uk
Feedback
از نگاه احسان

از نگاه احسان

Відкрити в Telegram

از چیزایی می‌گم که ارزش فکر کردن دارن 💭 Life • Web3 • Ideas • People 🔗 x.com/ehsan_ton

Показати більше
7 174
Підписники
-924 години
-1057 днів
-55130 день
Архів дописів
ای کاش من میتونستم از مهندسی ها٬ طراحی ها٬ بازاریابی ها٬ برنامه ریزی ها اینا بگم. اما اطلاعاتی که من در طول روز دریافت و پردازش میکنم از اتفاقایی که داره توی تون کوین میافته خیلی زیاده. طبقه بندی اینا طول میکشه.. تبدیل کردنش به یه چیز قابل ارائه طول میکشه. اما این پست رو با دقت بخون.. الان دیگه وضعیت نات کوین٬‌وضعیت سرمایه گذاری رو قیمت ارزون نیست. وضعیت جانموندن FOMO هست. توی هفته آینده FOMO بیشتر خواهد شد و شاید قیمت های عجیب غریب ببینیم و هممون فکر کنیم دیگه قرار نیست بیاد پایین و میریم مستقیم تا ۱ دلار.. بیشتر خواهیم دید که نات کوین رو برای هولد کردن معرفی میکنن افراد مختلف.. اما هولد کردن به این معنی نیست که بری توی هایپ و زمانی که همه FOMO دارن بخری و برعکس زمانی که هیچکس به پروژه باور نداره باید بخری.. درصد تون کوین توی سبدتو بیشتر از نات کوین بکن.. تون هم بازی خواهد داشت. — نظر شخصی

من همیشه دوست داشتم این لحظات رو زندگی کنم اما الان احساسی ندارم بهش دیگه 🙂 Finding a gem... Get in on it early. This is every investor's dream, For me it is ‘probably nothing' 💎

Repost from Web3Key
Are you Ready?💎 Probably Nothing💎 A Key to Web3 🔑 Https://T.me/Web3Key_ENG
Are you Ready?💎 Probably Nothing💎
A Key to Web3 🔑
Https://T.me/Web3Key_ENG

😮‍💨

Repost from Notcoin Community
photo content

این اقا کسی بود که سال ۲۰۱۲-۲۰۱۳ بود فکر کنم التماس میکرد ملت بیت کوین بخرن توی یوتیوب..

تون به نات کوین نیاز داره.. تون کوین یوزر های تلگرام رو گرفته. خودش هم به خاطر مشکلش با SEC صرافی های بزرگ نمیتونن اجازه معامله رو بدن.. پس چی؟ پس نیاز به یه پروژه داره که با استفاده از اون سرمایه وارد اکوسیستمش بکنه. خب این کارو با چی میکنه؟ نات کوین 🙂 مسیری که دارن میرن رو نگاه کنید.. تتر رو اوردن رو شبکه تون.. بعد بدون کارمزد کردنش.. بعد هزارجور تبلیغ کردن.. گفتن اصلا بدون تون کوین تراکنش تتر بزنید به هر دوستتون که دوست دارید دلار بزنید. مرحله بعدی نات کوین٬ دارن کل یوزر صرافی هارو میکشن که نات کوین بخرن.. دیروز تا امروز ۱۰۰ هزار آدرس جدید نات کوین فعال شده روی تون کوین! این کمپین فعلی ادامه داره.. کل پروژه های تون رو بستن فقط نات کوین.. (سایر پروژه ها همه دامپ شده).. حالا سیزن جدید که میرن سراغ سایر پروژه ها تقریبا ۱۲ روز دیگس.. اون موقع٬ تایم تایم رشد این پروژه های ترکیده هست 🙂 ۰۰۰۰ نظر شخصی.. عدم توصیه سرمایه گذاری و احتمال ۹۹٪‌غلط بودن تحلیل :)

تون کانکت قطع شده.. اگر جایی ولتتون وصل نمیشه و .. نگران نباشید مشکل سراسریه.

مکانیزم برنده بعدی نات کوین مکانیزم Burning هست.. توکن هایی که قراره با فعالیت کاربر ها سوخته بشن باعث افزایش ارزش نات کوین میشن و این موضوع هر روز نات کوین رو تو چشم تر میبره. اما این چیزی نیست که ۱ روزه اتفاق بیافته. این موضوع مال الان نیست.. این موضوع مال ۳-۴ سال دیگس و زمانی ارزشمند خواهد بود که نات کوین به عنوان یک سکو برای تبلیغات پروژه های وب ۳ باقی بمونه و از طرفی هم میزان خوبی از توکن ها سوخته شده باشه 🙂

واقعا خوب میگه 🙂 اینکه پروژه های جدید یوزر هاشون رو disappoint میکنن و باید یه جایی ماینینگ رو زودتر قطع میکردن.. قبلا بالاتر گفتم. مهمترین چالش این مکانیزم tap2earn اینه که بتونی انگیزه یوزر رو حفظ کنی و یوزر روزانه داشته باشی 🙂 اینکه تو میلیون ها شت کوین توی اپلیکیشن به یوزر بدی و یوزر فکر کنه یه روزی قراره مثل نات کوین بشه چون از نات کوین جا مونده نهایت بدبختیه.. تو با چی میخوای این یوزر رو فید بدی؟ با چه شریکی قرارداد بستی.. چه پلن کسب درامد داری.. بزرگترین بدبختی این دوران همین اپ های کپی نات کوینه که ممکنه این فضارو به یه فضا مرده تبدیل کنن و انگیزه یوزر هایی که با کله وارد این سیستم شدن رو نابود کنن اما چیزی که الان وجود داره اینه که٬ نات کوین به هدفش رسید. لانچ شد!‌وایرال شد. میلیون ها یوزر رو وارد بلاکچین تون کرد. چیزی که بابت اون ساخته شده بود. هدف بعدی نات کوین تبدیل شدن به یک فضا برای تبلیغ شدن پروژه های وب ۳ هست. معیار سنجش این موضوع برای من٬ اینه که چه پروژه هایی قراره لانچ بشه.. نات کوین یوزر داره. انگیزه هم داره. باید ببینیم پروژه درست حسابی میاد روش یا نه.. چند تا پروژه درست حسابی بیاد مدل جدید برنده شده..

سرمایه روی بلاکچین تون..
Anonymous voting

اما ایشون میگه که الان اصلاح در پیشه به زیر ۰.۰۱. من فکر میکردم. این اتفاق میافته از ۰.۰۱۳ پریروز اما پوزیشن شورت ام استاپ خورد. فکر نمیکنم این اتفاق بیافته اما بالاخره این احتمالم هست.

رشد تون و نات کوین رو در نظر نگیریم بازار خیلی وقته توی یه وضعیت مزخرفیه. بالاخره یا بالا یا پایین باید یه حرکتی بزنه. کمربند هارو ببندید :))

احساس من اینه مینت شدن توکن کپی های نات کوین همزمان میشه با اصلاح قیمتی نات کوین. هنوز بچه ها ریزش یادشون.. توی هایپ.. توی بول ران همه یادشون میره چیزی به اسم ریزش وجود داره.. همه فقط رشد قیمت دیدن.. تعداد کمی هستن که هشدار میدن که الان بازار خطرناکه مواظب باشید.. هنوز به نظر من به اون درجه نرسیدیم اما شاید همین الان همون موقع باشه و من مست هایپم..

بالاترین تعداد ولت های اکتیو روزانه سولانا تقریبا ۲ میلیون.. اما تون کوین حدود ۵۰۰ هزارتا.. هنوز اولشه..

این هفته ۲ تا ویدیو خواهیم داشت. یکی در مورد عنوانی که برنده نظرسنجی بشه و یکی دیگه در مورد اینکه چرا نات کوین هنوز ارزونه 🙂

$NOT 🚀

وابسته به لیگی که هستید میزان جایزه ای که میگیرید فرق داره. جوایز لیگ پلاتینوم برای من که به صورت خسته چک کردم نزدیک ۲۰۰۰ نات
وابسته به لیگی که هستید میزان جایزه ای که میگیرید فرق داره. جوایز لیگ پلاتینوم برای من که به صورت خسته چک کردم نزدیک ۲۰۰۰ نات کوین شده :)

ربات نات کوین به صورت رندوم تسک اضافه میکنه. هر چی زودتر تسک هارو شرکت بکنید جایزه بیشتری از جایزه کل برنده میشید. روزی چند بار همینجوری رندوم چک کنید 🙂

من الان اینو چیکار کنم :)) چرا انقد با هم دیگه توافق ندارید