژه پهلوی. بعلاوه معرفی منابعِ تاریخی جهت مطالعه. حتما شرکت کنید.

بهم می‌گه: وقتی هوا آلوده‌ست، یه دستگاه تصفیهٔ هوا می‌ذاری گوشهٔ خونه تا آلودگی و گرد و خاک رو به خودش جذب کنه؛ هوای خونه رو تمیز می‌کنه اما خودش پر آلودگی می‌شه. سنگی می‌شه، فیلترش باید عوض بشه، وگرنه دیگه کارایی نداره. روحِ توام همچینه! در معرضِ اتفاقات و حرفایِ کِدِر قرار می‌گیری، سعی‌ات رو می‌کنی تا از آدمای دورت از مسموم‌شدنِ با این سُموم محافظت کنی! کم‌کم جذب می‌کنی و جذب می‌کنی، تا یه جایی که شاید موتورت بیاد پایین! باید تصفیه بشی، باید فیلترت رو عوض کنی، چون تو باید کارایی داشته باشی! حالا حالاها باهات کار داره این دنیا… باتری‌ات رو شارژ کن، به «خدا» پناه ببر، شب و نصـفه شب! باتریِ روح‌ات با طریقِ معنویات شارژ می‌شه، تضمینی.

• آغوش باز کن؛ ای پناه‌دهنده… مسافرِ پروازِ رمضان؛ نهمین روزِ سفرت بخیر، پروازت بی‌خطر.🤍 -دعایِ روز نهم ماهِ مبارک + استوری
+1
آغوش باز کن؛ ای پناه‌دهنده… مسافرِ پروازِ رمضان؛ نهمین روزِ سفرت بخیر، پروازت بی‌خطر.🤍
-دعایِ روز نهم ماهِ مبارک + استوری