uk
Feedback
- نُـهى بوحَجر .

- نُـهى بوحَجر .

Відкрити в Telegram

عموماً طز أول خطوة من خطوات النجاح .

Показати більше
Країна не вказанаКатегорія не вказана
466
Підписники
-124 години
+687 днів
+12930 день
Архів дописів
𝘵𝘩𝘦𝘳𝘦'𝘴 𝘯𝘰 𝘰𝘯𝘦 𝘭𝘪𝘬𝘦 𝘮𝘦 𝘢𝘯𝘥 𝘵𝘩𝘦𝘳𝘦 𝘯𝘦𝘷𝘦𝘳 𝘸𝘪𝘭𝘭 𝘣𝘦 𝘪'𝘮 𝘯𝘶𝘮𝘣𝘦𝘳 𝘰𝘯𝘦 𝘪𝘯 𝘳𝘢𝘱 .ᐟ

•.•10-8•.•

https://t.me/ixm4iii
اشتراكك يبرو @x_4iiil
.

Repost from N/a
- إنتـي عشقک صعيـب . ❗

Repost from N/a
photo content

Repost from N/a
- لو يعلم الحب كم احبک لتمنى الحب أن يکون حبيبتي ..!

- توجيـه ونوجـه منڪم 🎻🖤 . - اشتراك اساسي : @ll0UiD .

Repost from مَهِيبْ.
حسسهم انك فشلت و مقدرتش توصل للي تبيه و بعدها فاجئهم ب سمير سمكرة جبر الخاطر كويس.

لما تبقي عايز تبعد عن حد في بينك وبينه عشرة وذكريات حلوة، متحاولش تكرهه فيك بتصرفاتك. متبطلش اهتمام فجأة، ومتتعاملش معاه بطريقة وحشة، ومتسيبوش محتار كل يوم بيسأل نفسه هو عمل إيه غلط. عايز تبعد؟ قوله بكل هدوء: "أنا مش مرتاح وعايز أبعد"، يمكن الكلمة تزعل شوية، لكن الصراحة أهون بكتير من التجاهل والقسوة وتغيير المعاملة من غير سبب وتخليه يفقد الثقه في الناس ويكرهه القرب منهم في ناس بتفتكر إن أسهل طريقة للبعد هي إنها تتغير وتوجع اللي قدامها لحد ما هو يمشي بنفسه عشان يكون العيب فيه وهو اللي مشي ، لكن الحقيقة إن كده أنت مش بتبعد بس، أنت بتسيب أثر وحش وجروح يمكن تفضل مع الشخص فترة طويلة. الاحترام الحقيقي بيبان في النهايات، زي ما كان في بداية حلوة يبقى لازم يكون في نهاية محترمة. لأن اللي كان بينكم في يوم من الأيام كان ليه قيمة، ومينفعش ذكريات حلوة تتقفل بأسلوب يوجع ويكسر...

Repost from N/a
photo content

- تَـۅٰجِيـة﮼ۅٰنّـۅٰجَـة﮼مِنڪُم .

⠀ ⠀ءشتراك ؟

Repost from N/a
توجيه وَنرده 🌟. أساسِي بَس مشترك/ه مَاتخشش : @R_i_7i 🌟 . https://t.me/R_i_7ii

البنت القوية مش هيَ اللي صوتها عالي ، ولا اللي تبين للناس إنها ما تتعبش ، البنت القوية هيَ اللي من صغرها تحملت مسؤوليات أكبر من عمرها ، ووقفت مكان ما كان المفروض توقف فيه طفلة ، هيَ اللي تعلمت توازن بين عيلتها ، ودراستها ، وشغلها ، وحياتها الشخصية ، وحتى شغل البيت ، وكل مرة تلقئ طريقة تكمل بيها رغم التعب ، هذي هي الـ" Business Woman " بالمعنى الحقيقي ، مش مجرد لقب ولا صورة ، امرأة تقدر تدير أكثر من معركة في نفس الوقت ، وتنجح في أكثر من دور بدون ما تتخلئ وتهمل نفسها ، وين ما تحطها تلقاها تتأقلم ، وتتعلم ، وتلقى حل ، لأن قوتها مش في الظروف اللي مرت بيها ، لكن في قدرتها على التعامل معاها ، هيَ البنت اللي تقدر تعتمد عليها في كل شيء ، واللي دماغها يشيل مشاريع ، ومسؤوليات ، وأحلام ، و واجبات في وقت واحد ، يمكن ناس هَلبا يشوفوا نتائج تعبها ، لكن قليل اللي يعرف حجم التضحيات اللي قدمتها باش توصل للمكان اللي هي فيه ، وهكي تلقئ اغلب البنات ما صنعتهمش الراحة ، صنعتهم المسؤولية ، وكل مرة الحياة تزيد الحمل ، يزيدوا هُما قوة .

Repost from N/a
سيأتي يومٌ تدركونَ فيه رغماً عن زيفِكم أنَّ بعضَ الرسائلِ لم تكن مجردَ كلماتٍ عابرةٍ، بل كانت سياطاً تُعرّي عوراتِ طهرِكم المصنوعِ. وأنَّ بعضَ صمتي لم يكن عجزاً، بل كان ترفعاً بليغاً عن النزولِ إلى مستنقعِ حديثِكم المبتذلِ. وحتى يحينَ ذلك الوقتِ الذي تتهاوى فيه بقايا أقنعتِكم، اكتفوا بالمشاهدةِ خاضعينَ، واكتموا زيفَ وعظِكم.. فليست كلُّ خطاياكم ومخازيكم تُقال علناً، فبعضُ الأسرارِ إنْ خَرجتْ، سحقتْ ما تبقّى من كرامتِكم المهدورةِ

Repost from N/a
هناك أشياء لا تُنسى ، لا لأنها عظيمة ، بل لأنها وجعت في المكان الذي لا يراه أحد.

• تَـۅٰجِيـة ۅٰنّـۅٰجَـة مِنڪُم @Y_AU_7
https://t.me/XT7li

لفيت الكون مالقيته عقابه مزال مُهاب ما لقا مُهابه 🌟.
لفيت الكون مالقيته عقابه مزال مُهاب ما لقا مُهابه 🌟.

من نحن لكي لا نُنتقد، ومن نحن لكي لا نخطئ، ومن نحن لنكون على صوابٍ دائماً؟!. إن سعة الصدر من سعة العقل، مشكلتنا ليست في الإنتقاد، فهو ينبّه الغافل، ويحسُر الجهل، ويثري العلم، ولكن مشكلتنا في نقطتين: ١. غياب الاحترام عند الانتقاد . ٢. غياب الإخلاص، فرق بين البحث عن الحقيقة والانتصار للنفس .