آمادگی دکتری باکتری ۴۰۵
Відкрити в Telegram
این کانال برای تدریس نکات مهم فصل های کتاب میکرب شناسی در طی برنامه مشخص و مدون برای آزمون دکتری باکتری وزارت بهداشت و علوم از روی جزوات اینجانب ایجاد شده است @phdbacteri اینم کانال ارشد ما @Arshadbehdasht2microb ارتباط با دکتر کشفی @doctorkashfi
Показати більше5 110
Підписники
-324 години
+377 днів
+9230 день
Архів дописів
Repost from تبادل
این همه پول کلاس و جزوات و مشاوره نده😱
بیا من یک فولدر بهت معرفی کنم که که پر از
کانال های آموزشی و کلاس و جزوات و مشاوره رایگان است😉
پس این فولدر رو به تلگرامت اضافه کن 😍🤓
ارشد و علوم آزمایشگاهی👇
https://t.me/addlist/1_Z8Z0hjutllODY0
علوم پزشکی👇
https://t.me/addlist/TD1asiecsJBmMjRk
تشکر از تیم تاپ ریسرچر مخصوصا استاد عزیز دکتر افخمی
تجلیل از تیم پژوهشی ما، بخاطر چاپ مقاله با بالاترین ایمپکت فاکتور چاپ شده در یکسال اخیر در دانشکاه علوم پزشکی قم با حضور معاون وزیر بهداشت.
ایمپکت فاکتور 8.5
البته ما مقالات با ایمپکت فاکتور بالاتر نیز داریم و بیشتر چاپ خواهیم کرد.
اگر تمایل به یادگیری و نوشتن مقاله دارید به ادمین ما پیام دهید
@TopResearcheradmin
@phdbacteri
Repost from تبادل
✅ گلچینی از بهترین کانال های آموزشی تلگرام #رایگان تقدیم شما👆
https://t.me/addlist/Jsq6M-IAINJjNzM8
=============================
https://t.me/addlist/Jsq6M-IAINJjNzM8
سریعتر عضو بشید تا حذف نشده🌺🌺
۸۶ نفر مجاز دکترای باکتری از ۱۳۵ نفر که تا امروز اعلان کردند و خیلی ها هنوز اعلان نکردند. احتمالا اخر این هفته، یا نهایت اواخر دی ، نتایج می آید.
عزیزان
👈 از الان با ما استارت بزنید . ۶ ماه وقت بگذارید تا اردیبهشت همه رو میخوانید بدون استرس
👈 تیر ماه از رگ گردن نزدیکتر است.
Repost from تبادل
✍⏱قدیما باید کلی وقت میذاشتی تا بتونی کتاب واستاد خوب پیدا کنی !!🕯
الان فقط کافیه چند تا کانال رو ورق بزنی تا با استفاده از مطالبشون هم دانش خودت رو بالا ببری و هم راحتتر مطالب رو یاد بگیری !!
اصلا لازم نیست نگران باشید ، ما براتون همه چیز رو مهیا کردیم در هر 2 دسته عضوشوید لینک ها متفاوت هستن🙏👇😍🌹
کانالهای ارشد
https://t.me/addlist/wMzRVE2R5LM1ODQ8
گروه های ارشد👇
https://t.me/addlist/yoo2BHJwsQUwYzU0
Repost from N/a
لیست کانالهایی که باید در تلگرام داشته باشید ، پیشنهاد میشود جامع ترین منابع آموزشی و تخصصی را از دست ندهید
https://t.me/addlist/vuAfQFP0d4AwMWFk
==============================
https://t.me/addlist/sdanGgdVz9JjYmQ0
دوستان سریعتر عضو بشید لیست در حال حذف شدن است 👆😱🌹🌹
Repost from N/a
گلچینی از برترین کانالهای پزشکی،پرستاری،دارویی،استخدامی،جابه جایی،آزمایشگاهی و ارشد وزارت بهداشت را در این فولدر جمع کردیم تا بتوانید به صورت #رایگان از آموزش های آنها استفاده کنید 👇🌹🌹
https://t.me/addlist/sdanGgdVz9JjYmQ0
🍃🍃🍃🍃🍃🍂🍂🍂🍂🍃🍃🍃🍃🍃
https://t.me/addlist/vuAfQFP0d4AwMWFk
Repost from تبادل
✍⏱قدیما باید کلی وقت میذاشتی تا بتونی کتاب واستاد خوب پیدا کنی !!🕯
الان فقط کافیه چند تا کانال رو ورق بزنی تا با استفاده از مطالبشون هم دانش خودت رو بالا ببری و هم راحتتر مطالب رو یاد بگیری !!
https://t.me/addlist/8GW8WtQoXrtmMmI0
==============================
https://t.me/addlist/NTm47FJB03YwZGM0
اصلا لازم نیست نگران باشید ، ما براتون همه چیز رو مهیا کردیم در هر 2 دسته عضوشوید لینک ها متفاوت هستن🙏👆😍🌹
Repost from تبادل
گلچینی از بهترین کانال های آموزشی تلگرام #رایگان تقدیم شما
https://t.me/addlist/T7f5dJ2nQ3ozODQ0
🍂🍂🍂🍂🍂🍃🍃🍃🍃🍂🍂🍂🍂🍂
https://t.me/addlist/H_ARSLAduHgxYmNk
سریعتر عضو بشید تا حذف نشده👆
🪵 درسنامه های کم حجم 👆
🌿 ویروس چاپ رنگی ۱۵۰ صفحه
☘ قارچ حدود ۱۵۰ ص همراه تست طبقه بندی که کافیه است.
🪴تک یاخته حدود ۱۵۰ صفحه که تست طبقه کافیه است
🌱کرم شناسی حدود ۸۰ ص که تست های طبقه بندی کافی هست
🍃 ایمنی حدود ۱۵۰ صفحه که تست طبقه کافیه است
@doctorkashfi
🧐. گاهی دانشجوها سوال میکنند من یک یا دو درس رو حذف میکنم و بجاش چند درس ضریب بالا را زیاد میزنم. آیا معقوله؟
😐پاسخ.
📎 اولا از کجا میدانید درسی که حذف کردید سال بعد به قدری آسان نباشد که همه درصد بالای ۸۰ نزنند؟ و شما ۸۰ نمره از دست بدهید .
📎 در ثانی از کجا میدانید در دروس ضریب بالا . درصد بالاتری میزنید؟ شاید به قدری سخت بود که اختلاف درصد شما شاید ۲۰ درصد با متوسط سایر دانشجوهای رتبه برتر متفاوت باشد!
👈 لذا. پیشنهاد میشود اول دروس ضریب اصلی را بخوانید بعد از یک یا دوماه که این دروس را به نصف رساندید دو سه درس ضریب بالاتر دیگر را اضافه کنید و باز یک یا دوماه بعد سایر دروس را بخوانید .
👌 توجه کنید درسنامه های قارچ انگل ویروس و ایمنی حجم کمی دارند و براحتی با خواندن ۱۵۰ صفحه درصد بالای ۷۰ تا ۹۰ طبق سنوات کسب خواهید کرد.
📣 یکی از دوستان میگفت هزینه جزوات گران است ! فلانی جزواتش ارزونتره!
یا .....
✅ پاسخ ، جزوه نوشتن خیلی راحته، حتی ترم ۱ ارشدم یا حتی فارغ التحصیل دکتری ، براحتی جزوه میده و حتی تدریس میکنه! همه میتونند تدریس کنند . اصلا حتی فارغ التحصیلان دکتری گاهی ادعا میکنند من تخصص این رشته را دارم پس قطعا استاد شدم اما !
#شما_تجربه_میخرید_نه_کالا
یادتون باشه بهای #تجربه را باید داد. آدم باتجربه میدونه علمش چقدر می ارزه در شرایط عادی، مفت آنرا ارائه نمیدهد. قطعا یک ریزه کاری هایی در جزوه میذاره ، مثل چیدمان درست مطالب، تست های خاص و هدفدار! تا ذهنت داوطلب را آماده کنه برای پذیرش نکات مهم ..... دیدید تست میزنید بیشتر گمراه میشوید! یا احساس میکنید اصلا نمیتونید باهاش ارتباط بگیرید یا اصلا نمیتونید با جزوات، تست بزنید. این نویسنده فقط جزوه نوشته یا کپی کرده و چیزی بنام مهارت و حتی سواد ارائه مطلب را نداشته است . ولی گاهی کتاب دیگه ای رو که میخوانید به صورت هدفدار دارید یاد میگیرید. لذت بخشه، نمیتونید کنار بگذارید .... این #تجربه و مهارت نويسنده هست که سالها کسب کرده است. #فن آموزش را بدست آورده است.
یک مثال عملی آن همین مقاله نویسی است . کلی مدرس میشناسم که کارگاه مقاله نویسی گذاشته اند . بعد نگاه میکنید خودشان چند مقاله بیشتر ندارند . و وقتی در عمل باید بیایند و مقاله بنویسند میبینید مانده اند و در عمل فقط هزینه گرفته اند و چیزی برای ارائه ندارند.
یادتون باشه عده ای با شما و به قیمت یکسال شما تجربه کسب میکنند. حواستون باشه روی زمین چه کسی خونه میسازید. به چه کسی اعتماد میکنید . تبلیغات زیاده ولی مهارت و تجربه با حرف زدن نشان داده نمیشه
#هر_کس_که_لاف_مردی_خود_زد_که_مرد_نیست !
🧨 کلام آخر
گاهی دلم به حال دانشجویانی می سوزد که حتی استادش در هیچ مقطعی نتوانسته خودش را جزو رتبههای برتر کند یا حتی تجربه چندین ساله تدریس،تالیف، ندارد. حال اینکه وی تجربه اش را میخاهد در اختیار او قرار دهد ؟ حاصلش چه میشود؟ بهتر از استادش؟
#حاصل_انتخاب_اشتباه_را_با_یکسال_عمرتان_میدهید!
@doctorkashfi
یک داستانی براتون میخاهم بگم جالبه!
مهندسی بود که در تعمیر دستگاه های مکانیکی استعداد و تبحر داشت . او پس از۳۰ سال خدمت صادقانه با یاد و خاطری خوش باز نشسته شد دو سال بعد، از طرف شرکت درباره رفع اشکال به ظاهر لاینحل یکی از دستگاه های چندین میلیون دلاری با اوتماس گرفتند آنها هر کاری که از دستشان بر می آمد انجام داده بودند و هیچ کسی نتوانسته بود اشکال را رفع کند بنابراین.... نومیدانه به او متوسل شده بودند که در رفع بسیاری از این مشکلات موفق بوده است. مهندس، این ا مر را به رغبت می پذیرد. او یک روز تمام به وارسی دستگاه می پردازد
و در پایان کار، 👈 با یک تکه گچ علامت ضربدر روی یک قطعه مخصوص دستگاه می کشد
و با سربلندی می گوید: اشکال اینجاست
آن قطعه تعمیر می شود و دستگاه بار دیگر به کار می افتد. مهندس دستمزد خود را ۵۰۰۰۰ دلار معرفی می کند. حسابداری تقاضای ارائه گزارش و صورتحساب مواد مصرفی می کند و او بطور مختصر این گزارش را می دهد: بابت یک قطعه گچ: ۱ دلار و بابت دانستن اینکه ضربدر را کجا بزنم: ۴۹۹۹۹ دلار !
بله دوستان این قیمت تجربه است
نتیجه 👇
Вже доступно! Дослідження Telegram за 2025 — головні інсайти року 
