uk
Feedback
iCodeNext

iCodeNext

Відкрити в Telegram

🪃 همیشه تمرکزمون روی تولید محتوی خوب و با کیفیت هست، با هم داریم یاد میگیریم و به همدیگه هم یاد میدیم. البته با تمرکز بر جزئیات. سعی میکنم همیشه در دسترس باشم. @mhakarimi

Показати більше
2 749
Підписники
+624 години
+137 днів
+15430 день

Триває завантаження даних...

Хмара тегів
Немає даних
Виникли проблеми? Будь ласка, оновіть сторінку або зверніться до нашого support-менеджера.
Вхідні та вихідні згадування
---
---
---
---
---
---
Залучення підписників
червень '26
червень '26
+250
в 2 каналах
травень '26
+43
в 0 каналах
Get PRO
квітень '26
+15
в 0 каналах
Get PRO
березень '26
+3
в 0 каналах
Get PRO
лютий '26
+106
в 0 каналах
Get PRO
січень '26
+12
в 0 каналах
Get PRO
грудень '25
+37
в 0 каналах
Get PRO
листопад '25
+39
в 0 каналах
Get PRO
жовтень '25
+97
в 2 каналах
Get PRO
вересень '25
+35
в 0 каналах
Get PRO
серпень '25
+37
в 0 каналах
Get PRO
липень '25
+52
в 0 каналах
Get PRO
червень '25
+62
в 1 каналах
Get PRO
травень '25
+76
в 0 каналах
Get PRO
квітень '25
+74
в 0 каналах
Get PRO
березень '25
+76
в 1 каналах
Get PRO
лютий '25
+74
в 0 каналах
Get PRO
січень '25
+82
в 0 каналах
Get PRO
грудень '24
+65
в 1 каналах
Get PRO
листопад '24
+75
в 1 каналах
Get PRO
жовтень '24
+89
в 1 каналах
Get PRO
вересень '24
+43
в 0 каналах
Get PRO
серпень '24
+76
в 0 каналах
Get PRO
липень '24
+97
в 0 каналах
Get PRO
червень '24
+82
в 0 каналах
Get PRO
травень '24
+84
в 0 каналах
Get PRO
квітень '24
+167
в 1 каналах
Get PRO
березень '24
+254
в 1 каналах
Get PRO
лютий '24
+170
в 1 каналах
Get PRO
січень '24
+203
в 0 каналах
Get PRO
грудень '23
+187
в 0 каналах
Get PRO
листопад '23
+133
в 0 каналах
Get PRO
жовтень '23
+65
в 0 каналах
Get PRO
вересень '23
+519
в 0 каналах
Дата
Залучення підписників
Згадування
Канали
27 червня+1
26 червня+6
25 червня+2
24 червня+2
23 червня+2
22 червня+3
21 червня+3
20 червня+2
19 червня+6
18 червня+3
17 червня+15
16 червня+9
15 червня+79
14 червня+3
13 червня+6
12 червня+8
11 червня+30
10 червня+5
09 червня+2
08 червня+3
07 червня+3
06 червня0
05 червня+5
04 червня+6
03 червня+4
02 червня+17
01 червня+25
Дописи каналу
داشتیم در مورد رزومه ها صحبت میکردیم، که حیفم اومد این رو توی چنل اصلی هم نگیم. بنظرم از الان روی پروفایل هایی مثل dify, Repl
+1
داشتیم در مورد رزومه ها صحبت میکردیم، که حیفم اومد این رو توی چنل اصلی هم نگیم. بنظرم از الان روی پروفایل هایی مثل dify, Replit, base44 کار کنید برای کسایی که فرانت و یا بک اند هستند. و برای افراد دیگه خوب ابزارهای دیگه. کم کم اینها جزیی از رزومه های شما خواهند شد. یعنی دیگه فقط کد نیست که من برم اکتیویتی گیتهابت رو ببینم. من میرم ببینم چطور با LLM ها کار میکنی. چه اپ هایی رو ساختی، چطور ایجنت هارو مدیریت میکنی. چطور یه ایده رو به محصول تبدیل کردی. ( حتما نباید محصول کامل باشه ) مهم اینه که آیا واقعا در دنیای جدید شما قابلیت های لازم رو دارید یا نه؟ قطعا بخش عمده ای از این کانکت شدن اپ ها در لینکداین و رزومه تبلیغات و مارکتینگ هست که شمارو ترغیب کنه که بیشتر و بیشتر استفاده کنید. اما فعلا میشه از رایگانش استفاده کرد، و میریم جلوتر جدیتر بهش فکر میکنیم. یکمی جلوتر که شماهم بیشتر کار کردید، Show case های خوبی رو نشون خواهیم داد. مشتی هستید دیگه.

2
این جمله معروف لینوس توروالدز سال‌ها شعار نانوشته دنیای برنامه‌نویسی بود. یعنی به جای حرف زدن، نتیجه را نشان بده. ( بعضی ها هم میگفتن کدت رو نشون بده ) «Talk is cheap. Show me your code.» و در خیلی از مواقع، حق با اوست. ادعا کردن آسان است. ایده داشتن آسان است. حتی ساعت‌ها درباره معماری و تکنولوژی‌ها بحث کردن هم آسان است. چیزی که ارزش دارد، ساختن است. اما در سال ۲۰۲۶ یک سؤال مهم مطرح می‌شود: آیا صرفاً نشان دادن کد و یا خروجی کافی است؟ امروز با کمک هوش مصنوعی، تولید هزاران خط کد از همیشه آسان‌تر شده است. دیگر «کد داشتن» به تنهایی مزیت رقابتی نیست. سؤال‌های مهم‌تر این‌ها هستند: * آیا مسئله درستی را حل کردی؟ * آیا محصولی ساختی که کسی واقعاً به آن نیاز داشته باشد؟ * آیا سیستم قابل نگهداری است؟ * آیا کاربر از آن استفاده می‌کند؟ شاید نسخه امروزی این جمله رو باید شما بگید.
1 050
3
🧶 دوستانی که تعدیل شدند لطفا به صورت خصوصی بمن پیام بدن ( در صورت تمایل )که بتونم به گروهی موقتی ادشون کنم، که برنامه های آموزشی و برنامه های منتورینگ و همینطور آموزش های حوزه ی هوش مصنوعی رو اونجا اعلام کنم و باهم پیش بریم. امیدوارم که بزودی در اون گروه خودم تنها بمونم. 📍 خواهش میکنم فقط افرادی که در این شرایط از کار تعدیل شدند و یا خودشون اومدن بیرون به من پیام بدن. ❤️❤️ میدونم که مشتی هستید و به بقیه دوستان هم میفرستید. آی دی بنده @mhaKarimi آی دی کانالمون هم @iCodeNext
4 347
4
🧶 چند روزی هست که نشستم به نوشتن برای پادکست های بعدی، حیفم اومد یه قسمت دیگه به این اضافه نکنم. اگه خوب بود بگید ادامه بدم یه قسمت دیگه و بعد برم موضوع بعدی و ساخت پادکست های دیگه ای. ( با لایک و دیسلایک این رو نشون بدید ) در مورد ویدیو ها هم سوال میشه، امیدوارم از این هفته استارت بزنم و کم کم شروع کنم به ویدیو ساختن. حالا در مورد همه چیز فکر کنم ویدیو بسازم. ❤️❤️ در مورد یه موضوعی هم جداگانه میخواستم پست بزارم، برای اینکه نویز کمتری باشه، یکیش میکنم با این. احتمالا بزودی برای دوستانی که توی این چند مدت از کار تعدیل شدند ( به هر دلیلی )، جلساتی رو فیکس کنم. از نظر آموزش. از نظر منتورینگ گروهی، از نظر ارتقای مصاحبه و رزومه و هر چیزی که مختص این دوستان باشه. حتی دوره های آموزشی رایگان در مورد هوش مصنوعی و در مورد توسعه. این رو توی کامنت بیشتر بحث خواهیم کرد. مثل همیشه مشتی هستید.
2 184
5
خب خب خب. ما توی Digikala Ads دنبال دو Senior software engineer می گردیم. چی مهمه؟ ۱. تو شرایط عدم قطعیت دووم بیاره. ۲. ساختار فکریشOwner باشه، به این معنا که کارو بگیره، با خروجی برگرده. لازمه اون وسط چهار تا سیستمم رو بخونه و تغییر بده، بره تو دلش و انجام بده. ۳. حداقل ۶ سال سابقه کار اجباریه. ۴. اصول مهندسی نرم افزار رو خوب بشناسه. ۵. ادز، High tps هست. تو محیط های مشابه کار کرده باشه. ۶. زبان های فخیمه PHP و golang رو کامل بشناسه. اگر جاوا هم بدونه امتیازه. ۷. دیتابیس رو خوب بشناسه ! (۹۰درصد اینجا کم‌ میارن). چی در انتظار همچین آدمیه؟ ۱. چند محصول ادزی دستش خواهد بود و صفر تا صدش رو پیش می بره. یک عالمه فضای ابهام و پیچیدگی و عدم قطعیت. ۲. فضای رشد داره و در کنار افزایش هارد اسکیل هاش، رشد روی سافت اسکیل هاش رو خواهد دید. ۳. در بزرگترین e-commerce ایران می تونه تجربه های خاصی مثل بلک فرایدی و شب یلدا رو ببینه و از نزدیک نگهداری یک اینترپرایز سیستم رو ات اسکیل تجربه کنه. ۴. بیزینس رو یاد میگیره و می فهمه یک سازمان چطوری کار می کنه و یه چیزی مثل یونیت اکانامی چیه ! ۵. زندگیش میشه AI ! چطوری اپلای کنیم؟ فقط و فقط از لینک زیر: https://careers.digikala.com/job-positions/4716/ برای من رزومه بفرستید وقت نمی کنم بزارمش توی کندو و فرصت خودتون می پره. پرسش و پاسخ: س: من ۱۰۰٪ شرایط رو ندارم، زیر ۷۰ درصده، شانسمو امتحان کنم؟ ج: خودت می دونی، ولی اگر توی سیستم ATS یکی رد بشه، در آینده شانسش زیر ۱۰٪ خواهد بود که اکسپت بشه ! س : من php بلد نیستم ولی گو و جاوا بلدم، اپلای کنم؟ ج: اگر تو اون دوتا خوب هستی و می پذیری که شاید یک سال آیندت باید زمان زیادی روی php باشی، شانستو امتحان کن. ولی بدون سختگیری رو بیشتر می کنیم تا مطمئن باشیم. س: با کی قراره کار کنم و چه تیمی؟ ج : با من، در ورتیکال digikala ads و روی محصولات ادزی، در یک تیم Cross functional ای که یکی از یکی توانمند ترن. به من ریپورت قراره بدی و من سخت گیر ولی همراهم. س : حقوق چه قدر میدید؟ ج: انقدری که لازمه بر اساس برند شرکت و جایی که قراره کار کنی. شاید اسنپ و ولکس بیشتر پرداخت کنند، ولی یه چیز هایی ما داریم که اونها ندارن(مثلا کار در جوار من 😎). اورالی مثل مارکت شاید بهتر، شاید بدتر. س : تکلید نمی خواید؟ نه، من خودمم دولوپرم، در حقیق ما مهندسیم. مساله حل می کنیم. تنها مساله ای که نداریم پیپل منیج منته ! اون برای شرکت های باحاله که همه دور همن هستند و کار می کنند. اینجا خودتی و خودت. اینجا اگر مشکل تو فرانت پیدا کنی باید بری سر وقت آدم مربوطه تو تیم و با مزاکره کارتو پیش ببری، چون تویی که اونر مسله هستی ! س: ورک لایف بالانس؟ ج: بگم آره قطعا دروغه، بگم نه قطعا بی انصافی. س: کارامز؟ ج: هل نو ! مشتی بیزینس چند همتی با کاراموز پیش نمیره. منتظر اکادمی باشید. باز بشه خودم خبرتون می کنم تو کانال. س: حضوری یا ریموت؟ ج : ریموت با شرط ۵ روز حضور در هفته در ونک پلازا(ونک، خیابان خدامی، روبروی هتل هما، طبقه ۱۰ با ویوو خفن) ! س: سیستم؟ ج: مک(😒)، لینوکس(☺️)، ویندوز(❤️)
1 951
6
برای برگزاری جلسات الان از چه ابزاری استفاده میکنید؟
2 253
7
⚡ در طبقات هیچ کسی زندگی نمیکنه ! 04:00 هزینه نهایی صفر 06:00 حذف تخصص متوسط 09:30 سقف مقایسه 14:00 هیچ کسی در طبقات زندگی نمیکنه 🧶 آخرین قسمت از پادکست 3 قسمتی جهان چند طبقه بود، و بازهم مثل 3 قسمت قبلی. تمام حرف ها ایده ها و سوالات و پرسش های خودم بودم از آینده و سعی کردم یه دنیای فرضی رو بسازم و به سوالات خودم جواب بدم. لزوما درست نیستند. اگه این سه قسمت باحال بود، حتما بگید که داستان های دیگه رو هم به این شکل روایت کنیم. ❤️
2 448
8
آیا داریم کد نوشتن رو فراموش میکنیم ؟ 03:00 دنیال چند طبقه ی قبلی 10:00 تحلیل رفتن ذهن 14:00 یادگیری واقعی 16:00 توهم قطعیت 21:00 بعد از فراموشی کد چطوری سیستم رو نجات بدم. 🧶 تمام صحبت ها نظرات شخصی خودم هست، و هیچ دلیلی بر درست بودنش نیست. مثل همیشه مشتی هستید. ❤️ امیدوارم که بزودی با محتوی تصویری هم این مسیر رو جلو ببریم.
3 398
9
دنیای چند طبقه! 01:40 چرا AI فقط ابزار نیست 03:20 دموکراتیزه شدن تولید محتوا و ساخت 05:00 بی‌ارزش شدن بعضی مهارت‌ها 07:10 اهمیت درک سیستم به‌جای صرفاً اجرا 12:00 اهمیت تصمیم‌گیری و direction 14:30 معماری ذهنی و طراحی سیستم 17:00 لایه‌های مختلف انسان‌ها در دنیای AI 20:00 لایه دوم: کسانی که AI را هدایت می‌کنند 25:00 ترس‌ها و آینده شغلی 28:00 چرا آینده هم ترسناک است هم جذاب3 30:00 عامل های هوش مصنوعی و اتوماسیون واقعی 32:30 آینده برنامه‌نویسی مکانیکی 35:00 تغییر رفتار نوظهور 39:00 جمع‌بندی آینده چند طبقه AI در مورد نسل دوم مهندسی نرم افزار با عامل های هوش مصنوعی حتما ویدیو های حسن حبیب رو ببینید. و قسمت رفتارهای نوظهور درواقع موضوعیه که توی این ویدیو ها اشاره بهش نمیشه. ❤️❤️ مشتی هستید، منتظر فیدبک های شما هستم.
5 452
10
https://webmcp-demo-sdras.netlify.app/ این رو هم ببینید خالی از لطف نیست.
2 595
11
دوستان ممنون میشم اگر دسترسی به گروه های داخل بله دارید، لینک زیر رو ارسال کنید. تا زمانیکه اینترنت به روال عادی برنگرده، مجبوریم در هر 2 جا ارسال کنیم مطالب رو . دمتون گرم که باعث میشید بقیه دوستان هم بتونن این ارتباط رو نگه دارند. http://ble.ir/icodenext ❤️❤️
0
12
یه آمار بگیریم، توی این کانال خودمون چند نفر کار خودشون رو از دست دادند، تا ببینیم میشه کاری باهم انجام بدیم و راهی پیدا کنیم. آیا در این شرایط کار خود رو از دست دادید؟
0
13
⚡ بین اینهمه اتفاقات عجیب و غریب که داریم تجربه میکنیم، شاید نیاز باشه، مدت کوتاهی هم که شده نگاه رو جای دیگه ای بندازیم و کمی هم مطالب متفاوت تر از ترند این روزهای دنیا رو بخونیم و کمی هم بحث کنیم. خیلی از مخاطب های این کانال داخل ایران هستند و خوب اینترنت هم به سختی پیدا میشه، اما من مجبورم کارایی رو انجام بدم که اعتقاد دارم به کامینیتی کمک میکنه. برای همین مطالبی رو دوباره شروع میکنم به ارسال با این امید که تاریخ مصرف طولانی تری داشته باشه. ❤️❤️❤️ 🧶 دوست دارم دوره ای رو برای موضوعات AI آنچه در این چند سال اخیر یاد گرفتم و خوندم و کار کردم، برگزار کنم و محتوی هایی هم برای این درست کنم. آیا در چنلی کاملا مختص این بزاریم ؟ و یا اینکه اینجا محتوا رو پست کنیم ؟ نظر شخصی خودم اینه که یه چنل کاملا متفاوت باشه که از دوستان با استک های متفاوتی هم بتونن حضور داشته باشند. ممنون میشم نظرتون رو بگید. و کامنت بزارید. مشتی هستید.
0