uk
Feedback
3imar سیمار

3imar سیمار

Відкрити в Telegram

...

Показати більше
546
Підписники
Немає даних24 години
Немає даних7 днів
-530 день
Архів дописів

AUDIO_f7a48b1f95da105ec119cde74e16c2e9.mp31.69 MB

... می دانستیم قله ای در کار نیست ولی .... #احسان_نگارچی رسیدن به «قله»، اسم رمزی بود برای ویرانی و ما دیر فهمیدیم ،البته عده ای گفتند ولی زبان طعن بود تا شاید پند گیرند . ما همان روزها می‌دانستیم قله‌ای در کار نیست؛اما  گمان می‌کردیم آقا و دستگاهش صرفاً دچار توهّم‌اند یا شکلی از بی تفاوتی ست . ولی این روزها پزشکیان پرده از راز این نزدیکی قله  برداشت: گفت «آب نداریم و نمی‌دانیم چه باید کرد؛ هر که می‌داند، پیش آید و چاره کند!» آنها زمانی دارند این را می گویند  که بسیار دیر است و دیگر نه آبی وجود ندارد و نه پولی .بنابراین  تنها نتیجه ای که می توان گرفت این است که آنچه رخ داده کاملا عمدی بوده است . و این تنها آب نیست؛ گاز و برق  نیز رو به افول است. هر سال، ده درصد از تولید گاز  کاسته می‌شود؛ و برق نیز به همان اندازه متأثر می شود و این یعنی زمستان در پیش، آکنده از بحران هاست . اما چرا با مردم چنین کردند: نظام، به دلایل بسیار ،از خیزش‌های مردمی تا قهر از انتخابات ،کینه‌ای سترگ در دل نسبت به ملت داشته و دارد. علم‌الهدی در کشاکش همان خیزش ها ،هفت سال پیش گفت: «اگر قرار شد برویم، زمین سوخته تحویل می‌دهیم.» ما  آن روز، این گفته را مسخره  و گستاخی پنداشتیم؛ غافل از آن‌که آن دیو ، در عزم خود جدی بوده است . قوم مغول‌ چون پایان را بهتر از ما دیده بود ،با برنامه و هدفمند ،همه چیز را به حال خود رها کرد و حالا انتقام از مردمی می‌گیرد که می داند ، دیگر هرگز او را بر نخواهند گزید. آری ،این «قله» همان بود ، قله نابودی ایران. اما ای کاش زودتر می‌فهمیدیم ،ای کاش حرفهای علم الهدی را جدی می گرفتیم که نه‌فقط با مردم سرِ جنگ دارند، که به نابودی این خاک هم کمر بسته‌اند!

2.Mp31.34 MB

03. Yade To Mioftam.mp33.16 MB

آهنگساز: پرویز مشکاتیان شعر: مولوی #باهم_بشنویم @Caffeeshno

بگو چه بگویم حمیرا @simar50 #نوستالژی

🔶🔹🔶 استراتژی های چسفیلی و پفکی پاپ‌کورن یا چسفیل و پفک چند خاصیت جالب دارند. دهن پرکن و لذت‌بخش هستند، هیچگاه جای غذای را نمی گیرند، برای سرگرمی و تفریح هستند ولی بخاطر حجم زیاد و دهن پرکنشان فریبنده هستند، هیچ عاقل و خردمندی  استراتژی غذایی خود و خانواده را بر اساس چسفیل و پفک تنظیم نمیکند. اما سیاسمتدارانی هستند که اداره کشوری 80 میلیونی با صدها مساله پیچیده، بر اساس استراتژیهای چسفیلی تنظیم می‌کنند. وقتی حرف‌های چسفیلی و پفکی از دهان بالاترین مقامات یک کشور بیرون می‌آید و توسط مریدان آنها  با به‌به و چهچه ،طوطی‌وار تکرار می‌شود، به استراتژی و راهبرد برای اداره کشور  تبدیل می گردد و برای آنها بصورت گزافی از منابع کشور هزینه می‌شود. همونطوری که پفک و چسفیل‌ها سیری نمی آورد و دست آخر یکی می‌پرسد: غذا چی داریم؟ استراتژی‌های چسفیلی و پفکی کارکردی ندارند و در بزنگاه‌ها، باید کاسه چه کنیم چه کنیم، دست گرفت. تعداد زیادی از استراتژی‌های چسفیلی و پفکی که روزگاری دهانها را پر می‌کرد، ولی در بزنگاه با همه هزینه‌های هنگفتی که برای آن شده بود، فقط باد هوا بودند و به داد کشور نرسیدند. استراتژی چسفیلی صدور انقلاب استراتژی چسفیلی امت اسلامی استراتژی چسفیلی عمق استراتژیک استراتژی چسفیلی شش ارتش منطقه‌ای استراتژی چسفیلی هلال شیعی استراتژی چسفیلی انرژی هسته‌ای استراتژی چسفیلی اقتصاد مقاومتی و ده‌ها استراتژی چسفیلی دیگر که صدها  میلیارد دلار برایشان هزینه شد،ولی در موقع نیاز، فقط باد هوا بودند و چسفیلی . برنامه‌ها و استراتژی‌های چسفیلی و پفکی در جمهوری اسلامی بسیارند و یکی از چسفیلی تربن استراتری که باعث ویرانی ایران و حتی منطقه شد، همین عبارت توهمی عمق استراتژیک بود، چسفیلی ترین استراتژی که نه تنها عمق استراتژیک کشور را زیاد نکرد، بلکه طول، عرض و ارتفاع و فضای استراتژیک کشور را محدود، بسته و بسوی خفگی  اختناق برد. مثال میخواهی همین دالان زنگزو که الان با اجاره ۹۹ ساله ما را همسایه آمریکا کرده و  به اتوبان ترامپ نامگذاری شده است. استراتژی چسفیلی و پفکی شش ارتش منطقه‌ای را بگو،  که حتی در جنگ ۱۲ روزه یه تیر نتوانست به حمایت از جمهوری اسلامی شلیک کند. استراتژی چسفیلی انرژی هسته‌ای را ببین که با هزینه های میلیاردی، حتی نتوانست سوخت  نیروگاه هسته‌ای بوشهر را هم تأمین کند، یعنی اون خرس شمالی و شریک استراتژیک جمهوری اسلامی نمی‌گذارد و مطابق قرارداد ، تامین سوخته هسته‌ای نیروگاه بوشهر با روسیه هست. این استراتژی چسفیلی هلال شیعی،  هزاران زن و کودک را در سوریه قربانی توهمات کرد. استراتژی های چسفیلی و پفکی و دهن پرکن، فقط  نقش خوراک تبلیغاتی برای هواداران را  دارند،  علاوه بر نابودی سرمایه های فیزیکی کشور، باعث نابودی اصلی‌ترین سرمایه کشور یعنی سرمایه انسانی شده،  نخبگان را از مدار دایره مدیریت و کارآفرینی کشور خارج و وادار به مهاجرت نموده است، فقر را فراگیر و رفاه مردم این سرزمین را آمالی دست نیافتنی قرار داده و آتیه نسل‌های آینده را تاراج کرده است. تا وقتی استراتژیست‌های چسفیلی در برابر ملت پاسخگو نباشند، با همه خساراتی که با حرفهای  چسفلی از دهانشان خارج می‌شود، همچنان بر صد نشسته و قدر می‌بینند و دادگاه مستقل و عادلانه‌ای نیست که آنها را در قبال خسارات وارد به ملت و کشور محاکمه کند، همچنان  کشور در معرض خسارات، استراتژی های چسفیلی خواهد بود. تا حاکمیت در برابر ملت، نسبت به عملکردش در قبال استراتژی‌های چسفیلی پاسخگو نباشد، همین وضع ادامه دارد. در چند دهه گذشته، سیاست‌های کلان، بودجه و ثروت کشور چنان مشغول چسفیلی‌ترین استراتژی شده، که در اکثر زمینه‌ها ناترازی ایجاد کرده است. ناترازی در خرد و عقلانیت و حکمرانی، علت اصلی همه ناترازی‌های کشورهست. وقتی که توهمات و ایدئولوژی‌های چسفلی پررنگ می‌شوند، منافع ملی رنگ می‌بازد. امروز از چسفیلی ترین استراتژی نظام، در عمق استراتژیکش، جز  ویرانه‌ هایی با مردمانی که بیچاره شان کرده، بر جا نمانده است. امروز حاکمیت جمهوری اسلامی توان ترمیم و بازسازی ویرانه‌های برجامده در عمق استراتژیکش، را ندارد، چون ایران را با استراتژی‌های چسفیلی تمام کردند. یکی از مهم‌ترین دلایل، ادامه داشتن استراتژی‌های چسفیلی، پاسخگو نبودن  رهبران و سران جمهوری اسلامی  به مردم و ولی نعمتان خود هست. آنهایی که قرار بود حکومت مردمی و پاسخگو را به عنوان  الگوی حکومت جهانی تاسیس کنند، پس از سوار شدن بر خر مراد و تکیه بر اریکه قدرت، دین و انسانیت واخلاق را به فراموشی سپردند، نه تنها به ملت پاسخگو نیستند، بلکه پاسخی برای خدا هم ندارند. تا زمانی که ایدئولوژی به جای خرد و عقلانیت در کشور حاکم باشد، همچنان شاهد استراتژی‌های پفکی و چسفیلی که جز خسارت محض برای کشور حاصلی ندارد،  خواهیم بود. ✍ ع - م @simar50