uk
Feedback
SevenHells

SevenHells

Відкрити в Telegram

زندگی کوتاهه ولی نه به‌اندازهٔ کافی.

Показати більше
484
Підписники
Немає даних24 години
Немає даних7 днів
-1230 день
Архів дописів
یه حالتی ام هست که حداقل ۲۰ ساعت باید بخوابی برگردی حالت عادیت ولی هرکار میکنی خوابت نمیبره. به این مرحله میگن برزخ‌. نه خوابی نه حال داری بیدار باشی.

حاضرم یه زندگی نکبت توی یه دخمه داشته باشم و صب تا شب سگدو بزنم و هر شب روی سنگ بخوابم ولی هیچکس تو زندگیم دخالت نکنه. 😑

کاشکی آخر این سوز بهاری باشد...

یه دفعه یادم اومد بچه بودم خودمو به خواب میزدم بعد اگه کسی بهم توجه نمیکرد تا جلوی پاش غلت میزدم تا بگه الهیییی خوابش برده بچه. *_* یه بار تا توی آشپزخونه غلت زدم و باید بگم رد شدن از اون چارچوب با چشمای بسته نینجایی‌ترین عملیات تمام عمرم بود. واقعا بچه چرا اینقد بی‌عقله خدا؟ :)))))

مسخره‌ترین و مضحک‌ترین پانچ لاین مسخره‌ترین و مضحک‌ترین جوک شوهر عمه با "از خدا که پنهون نیست از شما چه پنهون..." شروع میشه.

حضرت یار، در این روزهای سخت که طاقت انسان را طاق میکند و در این اوقات تلخ که من حوصله خودم را هم ندارم، در روزهایی که آفتاب هم سر لج دارد و خوشگل پهن نمیشود، در شب هایی که بنظر میرسد هرگز تمام نمیشوند، در میان همهمه‌ی آدم های نامربوط، زیر باران های پی در پی پاییزی، در میان پا کوبیدن توی چاله های آب برای رسیدن به ذره‌ای خوشبختی لحظه ای، در میان دشت های سرسبز شمال و ایستادن در خیابان های گرم جنوب، در رانندگی کردن های نصف شب برای پیدا کردن قهوه، در میان روزهای بد که نمیتوانم خودم را توی آینه ببینم و در روزهای خوب که هر لحظه اش خوشحالم، در حرص خوردن ها، گریه ها، داد زدن ها، خنده ها، خوشحالی ها، تو را دیدم. کنار خودم. ایستاده بودی و میخندیدی و میخنداندی مرا و قسم به گرمایی از عشق که قلب انسان را گرم میکند، دوستت دارم.

دلم پای گریز، قلب بخشنده و نعمت فراموشی میخواد.

سگ سیاه افسردگیم دیگه سگ نیست. غول مرحله آخره.

87878357.mp33.43 MB

دلم میخواد از تحصیل انصراف بدم. تنها دلیلمم درس تفسیر موضوعی نهج البلاغه س.

Fly-me-to-the-moon-Frank-Sinatra.mp36.17 MB

photo content
+3

دستم مثل سگ سوخت. مثل جای خالی تو. حالا بقیه دنیا نیز میبینند دلم چه میکشد. اهههخ. خ. دروغ گفتم جات اصلا خالی نیست که بخواد بسوزه. بمیر. مرسی.

دلم میخواد هیچکس، هیچوقت، هیچ کجا ازم نپرسه خوبی؟ چون چه خوب باشم، چه بد، دوباره فهمیدن اینکه برای کسی مهم نیست چه حالی دارم و باید بگم "خوبم" و این قراره خلاصه تمام مغز بهم ریخته ی شل و ولم باشه آشفته م میکنه.

photo content

05. Nocturne No. 2 in E-flat major, Op. 9 No. 2.mp311.23 MB

photo content

آه ای خونه های جمع و جور و پر نور :(
+3
آه ای خونه های جمع و جور و پر نور :(

اگه دوست داشتید بنویسید بهم پیام بدید. میخوام گروه بزنم تا مزاحم بقیه نباشم. کانالم نباشه که گفتگوی یک طرفه نداشته باشیم. بابت این چند ساعت که vote گذاشتم ترش نکنید حالا. 😁

میخوام تمرین نویسندگی کنم از فردا. یعنی با موضوعای رندوم و جملات رندوم و کلمات رندوم حداقل ۴۰۰۰ کلمه متن بنویسم. نظرت؟ anonymous poll ببین بنویس. خب؟ ولی اینجا نذار. حوصله ندارم. – 35 👍👍👍👍👍👍👍 39% هوراااا. منم میام منم میام. تلو خدا. – 23 👍👍👍👍👍 26% من یه گوگول مگولم. تو یه گوگول مگولی. ما‌ گوگول مگول هستیم. گیلی گیلی گیلی گیلی لی. – 17 👍👍👍 19% اگه قول بدی هر روز بنویسی منم مینویسم باهات. – 8 👍👍 9% از اعماق وجودم برام مهم نیست. بنویس ننویس. بذار اینجا نذار اینجا. اصن میخوای بمیر. من رفتم. - لیو میدهد - – 5 👍 6% ببین، پاشو کار‌ کن. خربزه آبه. این کارم بذار کنار بیخودی وقت مارو نگیر. – 2 ▫️ 2% 👥 90 people voted so far. Poll closed.