uk
Feedback
L

L

Відкрити в Telegram

به مدیرت عقلا https://t.me/IncogNoteBot?start=v5h3scykes ناشناس

Показати більше
Країна не вказанаКатегорія не вказана
591
Підписники
+724 години
+397 днів
+10530 день
Архів дописів
L
591

L
591
اقای ترام انقدر کون مجتبی‌خوب بود که مارو ول کن دیگه

L
591
بیا این مردم:

L
591
اصلا هم شکست نظامی نخورد و مادرش گاییده نشد

L
591
هیچوقت به مردم تکیه نکن مردم مانند گل رس سست هستند

L
591
ماکیاول در کتاب شهریار میگه که....

L
591
ببین داداش

L
591
🚨🚨 از دیشب گزارشات زیادی داشتم که در ورزشگاه خیلی از کسانیکه با پرچم شیروخورشید هم رفته بودن متاسفانه تیم جمهوری اسلامی را حمایت کردن و بازو تبلیغی پروپاگاندا رژیم شدن.. الان این زوج بلاگر که خود در استادیوم بودن روایت دست اولی از اتفاقی که دیشب رخ داده منتشر کرده اند.. ترامپ خیلی برنامه ها داشت و من اجازه ندارم دقیقا بگم چه بوده و چگونه خبر دارم ولی وقتی متوجه شد برخی افراد اپوزسیون بهش چقدر در مورد داشتن نیروی نظامی دروغ گفتن و سپس متوجه شد با بخش زیادی از مردم دمدمی مزاج مواجه هست، حاضر نشد هزینه براندازی سخت را بپردازد و تا جایی که راه دارد روی کنار آمدن و تغییر پارادایم با رژیم سرمایه گذاری کند.. از ماست که بر ماست.. پانوشت: من شخصا مدیون خیلی از مردم هستم ولی یک واقعیتی هست که نمیشه این مردم را کاملا درک کرد.. یادمه خیلیها با من در تظاهراتهای مختلف در ایران شرکت میکردن و وقتی من می افتادم زندان، با خود میگفتن: "نکنه جمهوری اسلامی راست میگه و امید دانا مامور اسرائیله"، بعد یادمه با خیلیها دوسال زندان بودم و بعد همون زندانیان که دیده بودن من در زندان حتا یک روز مرخصی نداشتم ولی خودشان داشتند، میگفتند: "نکنه امید دانا مامور رژیمه" دقیقا بابت همین تناقضها بود سالها پیش آگاهانه و با چشمی باز با توجه به این اپوزسیون کاسب و فاندگیر و جامعه ای دمدمی مزاج تصمیم گرفتم تغییر پارادایم را در رژیم امتحان کنم و هیچوقتم از کارم پیشمان نشدم (بجز چند بخش که تند رفتم و پشیمانم) ولی بعد از جنبش مهسا دیدم بیشتر روحیه اش را ندارم مسیر را ادامه بدم و تصمیم گرفتم در یک جزیره پناهنده بشم و از دور کارمو برای حذف "تشیع" در ایران انجام بدم، و برای نیاز روانیم به برنامه سازیم ادامه بدهم و با خود بگویم: "هر چه پیش آید خوش آید" همچنین دلیلی که قضاوتهای بخش زیادی از مردم چه در درون رژیم، چه بی طرف و چه در اپوزسیون کِتف چَپَم هم نیست بابت اینکه خودمو میشناسم و خوشبختانه اطرافیانم روی من قسم میخورن و بخوبی روحیه بخش زیادی از مردم دمدمی را میشناسیم، منم چوب روحیه وطن پرستیمو میخورم که نوش جونم... تمام..

L
591
Repost from نمیده

L
591
هنر جنگه داداش که اینطوری فکر کنن

L
591
Repost from چیزبرگر
تندورها به سیم آخر زدن! آخونده میگه ترامپ راست میگه رژیم ایران تغییر کرده، اون صادق‌ترین آدم روی زمینه!😳😂 @ChizBergerz

L
591
افرین بیشتر تلاش کن مامانتم بکنی

L
591
داداش بازم خیلی حرفه ما بابامونو تونستیم بکنیم

L
591
اون کس بابات بود....

L
591
ممد داداش کسی که با تو 50 50 میزد ما میکردیمش...

L
591
عجیب ادم رو یاد ترامپ میندازه این کارا

L
591
دیدی...

L
591
داداش واقعا هنر جنگت کار کرد الان دیگه خفه میشم

L
591
همه چیو که یجا نمیگن داداش

L
591
https://t.me/do_sal_dige/7814 توی جمله ات حرفی از کردن نبودا