uk
Feedback
🇮🇷 آنایوردوم قالقاچی🇮🇷

🇮🇷 آنایوردوم قالقاچی🇮🇷

Відкрити в Telegram

شهدای قالقاچی اینم آی دی مدیر لطفا عکسها تصاویر از روستای قلقاچی را به ما بفرستین تا با نام خودتان در کانال قرار دهیم. @ghalghachi_20

Показати більше
862
Підписники
-124 години
-27 днів
-630 день
Архів дописів
« #اطلاعیه_مهم » امشب ساعت ۲۲:۳۰ در خیابان‌ امام خمینی (ره)، مردم به نیت تعجیل در فرج مولا و نابودی دشمنان، #نماز_استغاثه به
« #اطلاعیه_مهم » امشب ساعت ۲۲:۳۰ در خیابان‌ امام خمینی (ره)، مردم به نیت تعجیل در فرج مولا و نابودی دشمنان، #نماز_استغاثه به امام زمان و دعای پس از آن را بصورت همزمان قرائت خواهند کرد. اَللّہُـمَّ عَجِّل‌لوَلیِّڪَ‌الفَرَج وَالْـعافِیَة وَ النَّصْرَ ┄┄┅┅┅❅🇮🇷❅┅┅┅┄┄ نماز استغاثه به امام زمان (عج) امشب (جمعه ۵ تیر) ارومیه، میدان ولایت فقیه (مرکز) ساعت : ۲۲:۳۰ حتما مهر و زیرانداز همراه داشته باشید. #اللهم_عجل_لوليڪ_الفرج 🌱 #ایران 🇮🇷 https://rubika.ir/ghalghachii

دسته عزاداری هیئت عاشقان ولایت #روستای_قالقاچی ظهر #عاشورای_حسینی سال ۱۴۰۵ 🇮🇷آنایوردوم قالقاچی 🇮🇷 @ghalghachi

🍃 #جمعه_های_مهدوی أَیْنَ الطّالِبُ بِدَمِ الْمَقْتُولِ بِکَرْبَلاءَ... #اللهم_عجل_لوليڪ_الفرج 🌱 https://rubika.ir/ghalghachii

دسته عزاداری هیئت عاشقان ولایت #روستای_قالقاچی روز #عاشورای_حسینی سال ۱۴۰۵ 🇮🇷آنایوردوم قالقاچی 🇮🇷 @ghalghachi

Ziyarat-Ashura-ali-fani-232665.mp38.02 MB

✨آیت‌الله سید علی قاضی یک چله زیارت عاشورا می‌گرفتند و آغاز آن را از روز عاشورا تا اربعین قرار می‌دادند. ✨بسیاری از علماء و ب
آیت‌الله سید علی قاضی یک چله زیارت عاشورا می‌گرفتند و آغاز آن را از روز عاشورا تا اربعین قرار می‌دادند. ✨بسیاری از علماء و بزرگان و اهل معرفت نیز بر گرفتن این #چله_زیارت_عاشورا تاکید دارند. بخصوص برای حوائج ویژه. 🔹 شروع از روز عاشورا به مدت چهل روز تا اربعین 🔹هر روز یک زیارت عاشورا     به نیت: ✅سلامتی و تعجیل در فرج امام زمان (عج) ✅پیروزی کشور عزیزمان ایران و جبهه مقاومت ✅سلامتی خودمان و عزیزانمان ✅و سایر حوائج شخصی با آرزوی برآورده شدن تمامی حاجات التماس دعا🙏 https://rubika.ir/ghalghachii

هیئت عاشقان ولایت #روستای_قالقاچی عزاداری و احسان تاسوعا و عاشورای حسینی #محرم سال ۱۴۰۵ با تشکر از زحمات تمام کسانی که برای ب
+6
هیئت عاشقان ولایت #روستای_قالقاچی عزاداری و احسان تاسوعا و عاشورای حسینی #محرم سال ۱۴۰۵ با تشکر از زحمات تمام کسانی که برای برگزاری این مراسم باشکوه زحمت کشیده اند. اجرتان با اباعبدالله الحسین (ع) 🇮🇷آنایوردوم قالقاچی 🇮🇷 @ghalghachi

هیئت عاشقان ولایت #روستای_قالقاچی عزاداری و احسان تاسوعا و عاشورای حسینی #محرم سال ۱۴۰۵ با تشکر از زحمات تمام کسانی که برای ب
+9
هیئت عاشقان ولایت #روستای_قالقاچی عزاداری و احسان تاسوعا و عاشورای حسینی #محرم سال ۱۴۰۵ با تشکر از زحمات تمام کسانی که برای برگزاری این مراسم باشکوه زحمت کشیده اند. اجرتان با اباعبدالله الحسین (ع) 🇮🇷آنایوردوم قالقاچی 🇮🇷 @ghalghachi

هیئت عاشقان ولایت #روستای_قالقاچی عزاداری و احسان تاسوعا و عاشورای حسینی #محرم سال ۱۴۰۵ با تشکر از زحمات تمام کسانی که برای ب
+9
هیئت عاشقان ولایت #روستای_قالقاچی عزاداری و احسان تاسوعا و عاشورای حسینی #محرم سال ۱۴۰۵ با تشکر از زحمات تمام کسانی که برای برگزاری این مراسم باشکوه زحمت کشیده اند. اجرتان با اباعبدالله الحسین (ع) 🇮🇷آنایوردوم قالقاچی 🇮🇷 @ghalghachi

شهدا را با شاخه گل صلوات یاد کنیم که تا عمر داریم مدیون خون پاک شهدا هستیم🌹 #روستای_قالقاچی 🇮🇷آنایوردوم قالقاچی 🇮🇷 https
شهدا را با شاخه گل صلوات یاد کنیم که تا عمر داریم مدیون خون پاک شهدا هستیم🌹 #روستای_قالقاچی 🇮🇷آنایوردوم قالقاچی 🇮🇷 https://rubika.ir/ghalghachii

کلیپی از عزیزان آسمانی روستای #قالقاچی «زیارت اهل قبور» السَّلامُ عَلَى أَهْلِ لا إِلَهَ إِلا اللَّهُ مِنْ أَهْلِ لا إِلَهَ إِلا اللَّهُ یَا أَهْلَ لا إِلَهَ إِلا اللَّهُ بِحَقِّ لا إِلَهَ إِلا اللَّهُ کَیْفَ وَجَدْتُمْ قَوْلَ لا إِلَهَ إِلا اللَّهُ مِنْ لا إِلَهَ إِلا اللَّهُ یَا لا إِلَهَ إِلا اللَّهُ بِحَقِّ لا إِلَهَ إِلا اللَّهُ اغْفِرْ لِمَنْ قَالَ لا إِلَهَ إِلا اللَّهُ وَ احْشُرْنَا فِی زُمْرَهِ مَنْ قَالَ لا إِلَهَ إِلا اللَّهُ مُحَمَّدٌ رَسُولُ اللَّهِ عَلِیٌّ وَلِیُّ اللَّهِ... #پنج_شنبه است و یادی کنیم از تمام عزیزانی که بودند و با ما زیسته اند و اکنون خاطرات و رد پای مهربانیشان همچنان در جان و دلمان جاریست.... 🌺با قرائت #فاتحه و #صلوات روحشان را شاد کنیم. 🇮🇷آنایوردوم قالقاچی🇮🇷 https://rubika.ir/ghalghachii

🕋 موکبِ سردار سرافراز اسلام 🌷 جانبازِ شهید حاج حیدر خدایی‌قالقاچی، اموات و وابستگان بمناسبت تاسوعای حسینی ۱۴۰۵ سرِ مزار مطه
🕋 موکبِ سردار سرافراز اسلام 🌷 جانبازِ شهید حاج حیدر خدایی‌قالقاچی، اموات و وابستگان بمناسبت تاسوعای حسینی ۱۴۰۵ سرِ مزار مطهر - توزیع شربت آبلیمو - توزیع کیک - توزیع آب - توزیع چای    چهارشنبه ۰۳ خرداد ۱۴۰۵            اجرکم عندالله 🤲‌ الفاتحه مع‌الصلوات 🚩🏴🚩🏴🚩🏴 https://rubika.ir/ghalghachii

دسته عزاداری هیئت عاشقان ولایت #روستای_قالقاچی روز #تاسوعای_حسینی سال ۱۴۰۵ مداحی و پخش اذان ظهر توسط مداح اهل بیت کربلایی رضا فرح بخش 🇮🇷آنایوردوم قالقاچی 🇮🇷 @ghalghachi

دسته عزاداری هیئت عاشقان ولایت #روستای_قالقاچی روز #تاسوعای_حسینی سال ۱۴۰۵ 🇮🇷آنایوردوم قالقاچی 🇮🇷 @ghalghachi

بارش باران ر حمت الهی هم اکنون روستای زیبایمان قالقاچی 🇮🇷آنایوردوم قالقاچی 🇮🇷 @ghalghachi

دسته عزاداری #روستای_قالقاچی تاسوعای حسینی 🏴🏴 🇮🇷آنایوردوم قالقاچی 🇮🇷 @ghalghachi
دسته عزاداری #روستای_قالقاچی تاسوعای حسینی 🏴🏴 🇮🇷آنایوردوم قالقاچی 🇮🇷 @ghalghachi

🖋روز تاسوعا، شمر ملعون نزد خیمه عباس سلام‌الله‌علیه آمد و فریاد زد: کجایند عبدالله و جعفر و عباس و عثمان؟ به امر سیدالشهدا ع
🖋روز تاسوعا، شمر ملعون نزد خیمه عباس سلام‌الله‌علیه آمد و فریاد زد: کجایند عبدالله و جعفر و عباس و عثمان؟ به امر سیدالشهدا علیه‌السلام از او پرسیدند چه می‌خواهد. گفت برای مردان قبیله‌ام، امان‌نامه آوردم. قمر بنی‌هاشم فرمود: لعنت بر امان‌نامه‌ات، ما از حسین دست برداریم و از ملعون‌ها اطاعت کنیم؟ 📚لهوف، ص۸۸ #روز_نهم #محرم ▪️تاسوعا، آغاز عطشناک نهضت حسینی تسلیت باد.🥀 🏴🏴🏴🏴🏴🏴🏴🏴🏴 #اللﮩـم_عجـل_لولیـڪ_الفـرج https://rubika.ir/ghalghachii

بسم الله الرحمن الرحیم هم‌روستاییان بزرگوار و عزیز #قالقاچی نه حلاوت عید ولایت  و غدیر  را آن‌گونه که شایسته بود درک کردیم و نه امسال توانستیم طعم شیرین تحول و بهار را با دلی آسوده بچشیم. همگی آماده می‌شدیم تا همچون همیشه، جزئی از پیکر واحد ایران جان باشیم؛ پس از شنیدن پیام‌ها، تبریک‌ها، توصیه‌ها و فرمایشات پدر امت، صمیمانه‌ترین تبریک‌ها را به یکدیگر بگوییم و عید بندگی و آغاز بهار را جشن بگیریم؛ اما بغضی تمام‌نشدنی بر دل‌هایمان نشست. هنگام دیدار عزیزانمان، مات و مبهوت می‌ماندیم که چه بگوییم؛ تسلیت شهادت جان‌برکفان و مظلومان ایران‌زمین را یا تبریک عید فطر و بندگی و نبز بهار را؟ بهار امسال نیز با داغ عزیزانمان سپری شد؛ داغ کودکان مظلوم، معصوم و بی‌گناه میناب، پاسداران شهید در پشت لانچرها، پایگاه‌های نظامی و ایست‌های بازرسی زیر پل‌ها، شهدای ناوچه دنا، خانواده دختر ناز و تنهای تبریزی، کودک خردسال تازه‌چشم‌گشوده و دیگر شهدای این سرزمین؛ و داغ شهید خودمان، شهید عبادی، پدر صدرای قالقاچی. فرقی نمی‌کند؛ هر کجا که خون پاکی بر زمین ریخته باشد، داغش بر دل همه ماست؛ چرا که رگ ایرانی، غیرت ایرانی، شرافت و عزت ایرانی، همه به هم گره خورده‌اند. روزهای سختی را پشت سر گذاشتیم. بغض‌هایمان را فرو خوردیم و شب‌ها درتجمعات خیابانی  کنار هم حماسه‌سرایی کردیم تا هیچ بیگانه‌ای اندوه دل‌های این ملت را نبیند و از آن شادمان نشود. اما اکنون، ماه محرم و ایام سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین علیه‌السلام فرا رسیده است؛ همان امام مظلومی که آسمان‌ها و زمین، تیرهای رهاشده در دشت کربلا و حتی شبنم صبحگاهی نشسته بر گل‌های حرمش، بر مصیبت او گریه می‌کنند. اکنون فرصت آن است که دوباره در کنار یکدیگر گرد هم آییم؛ برای عزاداری، برای گریستن، برای شکستن بغض‌هایی که ماه‌ها در سینه نگه داشته‌ایم. بهانه‌های اشک بسیار است، مظلومیت‌ها فراوان است و دردهای ناگفته دل‌ها، تنها در پناه نام حسین علیه‌السلام آرام می‌گیرد. از همه آشنایان، خویشان و هم‌ولایتی‌های عزیز دعوت می‌کنیم تا همچون همیشه، در زادگاهی که عطر شهادت، نوای عفت و صدای اتحاد و همبستگی در آن جاری است، کنار یکدیگر باشیم؛ در صفوف نماز جماعت مسجد صاحب‌الزمان عج الله تعالی فرجه الشریف  قالقاچی، بر سر سفره‌های حسینی، در دسته‌های عزاداری سرور و سالار شهیدان و در سینه‌زنی کوچه‌های آشنای روستا. بیایید با حضوری پرشور، بار دیگر وحدت، ایمان، همدلی و ارادت خود را به سیدالشهدا علیه‌السلام و یاران  و پیروان همیشگی و شهیدش  به نمایش بگذاریم و حماسه‌ای باشکوه دیگر در روستای عزیزمان رقم بزنیم. منتظر حضور گرم و ارزشمند یکایک شما هستیم. از طرف کمیته ی فرهنگی هیئت منتظران موعود #روستای_قالقاچی 🇮🇷آنایوردوم قالقاچی 🇮🇷 https://rubika.ir/ghalghachii

بسم الله الرحمن الرحیم هم‌روستاییان بزرگوار و عزیز #قالقاچی نه حلاوت عید ولایت  و غدیر  را آن‌گونه که شایسته بود درک کردیم و نه امسال توانستیم طعم شیرین تحول و بهار را با دلی آسوده بچشیم. همگی آماده می‌شدیم تا همچون همیشه، جزئی از پیکر واحد ایران جان باشیم؛ پس از شنیدن پیام‌ها، تبریک‌ها، توصیه‌ها و فرمایشات پدر امت، صمیمانه‌ترین تبریک‌ها را به یکدیگر بگوییم و عید بندگی و آغاز بهار را جشن بگیریم؛ اما بغضی تمام‌نشدنی بر دل‌هایمان نشست. هنگام دیدار عزیزانمان، مات و مبهوت می‌ماندیم که چه بگوییم؛ تسلیت شهادت جان‌برکفان و مظلومان ایران‌زمین را یا تبریک عید فطر و بندگی و نبز بهار را؟ بهار امسال نیز با داغ عزیزانمان سپری شد؛ داغ کودکان مظلوم، معصوم و بی‌گناه میناب، پاسداران شهید در پشت لانچرها، پایگاه‌های نظامی و ایست‌های بازرسی زیر پل‌ها، شهدای ناوچه دنا، خانواده دختر ناز و تنهای تبریزی، کودک خردسال تازه‌چشم‌گشوده و دیگر شهدای این سرزمین؛ و برای ما، داغ شهید خودمان، شهید عبادی، پدر صدرای قالقاچی. فرقی نمی‌کند؛ هر کجا که خون پاکی بر زمین ریخته باشد، داغش بر دل همه ماست؛ چرا که رگ ایرانی، غیرت ایرانی، شرافت و عزت ایرانی، همه به هم گره خورده‌اند. روزهای سختی را پشت سر گذاشتیم. بغض‌هایمان را فرو خوردیم و شب‌ها درتجمعات خیابانی  کنار هم حماسه‌سرایی کردیم تا هیچ بیگانه‌ای اندوه دل‌های این ملت را نبیند و از آن شادمان نشود. اما اکنون، ماه محرم و ایام سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین علیه‌السلام فرا رسیده است؛ همان امام مظلومی که آسمان‌ها و زمین، تیرهای رهاشده در دشت کربلا و حتی شبنم نشسته بر گل‌های حرمش، بر مصیبت او گریه می‌کنند. اکنون فرصت آن است که دوباره در کنار یکدیگر گرد هم آییم؛ برای عزاداری، برای گریستن، برای شکستن بغض‌هایی که ماه‌ها در سینه نگاه داشته‌ایم. بهانه‌های اشک بسیار است، مظلومیت‌ها فراوان است و دردهای ناگفته دل‌ها، تنها در پناه نام حسین علیه‌السلام آرام می‌گیرد. از همه آشنایان، خویشان و هم‌ولایتی‌های عزیز دعوت می‌کنیم تا همچون همیشه، در زادگاهی که عطر شهادت، نوای عفت و صدای اتحاد و همبستگی در آن جاری است، کنار یکدیگر باشیم؛ در صفوف نماز جماعت مسجد صاحب‌الزمان عج الله تعالی فرجه الشریف  قالقاچی، بر سر سفره‌های حسینی، در دسته‌های عزاداری سرور و سالار شهیدان و در سینه‌زنی کوچه‌های آشنای روستا. بیایید با حضوری پرشور، بار دیگر وحدت، ایمان، همدلی و ارادت خود را به سیدالشهدا علیه‌السلام و یاران  و پیروان همیشگی و شهیدش  به نمایش بگذاریم و حماسه‌ای باشکوه دیگر در روستای عزیزمان رقم بزنیم. منتظر حضور گرم و ارزشمند یکایک شما هستیم. از طرف کمیته ی فرهنگی هیئت منتظران موعود #روستای_قالقاچی 🇮🇷آنایوردوم قالقاچی 🇮🇷 https://rubika.ir/ghalghachii

ائل گوجی،سئل گوجی به نامِ خداوندِ کربلا و به یادِ سقایِ باوفایِ خیمه‌ها اهالیِ باصفا، غیور و حسینی‌مقامِ «قالقاچی»؛ ای عاشقانِ شش‌ماهه‌یِ کربلا و پیروانِ مکتبِ سرخِ شهادت! باز هم عطرِ محرم در کوچه‌پس‌کوچه‌های «قالقاچی» پیچیده است. باز هم نسیمِ شور و شوق، از فرازِ دشت‌ها و کوه‌هایِ دیارِ مادری‌مان می‌گذرد تا پرچمِ عزا را بر بامِ خانه‌هایمان برافراشته کند. « #قالقاچی » همواره به غیرت و ارادتِ مردمانش شناخته شده است؛ دیاری که در آن، نامِ حسین(ع) گره‌گشایِ همه گره‌هاست. اکنون که در آستانه‌یِ تاسوعا و عاشورایِ حسینی هستیم، خیمه‌گاهِ ارباب در روستایمان، چشم‌انتظارِ قدم‌هایِ خیر و دستانِ سخاوتمندِ شماست.عزیزان! این سفره‌یِ احسانی که قرار است در روزهایِ داغِ کربلا در «قالقاچی» پهن شود، تنها یک سفره نیست؛ عهدنامه‌ای است که ما با سقایِ دشتِ کربلا می‌بندیم. هر دانه‌یِ برنج و هر نذری که تقدیم می‌کنید، پیوندی است میانِ شما و اباعبدالله(ع)؛ پیوندی که نامِ ما را در دفترِ خادمانِ کوچکِ ارباب ثبت می‌کند. بیایید امسال با توانی مضاعف و همتی بلند، شکوهِ عزاداریِ «قالقاچی» را به بلندایِ آسمان برسانیم. نگذاریم دیگ‌هایِ نذریِ حسینی در دیارمان سرد بماند؛ چرا که گرمیِ این دیگ‌ها، گرمیِ قلب‌هایِ ماست در قیامت. دست‌هایِ پرمهرتان را به گرمی می‌فشاریم و چشم‌انتظارِ همیاریِ حسینی‌تان هستیم. . 📍 محلِ واریزِ نذورات و احسانات: ۵۸۹۲۱۰۱۵۸۹۷۹۹۲۰۰ آقای علی اصغر احتشام «قالقاچی، بیرقِ سرخِ عشقِ حسین(ع)» ائل گوجی،سئل گوجی 🇮🇷آنایوردوم قالقاچی 🇮🇷 https://rubika.ir/ghalghachii