uk
Feedback
قلم سرخ

قلم سرخ

Відкрити в Telegram

Показати більше
9 682
Підписники
-324 години
+57 днів
-3930 день
Архів дописів
المحرق با الوصل ۲-۲ مساوی کرده. استقلالی ها با تاسف و تعجب میگن ما اون شب چرا ۷ تا خوردیم؟ حالا انگار تو تهران المحرق را نابود کردن. دوتایی که شما را بردن، با هم مساوی کردن کجاش براتون عجیبه ؟😂

در مضحک ترین گروه ، هفت تا خورده باشی و برای پرسپولیس کری بخونی ، هنری است که فقط از متخصص آسیا بر می آید. دم شما گرم ..... ما برای وصل کردن آمدیم....

اسپانسر جدید
اسپانسر جدید

خوشمان بیاید یا نیاید حدادی نماینده نسل جوان مدیریت کشور است که بیهوده، قریب دو دهه، پشت در اتاق انتظار مدیران کهنسال ایستاده است تا فرصت بروز و ظهور پیدا و ایده های خود را عملی کند. او باید بداند فراتر از مسوولیت یک باشگاه پرطرفدار، نماد جوانان مستعدی است که قرار است به زودی با تغییر نسل محتوم، سرنوشت کشور را به دست بگیرند. هرچقدر عملکرد او درخشش واز هر حیث جامعیت لازم راداشته باشد، روند این شیفت مدیریتی سرعت بیشتری می گیرد، در غیر این صورت... ✍وحید دلپسند

اوسمار در پی جوانان باشد. تیم به شدت نیاز به نیروی جوانی دارد و سرعت و نشاط

پرسپولیس و نیاز به نگاهی نو در ارزیابی عملکرد مدیران، معیار اصلی باید بر مبنای برنامه‌ها و نحوه اجرای آن‌ها استوار باشد؛ زیرا شخصیت حرفه‌ای هر انسان در آیینه تفکر و طرح‌های او انعکاس می‌یابد. قیاس میان پیمان حدادی در مقام عضو هیئت‌مدیره و حدادی در جایگاه مدیرعامل، قیاسی مع‌الفارق است؛ چه، در فضای فوتبال ایران هیئت‌مدیره هرچند جایگاه حقوقی مهمی دارد، از حیث تأثیر عملی و اجرایی چندان پررنگ نبوده است. در همین چارچوب، می‌توان به دوره‌ای اشاره کرد که طاهری در هیئت‌مدیره حضور داشت و سیاسی مدیرعامل بود؛ دوره‌ای که با سرآغاز بحران مدیریتی، نحوه برکناری علی دایی و انتصاب حمید درخشان به یکی از نقاط تاریک تاریخ باشگاه بدل گردید و یکی از امضاهای آن عزل و نصب مضحک را هم طاهری پای مصوبه هیئت مدیره زد. با این حال، طاهری در مقام مدیرعامل نشان داد که با همان پیش‌زمینه مدیریتی می‌توان رویکردی متفاوت و کارآمد اتخاذ کرد. اکنون در عصر جدید مدیریت پرسپولیس، پیمان حدادی به عنوان جوان‌ترین مدیرعامل تاریخ این باشگاه که روزی روی سکوها هوادار تیم بود، فرصت آن را دارد که طرح‌ها و اندیشه‌هایی را که مدتها پیش برای ساماندهی رده‌های پایه و استعدادیابی مطرح کرده بود، در مقام اجرایی به تحقق رساند. ساختار مجزایی که او در گذشته برای توسعه فوتبال پایه در نظر گرفته بود، هرچند در دوره مدیریت درویش به اجرا درنیامد، امروز می‌تواند به نقطه عطف تحول سازمانی باشگاه بدل شود. پرسپولیس نیازمند بازسازی درونی و چابک‌سازی ساختار خویش است؛ بازسازی‌ای مبتنی بر شایسته‌سالاری و فاصله گرفتن از پست‌دادن‌های تشریفاتی که متأسفانه در فرهنگ مدیریتی باشگاه ریشه دوانده بود. راه بازگشت به ریل موفقیت تنها از مسیر برنامه‌ریزی جامع، عمل‌گرایی اصولی و تلاش بی‌وقفه می‌گذرد. حدادی تاکنون در چارچوب سیاست‌گذاری هیئت‌مدیره فعالیت داشته و اینک باید در قامت مدیر اجرایی با نگاهی بلند و عمل بزرگ‌منشانه، پرسپولیس تازه‌ای بنا کند؛ باشگاهی با ساختار علمی، مبتنی بر اصول حرفه‌ای و روحیه پیشرفت. آینده پرسپولیس در گرو همین نگاه بلند و اراده عملی است. هر گامی که در این مسیر برداشته شود، نه‌تنها باشگاه را به مقصد موفقیت نزدیک‌تر می‌سازد، بلکه الگویی نو برای مدیریت ورزشی در ایران رقم خواهد زد.اگر غیر از این باشد باشگاه و مدیرانش با هم آسیب خواهند دید.

روند استقلال را فقط بازگشت رامین رضاییان و روزبه چشمی به ترکیب فیکس می تواند مختل کند

در استقلالِ این روزها هیچکس ضربه اضافه یا با تاخیر به توپ نمی زند.

ترکیب استقلال مقابل آلومینیوم باز هم بدون رضاییان و اندونگ. آدان یک سهمیه خارجی آبی ها را می سوزاند؟

اینقدر کاشته زن های پرسپولیس عمدتا تو این سالها بد عمل کردن که باکیچ الان برامون غیر قابل باوره

چقدر حرف و مصاحبه در گلوها خشکید. چقدر بعضی ها خودشان را آماده کرده بودند در گفتگوهای بعد از بازی از حرفه ای بودن تراکتور و شرایط عالی فنی حرف بزنند و بگویند ما انتخاب خوبی کردیم. شوت باکیچ همه را ساکت کرد. نه، شما نمی برید

هفت تایی ها چی میگن؟ امروز هم شش تا از چوکا خوردن؟ نترسید ، دربی که ترس نداره . از این شوتها می ترسید؟ وحید قلیچ را بزارید گلر. گلر خوبیه . سرچ بزنید بازی سال ۱۳۶۶ پرسپولیس و ماشین سازی. سه یک شد. دوتا پیوس یکی مرتضی کرمانی زد. گل ماشین سازی و پاس رو به عقب سعید نعیم آبادی را ببینید تا اسطوره تون قلیچ را بشناسید😂

انگار می دونست گل میشه. آماده بود بره سمت نیمکت

بازگشت مدیر سابق استقلال....

گنج طلایی نیمکت.‌‌‌.‌‌‌... کارشناس نصرتی باشه و تو ده نفره نبازی. با مرام دمت گرم
گنج طلایی نیمکت.‌‌‌.‌‌‌... کارشناس نصرتی باشه و تو ده نفره نبازی. با مرام دمت گرم

درس کاشته زنی توسط باکیچ . استقلالی ها که خدای سوپر گل خوردن هستند مواظب باشند

مرسی شاه کریم که بهشون نباختیم

اگر دوندگی بیشتر و سرعت انتقال توپ بهتر داشتیم تراکتور را می شد برد. در مجموع بد نبودیم‌. عمری خوب بود و با یک امتیاز برگشتیم

خب جناب اوسمار این تو و این تیمت بسم الله .... خیلی کار داره ولی باید بسازیش

ده نفره هم بهشون نمی بازیم