uk
Feedback
𝑻𝒉𝒆 𝑹𝒂𝒏𝒅𝒐𝒎 𝑺𝒊𝒅𝒆🩶

𝑻𝒉𝒆 𝑹𝒂𝒏𝒅𝒐𝒎 𝑺𝒊𝒅𝒆🩶

Відкрити в Telegram

عندي مشاعر وبدفنها.

Показати більше
Країна не вказанаКатегорія не вказана
300
Підписники
+124 години
-67 днів
-4130 день
Архів дописів
ادخلو هنااا😔

Repost from N/a
يـقــولُ اللهُ عَزَّ وَجَــلّ : يــا عَــبــدي مــا أَخَــذتُــهُ مِــنــك إِلّا لِأَنّــي أَعــلَــمُ أَنَّــهُ سَــيُــؤذيـ
يـقــولُ اللهُ عَزَّ وَجَــلّ : يــا عَــبــدي مــا أَخَــذتُــهُ مِــنــك إِلّا لِأَنّــي أَعــلَــمُ أَنَّــهُ سَــيُــؤذيــك ، وَمــا أَخَّــرتُ عَــنــك شَــيــئًــا إِلّا لِأَنَّــهُ لا يَــلــيــقُ بــك ، وَإِن بَــكَــيــتَ مِــن وَجَــعِ الــيَــوم ، فَــغَــدًا أُبــكــيــكَ مِــن فَــرَحٍ يُــنــســيــكَ كُــلَّ مــا مَــضــى.

البنت الي كانت بتكلمني امبارح ع صراحه تبعتلي تاني عايزاها

sticker.webp0.42 KB

ميقدروش يعيشو من غيري

هترميني يعني

بس خلاص استسلمت للامر الواقع

وانا والله

علشان ببوظ الحاجه

انا بتكرشنى من المطبخ

ماما بتدخلني المطبخ غصب عني الايام دي عشان لما اروح اسكن🙏🏻

هموتت يكفيكي شرف المحاوله😂

يستى حلو برضو بقولك مش بعرف اسلق بيضهههه

هو حلو بس م بيطلع زي منا عايزه😭

كيكه بس عامله نفسها براونيز

بن خالتى كان هايتفها فى وشي والله

مشوفتنيش انا عمرى ما عرفت اسلق بيضه حتى وقولت هاعمل كيكه

كفايه انك عاملاه

حتى لو مش حلو

اكلك تحفه