uk
Feedback
SevenHells

SevenHells

Відкрити в Telegram

زندگی کوتاهه ولی نه به‌اندازهٔ کافی.

Показати більше
484
Підписники
Немає даних24 години
Немає даних7 днів
-1230 день
Архів дописів
هوا داره کم کم سرد میشه. بهترین وقت سال برای ذخیره ی کساییه که میگن دلشون برای تابستون تنگ میشه و سرما رو دوست ندارن تا توی زمستون آتیششون بزنیم و گرم شیم همگی.

پادشاه فصل ها پاییزه و پادشاه میوه ها انبه و پادشاه خرها من.

عکس پرسنلی منو میتونید توی لغت نامه دهخدا جلوی کلمه ناراحتی ببینید.

یادتونه گفتم سه سال؟ اشتباه کردم. من میتونم پادشاه خرا بشم و بازم هیچ خری بهم شک نکنه‌.

همه بلااستثنا تو اینستا دارن یه گه خاصی میخورن. همه هم دارن پول درمیارن و با پولشون لاکچری زندگی میکنن. همه این کلم بروکلی بی‌خاصیتای تو خیابون منم. آره منم.

" مثل حماقت کسی که فکر میکند فاصله‌ی هرررر زنی با هر پوششی غیر از پوشش مد نظر او تا وارد شدن به رابطه با یک مرد زن‌دار به اندازه‌ی یک بشکن زدن است "

مود :))))

من اینقد خریت به خرج میدم تو زندگیم که اگه وسط یه گله خر زندگی کنم حداقل سه سال طول میکشه بفهمن من خر نیستم.

تابستون خسته کننده س ولی هر چی فکر میکنم بعدش باید به آغوش درس برگردیم، دوست دارم تا آخر عمرم کشش بدم.

photo content

بچه دار شدن شوک خیلی بزرگیه. مخصوصا برای دوستای مجرد کسی که مامان/بابا میشه.

کاشکی زیبا بودم؛ به زیبایی یک نقاشی ونگوگ، یک قطعه ی شوپن یا یک شعر ابتهاج. شاید هم به زیبایی رقص دود جلوی آفتاب خسته، یا به زیبایی یک گل رز سپید و تازه که تقدیم به عزیزکی میشود. کاش من زیبا بودم! به زیبایی دستان تو شاید! اصلا کاش میتوانستم زیبایی را خلق کنم. مثل رقاصی نازک و لطیف با لباس حریر قرمزش، مثل نوازنده ی یک ویولون کهنه گوشه ی بازار، مثل نسیمی که به سوی گندمزار میرود، مثل ستاره های آسمان شب. یا شاید هم مثل چشم های تو... کاش زیبا بودم...

دلتنگم ولی فقط دلم تنگه. ینی نمیدونم چرا دلم تنگه ها. ولی دلتنگم. میدونی چی میگم؟

photo content

من اول ماکت دماغ بودم که فرشته ها ببینن دماغ چیه. تا اینکه یه روز خدا با خودش گفته حیفه این دماغ بی صاحاب بمونه و یه آدم نصفه نیمه بهش چسبونده.

Aida Shahghasemi Towards You.mp32.81 MB

میدونی؟ نه نمیدونی. بذار بگم گوشی بیاد دستت. میفرماد که "شیشه دلم ای خدا، زیر سنگ اومده." و تمامی آنچه که باید گفته بشه و نباید گفته بشه رو میرسونه. میفهمی چی میگم؟ گوشی دستته؟

@godofpotato poobon 12:34

هنوز نمیتونم بپذیرم که خواب جزء لاینفک زندگی آدمه و هنوز بعد هر بار خوابیدن احساس میکنم تقصیر منه که خوابیدم و مثلا پنج ساعت از شبانه روزمو با خوابیدن هدر دادم. حالا اگه منو نشناسین فکر میکنین خیلی از وقتم مفید استفاده میکنم ولی حقیقتش پاندا بودن در شخصیتم رسوخ کرده. نهایتا بتونم برگ بجوعم در زمان بیداری.

علاوه بر خواب زمستونی دچار رکود تابستونی هم میشم.