uk
Feedback
L

L

Відкрити в Telegram

به مدیرت عقلا https://t.me/IncogNoteBot?start=v5h3scykes ناشناس

Показати більше
Країна не вказанаКатегорія не вказана
593
Підписники
+424 години
+457 днів
+10930 день
Архів дописів
L
593
sticker.webp0.09 KB

L
593
هر کسی از پینوشه حمایت میکنه معمولا سطل‌عن طلب هم هست سطلی=فاشیست

L
593
فقط کافیه اتهامات پینوشه را در دادگاه مطالعه کنید تا به خونخواری و خشونت این دیکتاتور فاشیست که لیبرال های آمریکایی طرفدارش بودن پی ببرید پینوشه،سالوادور آلنده رو که رییس جمهور منتخب مردم بود رو با کودتا برکنار کرد و کشت و خودش برای 15 سال با اعدام وسط استادیوم و پرتاب از هلیکوپتر مخالفانش رو مسکوت کرد.

L
593
Repost from دماوند
«اگر کمونیست‌ها دلشان نمی‌خواهد از هلیکوپتر به پایین پرت شوند، اصلا چرا کمونیست شدند؟!» - ژنرال پینوشه #سخن_بزرگان
«اگر کمونیست‌ها دلشان نمی‌خواهد از هلیکوپتر به پایین پرت شوند، اصلا چرا کمونیست شدند؟!» - ژنرال پینوشه #سخن_بزرگان

L
593
چپ خوب چپ مردست

L
593
نظرت درباره چپا چیه

L
593
که البته تهش چپ های ولد زنا عربا میگن همش امریکا بود و سلاح امریکایی شما نبردید جنگ رو امریکا برد انگار خود مادر جندشون با سلاح عربی حمله کردن نه روسی

L
593
وقتی روسا تو مصر پایگاه زده و بهترین پدافند های سام شون برده بودن تو مصر و صحرای سینا گفتن پرواز ممنوع پشت رادیو هاشون به نیرو هوایی اسراییل میخندیدن و چند تا هواپیمای ترابری اسرائیل رو زده بودن زمانی که امریکا از سام های شوروی میترسید اسراییلی ها جوری کمین زدن به هواپیما های روسی که شوروی گفت گه خوردم اسراییل بود که امریکا رو جلوی شوروی شیر تر میکرد

L
593
اتفاقا برعکس امریکا بعد جنگ شیش روزه و یوم کیپور و بلا هایی که اسراییلی ها سر هژمونی شوروی اوردن فهمید که امریکا بیشتر به اسرائیل نیاز داره تا اسرائیل به امریکا

L
593
با سنچوری جلوی is7 و پیشرفته ترین کصشعرای روسی وایستی یه چپ نرد دوزاری که کتاب های فمنیسیتی خونده و نمیدونه یه اسلحه چطوری شلیک میکنه بگه اسراییل امریکا نبود نابود میشد

L
593
ما که بدون حمایت امریکا زنده نمیمونیم

L
593
تحریم تسلیحاتی بودیما امریکا جنگ 6 روزه سلاح نمیفروخت

L
593
Repost from L
photo content

L
593
اسرائیل مجری برنامه‌هاییه که آمریکا دوست نداره دست خودشو بهش آلوده کنه. یعنی تجلی کثافت‌ترین جنبهٔ آمریکا.

L
593
میگم اسرائیل پادگان آمریکاست می‌گید نه. بدون حمایت آمریکا و باقی کشورهای غربی اسرائیل تو این منطقه نیم ماه دووم نمیاره.

L
593
چون وقتی پراید سوار میشدی و فیلترشکن میزدی این مجوسی ها داشتن تو گوش جهان زجه میزدن فلسطینی مادون انسان که اینترنت بی فیلتر داشت و بنز و تویتا سوار میشد تو زندان رو باز زندگی میکنه

L
593
چون این کثیفی ها عالم از سال 2003 دارن خودشونو پاره میکنن وای امریکای استعمار گر وای

L
593
فحششو به ترامپ ندید

L
593
چون این آفت های روزگار تو دانشگاه های جهان دارن نفس میکشن

L
593
چرا امریکا زمینی نیومد؟ چرا رژیم پوست اندازی میکنه؟