uk
Feedback
قرارگاه سایبری عمار

قرارگاه سایبری عمار

Відкрити в Telegram

✅ آدرس ️کانال در سایر پیام رسان ها: ایتا: 🆔 https://eitaa.com/amarha بله: 🆔 https://ble.ir/amarha گپ: 🆔 https://gap.im/amarha سروش: 🆔 splus.ir/amarha 📌 پیشنهادات:👇 @amarhaadmin اللهُـــمَّ عَجِّــــــلْ لِوَلِیِّکَــــ الْفَــــــــرَج

Показати більше
8 889
Підписники
+124 години
-107 днів
-5830 день
Архів дописів
💢شیخ نعیم‌ قاسم: اسرائیل از آخرین وجب خاک لبنان خارج خواهد شد؛ مطمئن باشید 🔹🔸 دبیرکل حزب الله لبنان درمورد تحولات منطقه: ♦️پیروزی به تمام معنا یعنی اخراج اسرائیل از سرزمین ما که حتما محقق خواهد شد. ‌‌‌‌🆔 @amarha

💢شیخ نعیم‌ قاسم: با اتخاذ تصمیمی کربلایی و عاشورایی، گزینه‌ای به نام تسلیم وجود ندارد 🔹🔸 دبیرکل حزب الله لبنان درمورد تحولات منطقه: ♦️مقاومت پس از ۱۵ ماه صبر راهبردی، از تاریخ ۲ مارس وارد فاز جنگ نظامی شد و هرگز وضعیت را به پیش از این تاریخ باز نخواهد گرداند. ‌‌‌‌🆔 @amarha

🔴پشت خیمه معاویه بودیم! ✍️بـھ قلم::دکتر فؤاد ایزدی 🔹🔸‏این جمله در صحبت‌های ترامپ قابل توجه بود: You want to see bedlam? یعنی: می‌خواهید بدلم را ببینید؟ در زبان انگلیسی بدلم به معنای: هرج‌ومرج کامل آشوب بی‌نظمی گسترده غوغا و اغتشاش است. ♦️در تاریخ انگلیس، بدلم نام رایج بیمارستان سلطنتی بتلهم بود. این بیمارستان از قرن ۱۵ میلادی محل نگهداری بیماران روانی است. ♦️ترامپ جمله بالا را بعد از این جمله گفت: "ذخایر نفتی ما هم حدود چهار هفته دیگر تمام می‌شود. ذخایری در سراسر جهان وجود دارد، و ذخایر ما واقعاً تمام می‌شد. و زمانی برای افزایش دوباره حجم ذخایر نداشتیم." ♦️یعنی اگر فکر می‌کنید الان قیمت بنزین بالاست و اوضاع بد است، تصور کنید چه هرج‌ومرجی به وجود می‌آمد، اگر ‎#تنگه‌هرمز باز نمی‌شد. یعنی اگر تنگه هرمز باز نمی‌شد هرج‌ومرجی در جامعه آمریکا دیده می‌شد شبیه دارالمجانین قرن ۱۵ لندن. ♦️پشت خیمه معاویه بودیم. ♦️با توجه به نقض فاحش تفاهمنامه از روز اول، علی‌الاصول باید تنگه هرمز دوباره بسته شود. ♦️باز شدن دوباره تنگه هرمز یعنی قابل تحمل بودن هزینه حمله به ایران. یعنی امکان تکرار چرخه: حمله، آتش­‌بس، مذاکره، حمله، بعد از پر شدن ذخایر نفتی آمریکا. ‌‌‌‌🆔 @amarha

💢پاسخ ثابتی به یک سوال مهم/ از کجا میدانید این توافق مورد رضایت رهبرانقلاب نیست؟ + جزئیاتی از ترکیب رای اعضای شورای عالی امنیت ملی به توافق ‌‌‌‌🆔 @amarha

💢ترامپ: حتی ۱۰ سنت هم به ایران نخواهیم داد. ‌‌‌‌🆔 @amarha
💢ترامپ: حتی ۱۰ سنت هم به ایران نخواهیم داد. ‌‌‌‌🆔 @amarha

💢با وجود نقض تفاهم‌نامه پایان جنگ در لبنان از سوی طرف مقابل، تنگه هرمز بازگشایی شد! ‌‌‌‌🆔 @amarha
💢با وجود نقض تفاهم‌نامه پایان جنگ در لبنان از سوی طرف مقابل، تنگه هرمز بازگشایی شد! ‌‌‌‌🆔 @amarha

💢حزب‌الله لبنان: پس از امضای تفاهم نامه ایران و آمریکا، حزب‌الله به تمامی تعهدات خود عمل کرد اما رژیم صهیونیستی به پیشروی زم
💢حزب‌الله لبنان: پس از امضای تفاهم نامه ایران و آمریکا، حزب‌الله به تمامی تعهدات خود عمل کرد اما رژیم صهیونیستی به پیشروی زمینی و تجاوز هوایی ادامه داد. ‌‌‌‌🆔 @amarha

🔴 تعهد در برابر تعهد ♦️وقتی رژیم صهیونی بدون توجه به یادداشت تفاهم امضاء شده میان روسای جمهور ایران و امریکا،یکسره مشغول کشتار شیعیان مظلوم لبنانی است، پایبندی جمهوری اسلامی به انجام تعهدات این یادداشت تفاهم چه معنایی جز باج دادن به دشمن آمریکایی-صهیونی دارد؟ ♦️دولت جمهوری اسلامی باید تا خاتمه جنگ و عقب نشینی کامل اسرائیل از لبنان،تردد بدون محدودیت و رایگان شناورها در تنگه هرمز را متوقف کند تا از همین ابتدا نشان دهد که در اجرای دقیق یادداشت تفاهم،جدی و قاطع است و اجازه تخلف از توافق انجام شده را به دشمن آمریکایی-صهیونی نخواهد داد! ♦️این حرکت بیش از آن که به نفع حزب الله و مردم لبنان باشد،منافع و امنیت ملی جمهوری اسلامی را تامین و اجرای توافق انجام شده را تضمین خواهد کرد. ♦️اگر رئیس‌جمهور و شعام در اجرای تعهد خود به رهبر انقلاب و ملت مسلمان ایران جدی باشند باید با قدرت طرف مقابل را ملزم به رعایت یادداشت تفاهم کنند و کم هزینه ترین و در عین حال موثرترین ابزار جهت وادار کردن آمریکا و رژیم صهیونی به خاتمه جنگ،استفاده از اهرم تنگه هرمز است! ✍محمدصادق کوشکی ‌‌‌‌🆔 @amarha

علی‌الاصول، یکی تنگه را رها کرده‌ست میان معرکه بر ترس، اقتدا کرده‌ست علی‌الاصول یکی برخلاف رأیِ ولی برای وعدهٔ دشمن، حساب وا کرده است علی‌الاصول، یکی وقت رزم در میدان به اجتهاد خود اینگونه پابه‌پا کرده‌ست علی‌الاصول، یکی پشت پا زده به اصول یکی به جادهٔ خاکی زده، جفا کرده‌ست اگرچه از سر دلسوزی است و حسن نظر... در این نبرد، کم آورده و خطا کرده‌ست چه سود می‌بَرد آنکس که دور از این مردم بر این معامله اصرار نابجا کرده‌ست؟! چه حاصل است از این نامه با چنین گرگی که نانوشته دریده‌ست و نقض‌ها کرده‌ست و جنگ راه خطیریست، مرد می‌طلبد و جنگ، جوهر افراد برملا کرده‌ست و صلح نیست از این رستخیز، راه گریز چنانکه عافیت اندیش، ادعا کرده‌ست علی الاصول، امام شهید، خامنه‌ای برای مردم ما صبح و شب دعا کرده‌ست علی‌الخصوص همین بعثت خیابانی برای دیدن خورشید، کوچه وا کرده‌ست علی الاصول، خداوندِ مردم مبعوث شگفت‌معجزه‌ای گاه با عصا کرده‌ست عصای معجزه، امروز نیست جز فریاد عصای معجزه عشق است و کارها کرده‌ست ✍ #میلاد_عرفان_پور ‌‌‌‌🆔 @amarha

💢۱۶ شهید در حملات رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان 🔹🔸خبرگزاری ملی لبنان اعلام کرد در پی حملات هوایی اسرائیل به شهرک‌های الشرقیه، حاروف و کفرصیر در جنوب لبنان، ۱۶ نفر شهید و شماری دیگر زخمی شدند. ♦️پیش‌تر عباس عراقچی اعلام کرده بود طبق توافق اسرائیل علاوه بر توقف عملیات نظامی باید خاک لبنان را نیز ترک کند. ♦️در شب امضای توافق نیز سخنگوی وزارت خارجه اعلام کرد: وقتی تفاهم‌نامه به امضای رؤسای‌جمهور دو کشور برسد نقض آن هزینه بیشتری خواهد داشت. ‌‌‌‌🆔 @amarha

🔴پیام رهبری و رسالت سنگین خواص ✍️بـھ قلم::محسن مقصودی 🔹🔸این پیام صریح امام جامعه خیلی مهم است و خط آینده کشور را مشخص می‌کند... ♦️در جبهه انقلاب و در میان خواص و نخبگان و اهالی رسانه هر کس تا قبل از پیام صریح رهبری به هر تحلیل و تشخیصی در خصوص مسیر مذاکرات و‌ تفاهم‌نامه رسیده بود، اگر برای منفعت شخصی نبوده باشد، ان‌شاءالله مأجور است و لذا بعد از پیام رهبری کسی نباید آن عزیزان را مورد طعنه و کنایه قرار دهد. ♦️اما عزیزانی که علاوه بر نظر شخصی، در روزهای گذشته سعی کردند نظرشان را بر مردم مبعوث تحمیل کنند و به آنها تهمت و انگ ضد ولایت فقیه، جلوتر از رهبری و خوارج و پهلوی چی و... زدند، گناه بزرگی مرتکب شده‌اند و حالا که مشخص شد اتفاقا نظر مردم مبعوث منطبق با نظر اولیه و اصولی امام جامعه بوده است، این عزیزان که عمدتا افراد دلسوز و مؤمنی هم هستند ان‌شاءالله از این گناه و حق‌الناسی که انجام دادند و جفایی که به رهبری و مردم کردند، توبه کنند و در صدد جبران باشند. ♦️گاهی کوتاهی خواص جامعه و حلقه‌های میانی موجب می‌شود که برغم حضور‌ تمدنی مردم، جریان سازش بتواند برای جامعه و مسئولین تصمیم سازی کند و نظر اصولی ولی خدا روی زمین بماند... لذا ان‌شاءالله خدا به همه ما کمک کند که برای بسط ید ولی فقیه و اعمال نظر اصولی او در جامعه تلاش کنیم و از این به بعد مراقب تحقق شروط رهبری باشیم. خواص اگر کوتاهی کنند امام حسین (ع) هم به مسلخ می‌رود... ♦️وحدت فقط حول رهبری عزیز و مقابله با دشمن معنا دارد و مسئولان دلسوز نیز باید در عمل خود را در تراز ملت مبعوث و پیرو واقعی رهبری عزیز نشان دهد (نه صرفا در حرف) چرا که این بار مردم از کوتاهی آنها نخواهند گذشت. ♦️آنچه مهم است این است که از این پس، باید رویکرد و مسیر مذاکرات مطابق نظر امام جامعه و مردم مبعوث تغییر کند... باید مواجهه با نقض تفاهم‌نامه و نقض آتش‌بس بر مبنای نگاه رهبری باشد نه برخی آقایان محافظه کار... ♦️بسم الله آقایان! به جای نامه نوشتن و شعار دادن در تبعیت از رهبری، با پاسخ کوبنده به هر نقض آتش بس و تفاهم‌نامه توسط آمریکا و رژیم صهیونیستی در لبنان و پاسخ به تهدیدهای دو روز اخیر ترامپ علیه ایران (نقض بند ۱) شروع کنید... مثلاً بگویید اگر رژیم صهیونسیتی تا ۴۸ ساعت آینده از لبنان خارج نشود از تفاهم نامه خارج می‌شوید... اگر اینجا کوتاهی کنید، دشمن با زیاده خواهی ما را رها نمی‌کند... منتظریم ببینیم در عمل چه می‌کنید... ♦️حرف‌های مانده در گلو بسیار است، همه ما بغضمان با پیام رهبری ترکید اما صلاح نیست ظرفیت این پیام راهگشا را خدای نکرده به تسویه حساب‌های داخلی و نفسانی بکشانیم. ♦️همه ما ممکن است زمانی اشتباه تحلیل کنیم مهم این است که بعد از پیام ایشان همه لبیک بگویند و وحدت در مقابله با دشمن ایجاد شود و همه با اصلاح عملکرد خود از تفرقه بپرهیزند و به صفوف ملت با شرف ایران بپیوندند... مردم مبعوث هم باید با ادامه حضور در خیابان ناظر لحظه به لحظه شروط رهبری باشند. ♦️شاید بعداً بیشتر درباره این پیام و آنچه این روزها بر مردم مبعوث گذشت نوشتم... برای عاقبت به خیری هم دعا کنیم، که شیطان رجیم در کمین همه ماست... ‌‌‌‌🆔 @amarha

💢نماینده رهبر انقلاب در موسسه کیهان: با مصادره اموال آمریکایی‌ها و متحدانش از طریق تنگه هرمز باید غرامت بگیریم از آمریکا ‌‌‌‌🆔 @amarha

💢کشتی‌های تجاری متقاضی عبور از تنگه هرمز به مدت ۶۰ روز، هزینه‌ای نمی‌دهند 🔹🔸شورای عالی امنیت ملی: ♦️به موجب یادداشت تفاهم اسلام‌آباد، به مدت شصت روز، هیچ‌گونه هزینه‌ای از متقاضیان اخذ نخواهد شد و این هزینه‌ها توسط دولت جمهوری اسلامی ایران تأمین می‌گردد. متن کامل این بیانیه به شرح زیر است: باسمه تعالی ♦️در اجرای بند ۵ یادداشت تفاهم اسلام‌آباد، کشتی‌های تجاری متقاضی عبور از تنگه هرمز باید درخواست خود را به مدیریت آبراه خلیج فارس (PGSA.ir) ارسال نمایند. ♦️به موجب یادداشت تفاهم اسلام‌آباد، به مدت شصت روز، هیچ‌گونه هزینه‌ای از متقاضیان اخذ نخواهد شد و این هزینه‌ها توسط دولت جمهوری اسلامی ایران تأمین می‌گردد. ♦️بر این اساس به مدیریت آبراه خلیج فارس دستور داده شده است، در جهت تحقق اهداف تفاهم‌نامه درخواست‌ها را با سرعت و اولویت رسیدگی و پاسخ دهد. ♦️با توجه به شرایط خاص و وجود برخی مخاطرات ایمنی در مسیر عبور و به دلیل لزوم حصول اطمینان از تردد ایمن و جلوگیری از حوادث دریایی، لازم است کشتی‌ها در مسیر و زمان اعلامی به آنها عبور نمایند تا به تدریج، امکان تردد افزایش یابد. ♦️ترتیبات اجرایی و جزییات فنی عبور از تنگه هرمز از طریق مدیریت آبراه خلیج فارس اعلام می‌گردد. ♦️در خصوص سایر موضوعات، از جمله مین‌زدایی، اقدامات لازم مطابق بند ۵ یادداشت تفاهم اسلام‌آباد انجام خواهد شد. ‌‌‌‌🆔 @amarha

💢متن کامل پیام رهبر انقلاب اسلامی خطاب به ملت ایران درباره تفاهم‌نامه رئیس‌جمهوران ایران و امریکا ♦️بسم‌ الله‌ الرّحمن ‌الرّ
💢متن کامل پیام رهبر انقلاب اسلامی خطاب به ملت ایران درباره تفاهم‌نامه رئیس‌جمهوران ایران و امریکا ♦️بسم‌ الله‌ الرّحمن ‌الرّحیم ملّت پرشور و باوفای ایران ♦️همانگونه که مطلع شُدید، تفاهم‌نامه‌ای بین رئیس‌جمهوران ایران و امریکا امضا شد. در مسیر رسیدن به این مرحله، مسئولین امر، از سر دلسوزی و با حُسن نظر، تلاش‌های زیادی را به‌عمل آوردند و البته این رئیس‌جمهور آمریکا بود که از روی استیصال، از انواع اهرم‌ها برای این امر استفاده می‌کرد. ♦️بنده علی‌الاصول، نظر دیگری داشتم ولی از باب تعهّدی که رئیس‌جمهور محترم به‌عنوان رئیس شورای عالی امنیّت ملّی از طرف خود و سایر اعضا در پاسداشت حقوق ملّت ایران و جبهه مقاومت به بنده دادند و تصریح به قبول مسئولیت آن نمودند، اجازه‌ی آن را صادر نمودم‌. ایشان همچنین تصریح کرده‌اند که اگر طرف آمریکایی بخواهد زیاده‌خواهی کند زیر بار آن نخواهند رفت. از این لحظه، ما یعنی شما ملت سرافراز و این خادم ناچیز، منتظر تحقّق شروط گفته‌شده خواهیم بود. امّا بدیهی است مذاکرات حضوری که در آینده برقرار خواهد شد، به معنی پذیرش نظر دشمن نخواهد بود. امیدواریم که دعای خیر سرورمان عجّل‌الله‌تعالی‌فرجه‌الشّریف انواع نصرت‌ها و فتوحات، برای ملّت باشرف ایران به ارمغان آورد. والسّلام علیکم و رحمة الله و برکاته ✍سید مجتبی حسینی خامنه‌ای 🗓 ۲۸/خرداد/۱۴۰۵ ‌‌‌‌🆔 @amarha

💢بند ۲ این توافق رسما مسئله‌ی انتقام را تمام کرده است 🔹🔸مسعود براتی، کارشناس روابط بین‌الملل: ♦️رد پای اینکه ما می‌بینیم اصراری وجود دارد که از انتقام صحبت نشود و به عنوان سياست رسمی بیان نشود را در این متن می‌بینم. ‌‌‌‌🆔 @amarha

💢۵۰ نفر از ۶۱ عضو خبرگان به آقامجتبی رأی دادند 🔹🔸آیت‌الله علم‌الهدی، امام جمعه مشهد: ♦️نظر اکثر اعضای خبرگان برای گزینه رهبری قبل از جلسه مشخص بود. ♦️از ۶۱ نفر ۵۰ نفر به رهبری آقامجتبی رای دادند. ♦️رهبری آقامجتبی از رهبری خود رهبر شهید رای بیشتری کسب کرد. ♦️آقامجتبی مجروح بود و گفتند من تابع رای اکثریت هستم. ♦️خود آقامجتبی کاندیدای رهبری نشدند و ما ایشان را مطرح کردیم. ‌‌‌‌🆔 @amarha

💢دستگیری باند حرفه‌ای کلاهبرداری سایبری/ ۳۵۰ فقره برداشت غیرمجاز از حساب شهروندان 🔹🔸معاون اجرایی پلیس فتا فراجا از شناسایی و دستگیری متهمان حرفه‌ای خبر داد که با انتشار پیامک‌های جعلی حاوی بدافزار تحت عناوین مختلف مانند «ابلاغیه قضایی» و «یارانه معیشتی»، اقدام به سرقت از حساب بانکی شهروندان می‌کردند. ♦️دو متهم اصلی این پرونده در یکی از شهرستان‌های شمالی کشور دستگیر شدند و تاکنون ۳۵۰ فقره برداشت غیرمجاز به ارزش بالغ بر ۳۲ میلیارد ریال محرز شده است. ‌‌‌‌🆔 @amarha

♦️حقیقتاً خسارات جنگی، این سیاست را ناکارآمد می‌کند و به دشمن هم علامت می‌دهد که ظاهراً مسئولان ایرانی نمی‌خواهند به نحو جدّی وارد معرکه بشوند؛ لذا، ضروری است که واقع‌بینانه، "اقتصاد جنگی" را برای مدتی اقلاً یک سال تا دو سال پایه قرار دهیم. این امر اولاً تاب‌آوری اقتصادی را بالا می‌برد و ثانیاً به دشمن غدّار علامت می‌دهد که ایران برای یک نبرد تمام‌عیار آماده شده است! و امکان عملیات محدود با نتایج نامحدود! برای آنها وجود ندارد. ♦️در کنار "اقتصاد جنگی"، اطلاع‌رسانی مؤثر و موردنیاز افکار عمومی، آن هم ملّت مبعوثی که هر شب در خیابان است و مسائل را لحظه‌به‌لحظه دنبال می‌کند بسیار ضروری است. وزیر محترم امور خارجه فرمودند پس از امضای توافق‌نامه، تمام متن را خط‌به‌خط و کلمه‌به‌کلمه توضیح می‌دهند! این نوشدارو بعد از مرگ سهراب است. چرا محورهای اصلی را به مردم نمی‌گویید؟ چرا نمی‌گویید در چه زمینه‌هایی می‌خواهید به‌طرف مقابل باج بدهید؟ ♦️ مرحله‌بندی، مبنای کار را نه‌تنها به نفع ما بهتر نمی‌کند که امکان باج‌خواهی را برای دشمن بیشتر می‌نماید. با ژست دیپلماتیک می‌فرمایید: این که در هر توافقی باید به‌طرف مقابل چیزی داد همان باج‌دهی است. این مسیر سیاسی مورد قبول امام شهید نبود و به‌شدت با آن مخالف بود و معتقدم رهبر عزیز امروز ما هم همین مسلک را دارند. صداقت با مردم که شعار رئیس جمهور گرامی است ضرورت این اطلاع‌رسانی را دوچندان می‌کند. اطلاعات مربوط به خسارات جنگی و بزرگ کردن آنها، صداقت نیست. مردم می‌دانند جنگ خسارت دارد. مردم در خیابان‌ها هستند برای اینکه پیروزی آینده را تضمین کنند؛ لذا نسبت به تلاش سیاسی دولت حساس هستند و می‌خواهند بدانند مذاکره‌کنندگان بر چه محورهایی عمل می‌کنند حتی اگر تفصیل آن را ندانند. ♦️دوم ـ مسئولان دقت کنند دچار اشتباه محاسباتی نشوند! یکی از زمینه‌هایی که امکان اشتباه محاسباتی را در مسئولان بالا می‌برد، عادت به "اطلاعات و مباحث محفلی" است. یعنی مسئولان در محفل‌های کاملاً محدود، بدون فرصت بررسی و مطالعه و نقد گزارش‌های حرفه‌ای، مباحث مطروحه را گوش می‌دهند و چند دور که بحث می‌چرخد، احساس دانستن می‌کنند. کسانی که برای دانستن و آگاه شدن آمادگی مطالعه و بررسی انتقادی گزارش‌های حرفه‌ای را ندارند در معرض اشتباه محاسباتی جدّی هستند. به این امر تعلیمی، اضافه کنید برنامه‌های القاء تحلیل‌های هادی به‌اشتباه محاسباتی توسط عوامل پیچیده دشمن را. خصوصاً در شرایط جنگی امروز کشور، القاء نزدیک بودن"حملات انهدامی"، "همه‌جانبه و زمینی و هوایی" و سایر مکانیزم‌های ارعابی، کاربرد فراوان در ایجاد اشتباه محاسباتی دارد. ♦️گاهی رئیس یک کشور از موضع دوستانه توصیه می‌کند که بر اساس خبر مهمّی که دریافت کرده آمریکا در آستانه حمله وسیع زمینی ـ هوایی است. اگر می‌توانید زودتر توافق کنید! ♦️خلاصه کلام: تمرکز بر ختم جنگ به معنای توقف فعلی و کاهش احتمال تجدید آن در آینده نزدیک ـ زیرا احتمال تجاوز دشمن جنایت‌کار هیچگاه صفر نمی‌شود! ـ هدف درست دیپلماسی است؛ لیکن راه آن با پیشکش کردن باج‌های نقد و نسیه صورت نمی‌گیرد. بلکه دشمن را به تعرض‌های دیگر تشویق می‌کند. راه درست، آمادگی تمام‌عیار برای مقابله با دشمن است، چه در حوزه تاب‌آوری‌های عمومی ـ خصوصاً اقتصادی و به‌کارگیری اقتصاد جنگی و چه در آمادگی‌های دفاعی. ♦️در پایان باید بگویم: برادران ما در دستگاه دیپلماسی زحمات فراوان کشیده و می‌کِشند و از خدای متعال برای آنها استواری و توفیق خدمت می‌خواهیم. والسّلام محمدجواد لاریجانی ‌‌‌‌🆔 @amarha

💢بمب یک تنی آمریکایی ـ صهیونی در سنندج خنثی شد ♦️عملیات خنثی‌سازی یکی از بمب‌های یک تُنی حملات هوایی استکبار و رژیم صهیونی د
💢بمب یک تنی آمریکایی ـ صهیونی در سنندج خنثی شد ♦️عملیات خنثی‌سازی یکی از بمب‌های یک تُنی حملات هوایی استکبار و رژیم صهیونی درجنگ رمضان توسط مهندسین گردان تخریب لشکر عملیاتی ۲۲ بیت‌المقدس با موفقیت انجام شد.‌ ‌♦️‌با این عملیات ساکنان منطقه و محدوده مورد خطر که منازل مسکونی خود را در این مدت تخلیه و ترک کرده بودند به خانه‌هایشان بازگشتند. ‌‌‌‌🆔 @amarha

💢تفاهمی که قاتل رهبر شهید را نجات داد/ ترامپ: اگر با ایران توافق نمی‌کردیم روزی ۷۰۰ میلیون دلار ضرر می‌کردیم ♦️ترامپ: اگر به بمباران ادامه می‌دادیم، کشتی‌ها حرکت نمی‌کردند و ۵۰۰ تا ۷۰۰ میلیون دلار در روز تجارت دریایی مختل می‌شد. ♦️ذخایر نفتی ما هم چهار هفته دیگر تمام می‌شود و زمانی برای افزایش دوباره حجم ذخایر نداشتیم. ‌‌‌‌🆔 @amarha