uk
Feedback
کال گراف

کال گراف

Відкрити в Telegram

دل‌نگاره های یک گرافیستِ "نرسیده" وبلاگ: http://kaalgraph.ir/ ارتباط با من: @ebnesaeed

Показати більше
2 391
Підписники
Немає даних24 години
+77 днів
+2330 день
Архів дописів
ماباگذشته سرخ حسینی‌مان چشم به آینده سبزمهدوی دوخته‌ایم و انتظارمان بوی شهادت می‌دهد اللهم عجل لولیک الفرج... واجعلنا من المس
ماباگذشته سرخ حسینی‌مان چشم به آینده سبزمهدوی دوخته‌ایم و انتظارمان بوی شهادت می‌دهد اللهم عجل لولیک الفرج... واجعلنا من المستشهدین بین یدیه

#امام_خامنه_ای مدظله‌العالی: خطی که امام برای انقلاب ترسیم کردند خط و راهی است که ملت ایران را در دنیا به صورت یک ملت زنده و سرافراز و مستقل‌ترین و زنده‌ترین و فعال‌ترین ملت‌های دنیا درآورده.

خطی که #امام برای انقلاب ترسیم کرد... @kaalgraph
خطی که #امام برای انقلاب ترسیم کرد... @kaalgraph

شاعری در قطار قم- مشهد چای می‌خورد و زیر لب می‌گفت شک ندارم که زندگی یعنی طعم سوهان و زعفران، بانو @kaalgraph
شاعری در قطار قم- مشهد چای می‌خورد و زیر لب می‌گفت شک ندارم که زندگی یعنی طعم سوهان و زعفران، بانو @kaalgraph

پیامبر اعظم صلی‌الله‌علیه‌وآله‌وسلم: وقتی مشکلات و بلاها نازل می شود، #اهل_مسجد نجات می‌یابند.
پیامبر اعظم صلی‌الله‌علیه‌وآله‌وسلم: وقتی مشکلات و بلاها نازل می شود، #اهل_مسجد نجات می‌یابند.

باید گذشتن از دنیا به آسانی باید مهیا شد از بهر قربانی با پیکر خونین سوی حسین رفتن زیبا بود اینسان معراج انسانی #شهید_حمید_رض
باید گذشتن از دنیا به آسانی باید مهیا شد از بهر قربانی با پیکر خونین سوی حسین رفتن زیبا بود اینسان معراج انسانی #شهید_حمید_رضا_اسداللهی

شرمتان باد آل سعود...
شرمتان باد آل سعود...

می‌گفت برای عبارت "مدافع حریم انقلاب اسلامی" طرحی بزن. "مدافع حرم" برایشان کم است. این‌ها می‌روند تا از مرزهای انقلاب دفاع کنند. نمی‌دانستم اولین شهیدی که این لوگو را زیر عکسش می‌گذارم خود اوست. حالا دیگر هیچ آرزویی ندارم جز پیوستن به او...

و انا ان‌شاءالله بکم لاحقون...
و انا ان‌شاءالله بکم لاحقون...

شهید نشوی، می‌میری...
شهید نشوی، می‌میری...

ولا تخلنی من تلک المواقف الکریمة والمشاهد الشریفة و زیارة قبر نبیک...
ولا تخلنی من تلک المواقف الکریمة والمشاهد الشریفة و زیارة قبر نبیک...

من ترک چایی کرده بودم سالیانی موکب به موکب #اربعین چایی‌خورم کرد
من ترک چایی کرده بودم سالیانی موکب به موکب #اربعین چایی‌خورم کرد

می‌روم پشت سرم آب نریز ای مادر وطن مادری آنجاست، چرا برگردم؟
می‌روم پشت سرم آب نریز ای مادر وطن مادری آنجاست، چرا برگردم؟

#سنمشی_الی_القدس_یوما #الی_بیت_المقدس
#سنمشی_الی_القدس_یوما #الی_بیت_المقدس

می‌روم تا اربعین کنج حرم منزل بگیرم...
می‌روم تا اربعین کنج حرم منزل بگیرم...

همه دارند به پابوسی تو می‌آیند...
همه دارند به پابوسی تو می‌آیند...

خبر داغ تو چون دست عدو سنگین بود/ می‌کند گوش من از حجم خبر سنگینی...
خبر داغ تو چون دست عدو سنگین بود/ می‌کند گوش من از حجم خبر سنگینی...

به اشک چله گرفتم که غرق غم باشم دعا کنید که من اربعین حرم باشم @kaalgraph
به اشک چله گرفتم که غرق غم باشم دعا کنید که من اربعین حرم باشم @kaalgraph

تنها ترین! به ذکر مصیبت چه حاجت است؟ ما را نسیم نام تو دیوانه می‌کند... @kaalgraph
تنها ترین! به ذکر مصیبت چه حاجت است؟ ما را نسیم نام تو دیوانه می‌کند... @kaalgraph

رؤیت شدی و کوفه و شام غرق عید شد... @Kaalgraph
رؤیت شدی و کوفه و شام غرق عید شد... @Kaalgraph