uk
Feedback
از نگاه احسان

از نگاه احسان

Відкрити в Telegram

از چیزایی می‌گم که ارزش فکر کردن دارن 💭 Life • Web3 • Ideas • People 🔗 x.com/ehsan_ton

Показати більше
7 169
Підписники
-924 години
-1057 днів
-55130 день
Архів дописів
چرا نات کوین یهو شد ۰.۰۰۷؟ چون خیلیا منتظرن یه پامپی بزنه وارد بشن. یه عده ام که پوزیشن شورت داشتن بعد ۰.۰۵۸ لیکویید شدن و همینم اضافه شد بهش. احتمال میدم که بره برای تست کردن سقفش. ببینیم چی میشه. فردا پس فردا خبر اینکه ربات نات کوین برای همه باز شده و پروژه ها میتونن تبلیغ کنن رو احتمالا کار میکنن و این الان پروژه هان که دارن میزان نات کوین مورد نیازشونو میخرن..

میزان تون کوین داخل ولت های صرافی های داخلی ۱۰۰ برابر شده توی ۱ ماه گذشته 🙂

uhm.. خب ببینیم تا کجا پرواز میکنه یا با کله میخوره زمین :D
uhm.. خب ببینیم تا کجا پرواز میکنه یا با کله میخوره زمین :D

Solana Mobile مخصوص شبکه سولانا
Solana Mobile مخصوص شبکه سولانا

UniversalPhone مخصوص شبکه تون کوین
UniversalPhone مخصوص شبکه تون کوین

موبایل UniversalPhone رو میبینید که الان امکان پیش سفارش با مبلغ ۱۲۹ دلار فراهم هست. در مقابل Solana Mobile با قیمت ۵۰۰ دلار امکان پیش سفارشش وجود داره. من بررسی پروژه های موبایل وب۳ هم میزارم تو لیست ویدیو هایی که کار کنم و با همون برنامه قبلی میتونید رای بدید :)

یه جایی که پروژه هایی کریپتویی مثل سولانا و تون کوین دارن میرن بحث Web3 Mobile Phone هست.جای خوبی رو دارن نشانه گیری میکنند. برای کاربر عام چیزایی مثل ستاپ کردن کیف پول و کلا کار کردن با بلاک چین خیلی سخته. درسته تلگرام ۹۰۰ میلیون یوزر داره که بلدن ازش استفاده کنن اما باز ما یک بازاری داریم به وسعت ۷ میلیارد ( دقیق تر ۶.۸۲) که دارن از گوشی هوشمند استفاده میکنند و زیاد با دنیای اینترنت آشنا نیستند. سولانا با پروژه Solana Mobile و توی تون کوین پروژه UniversalPhone.syz هدفشون همینه. این ۲ پروژه یک موبایل اندرویدی ارزان قیمت و امن برای ورود به بازار Web3 رو دارن Develop میکنند. یک جورایی دوباره اختراع کردن چرخ هست اما بد نیست کار این دو تارو هم زیر نظر داشت٬ شاید یه تایمی یه کار عجیب غریب بکنن 😁 به هر حال بازار فروشگاه اپلیکیشن های موبایل زیر انحصار اپل و گوگل هست و بازار اپلیکیشن های وب ۳ میتونه یک مسیر جداگونه رو طی کنه که از شر این کمپانی ها و سیاست هاشون در امان بمونه.

تلگرام میخواد ارز خودش رو یعنی Telegram Stars بسازه و امکان تبدیل اون رو به تون بده. علت این موضوع اینه که App Store اومده و پرداخت بات های تلگرام رو محدود کرده. کاری که تلگرام کرده بود این بود که یه جورایی با TON Blockchain اومده بود سیاست پرداخت درون برنامه ای اپ استور رو دور زده بود. الان با صادر کردن ارز خودش٬ امکان خرید این ارز رو به کاربر های اپ استور از طریق پرداخت درون برنامه ای میخواد بده. تلگرام به خوبی از تهدید اپ استور اگاه بوده اما من انتظار نداشتم که انقد قضیه shit بشه. ولی خب چاره ای نداره 🙂 نصف کاربراش هم یوزر اپل باشن٬ هیچ مسیری غیر از اپ استور برای نصب تلگرام وجود نداره و تلگرام باید 🫡 گوش به فرمان باشه 🙂

دوباره حذفش کردن ;((( چقد اینا اذیت میکنن اخه :(((

خب خب 🙂 نوبت لیست شدن تون کوین به بایننس هم رسید. الان چی میشه؟ تون یه پامپ کوچولو برای reaction زده. نقدینگی تو بازار زیاد میشه و یه سری FUD ها در مورد تون کوین تموم میشه و به واسطه اون سرمایه گذاری رو تون امن تر میشه.

Repost from Crypto Headlines
#слухи #листинг ⚡️#TON Биржа Binance готовится к листингу Toncoin. Crypto Headlines
#слухи #листинг ⚡️#TON Биржа Binance готовится к листингу Toncoin. Crypto Headlines

GRAM/TON چه پامپی زد. GRAM اولین پروژه ای هست که ماینینگ به حالت PoW مثل بیت کوین و مونرو رو داره اما روی بلاکچین تون هست. یک
GRAM/TON چه پامپی زد. GRAM اولین پروژه ای هست که ماینینگ به حالت PoW مثل بیت کوین و مونرو رو داره اما روی بلاکچین تون هست. یکمی نوساناتش زیاده اما این پروژه پول توش میره و میاد و فاندر هاش دستشون تو کاره (جزو تیم های اصلی هستن و پشت بقیه پروژه هام هستن )

ویدیو هفته بعد
Anonymous voting

توی این صفحه نوشن میتونید برنامه انتشار ویدیو هامون و همچنین ویدیو های منتشر شده رو ببینید و با کامنت گذاشتن تعامل کنید برای اضافه شدن عناوین ویدیو جدید: https://sharp-mastodon-1cc.notion.site/Ehsan-ton-YouTube-Channel-cad0467e343944a49591afa915ad762d?pvs=4 برنامه انتشار: هر سه شنبه شب ساعت 9 شب نظرسنجی برای ویدیو : بعد انتشار هر ویدیو

توی ویدیو امروز که توی کانال یوتیوب منتشر کردم به پروژه STEPN برخوردیم که من اطلاعی در موردش نداشتم اما یه سرچی زدم.. پروژه S
توی ویدیو امروز که توی کانال یوتیوب منتشر کردم به پروژه STEPN برخوردیم که من اطلاعی در موردش نداشتم اما یه سرچی زدم.. پروژه STEPN روی بلاکچین سولانا لانچ شده و موضوعش این بوده که با راه رفتن توکن ماین کنید. این پروژه در دوران پیک اش 700 هزار یوزر فعال داشته (مقایسه کنید با 10 میلیون یوزر فعال نات کوین) در صورتی که نات کوین توی فاز بتا اش قبل از شروع ماینینگ 650 هزار یوزر داشته! و همینطور که میبینید تعداد کاربرای فعال این پروژه الان تقریبا مرده اما نات کوین اینطور نمیشه، اگر گفتید چرا؟

💎 ویدیو نات کوین توی کانال یوتیوب منتشر شد. خودتون میدونید چیکار کنید 🫡 لینک کانال یوتیوب: https://www.youtube.com/channel/UCT0PvC3hrZKEbbcsycBWKrQ
500 NOT هدیه گذاشتم برای کسی که ویدیو رو سرفصل بندی کنه 😁

من الان بیشتر از 10 تا عنوان ویدیو اختصاصی برای تون کوین جلو روم هست. ببینم از ویدیو اول چجوری استقبال میکنید 🚶‍♂️

گذاشتم ویدیو نات کوین آپلود شه و قراره توش وایت پیپر نات کوین رو با هم بررسی کنیم. اگر میخواید از قبل اطلاعاتی در موردش داشته باشید بد نیست که تا ویدیو منتشر نشده یه نگاه بهش بندازید.

دلیل پامپ نشدن تون کوین این نیست که دوره اش تموم شده. به این علته که مارکت میکر تون کوین رفته از بیت کوین و آلت کوین ها سود بگیره بعد برگرده :)) (حدود 5 میلیون تون قبل از لانچ نات کوین فروخته شد. ) هایپ بعدی روی تون و نات کوین زمان لانچ شدن پلت فرم نات کوین به طبع اون سیل کاربر ها برای کسب درامد و سیل پروژه ها برای تبلیغ خواهد بود. Stay Tuned

چرا نات کوین میاد پایین؟ چون هنوز رباتش امکان مصرف رو فراهم نکرده! و خب وقتی کاربردی نداره ارزشی هم نداره. That’s it. اما اگر میخواهید بدونید بدونید که سرمایه گذار ها دارن میخرن و کاربران ماهی کوچولو دارن میفروشن. بیاید فرض رو بگیریم نات کوین اسکمه و قراره صفر بشه تا یه سال آینده. به نظرتون اینایی که الان خریدن نباید توی یه قیمت بالا تو پاچه شما بکنن؟ الان که طبیعتا حاضر نیستن با ۳۰-۴۰ درصد ضرر وقتی بازار کریپتو دامپه (بعضا تا ۸۰٪ ضرر) بفروشن. صبوری کنید در مورد نات کوین و تون.