uk
Feedback
𝖲︎𝖺𝗆︎𝗆︎𝗒'𝗌 𝖻︎𝗈𝗒𝗌

𝖲︎𝖺𝗆︎𝗆︎𝗒'𝗌 𝖻︎𝗈𝗒𝗌

Відкрити в Telegram

شیژائو، پسران یینیوئه؛ ما تو دنیای زیرین زندگی میکنیم. 𝗆︎𝖾 - @Soxreqn 𝖻︎𝗈𝗍 - http://t.me/safeCht_bot?start=TcZR2v

Показати більше
Країна не вказанаКатегорія не вказана
1 110
Підписники
-824 години
-487 днів
-10230 день
Архів дописів
نوبتی رو کول هم سوار میشن)

+2
من از همینجا اعلام میکنم که واقعا این همه عشق بازیتونو نمیتونممم)))

جایگاه همیشگی دست های شی‌شی :

ژاژائوی شعبده‌باز دیده بودین؟🙂‍↔️

ژاژائو به بودن همیشگی با شی‌شی عادت کرده)

- شی‌شی فردا لایو داره؟ ژاژائو : میشه باهم باشیم؟ شی‌شی : تو تصمیم گرفتی \ خب اعلام میکنم که زنده نیستم)))
- شی‌شی فردا لایو داره؟ ژاژائو : میشه باهم باشیم؟ شی‌شی : تو تصمیم گرفتی \ خب اعلام میکنم که زنده نیستم)))

بهتر از شما نمیشه پیدا کرد) قشنگای یینیوئه)
+4
بهتر از شما نمیشه پیدا کرد) قشنگای یینیوئه)

دوتا مسکنا دوباره با صدای آرامش بخششون همخونی میکنن)

حالا اون پت شدن دوتا🤏🏽)

آقا و آقای او)

هه یانژائو چگونه بگویم که سگتم؟🛐>

غیر این چیزی هست؟
غیر این چیزی هست؟

من که میدونم بعد این لایو همونجا به دیوار پینش کردی و بوسیدیش شی‌شی
من که میدونم بعد این لایو همونجا به دیوار پینش کردی و بوسیدیش شی‌شی

کنار هم خوشحالترینن🤏
+1
کنار هم خوشحالترینن🤏

از قرارهای خیابونی گرفته تا قرارهای بار در هوبئی.. درسته، اونارو پنهون نمیکنن❤️‍🔥

این عکسا....
+1
این عکسا....

چوسان رو از اپیزود 1 تا 9 یه مرور کنیم🙂‍↔️

دو روز تا انتشار tree for ambition✨

هات ترین عکس باشه؟❤️‍🔥🫣
هات ترین عکس باشه؟❤️‍🔥🫣

بنده به شدت با شیا لیویی آبسسدم❤️‍🔥