𝐴𝑓𝑡𝑒𝑟 𝑡𝒉𝑒 𝑙𝑎𝑠𝑡 𝑠𝒉𝑎𝑡
Відкрити в Telegram
"𝘐 𝘩𝘰𝘱𝘦 𝘺𝘰𝘶 𝘳𝘦𝘮𝘦𝘮𝘣𝘦𝘳 𝘮𝘦. 𝘌𝘷𝘦𝘯 𝘵𝘩𝘰𝘶𝘨𝘩 𝘐 𝘸𝘢𝘴 𝘵𝘩𝘦 𝘰𝘯𝘭𝘺 𝘰𝘯𝘦 𝘸𝘩𝘰 𝘴𝘢𝘸 𝘺𝘰𝘶, 𝘐'𝘮 𝘴𝘵𝘪𝘭𝘭 𝘩𝘰𝘱𝘦𝘧𝘶𝘭." ( @teeeteeeporrrrbot )
Показати більшеКраїна не вказанаКатегорія не вказана
434
Підписники
+11624 години
+1317 днів
+16930 день
Архів дописів
پس تو بیا شاهد دوم شو دیشب میخواستیم عقدشون کنیم شاهد کم داشتیم
حق حق که عاقده من و تو هم که شهد
فقط یکی دیگه میخوایم
الووو شاهد دیگه ای نبود ؟😂
سلام بانو
چه طوری
𝐴𝑓𝑡𝑒𝑟 𝑡𝒉𝑒 𝑙𝑎𝑠𝑡 𝑠𝒉𝑎𝑡:ch 7
ساعت ۷ صبح منو بیدار کرده از خواب ناز بیا بریم بیرون من شاید دوست نداشته باشم بیام اینجا منو برداشتی ساعت هفت صبح بیخواب کردی که چی؟ من حاضرم از شکمم بزنم ولی از خوابم نه من الان خوابم میادبسیاررررر موافقم باهات
تیتی رو مخ عه البته نه بچم گناه دارهگناه داره؟؟؟ کسی که صبح زود میاد بیدارت میکنه رو باید جر داد 🪓
خوب کیرم دهنت برادر وانپیچیتآخ یعنی اگه حتی تو دلتم فحشی نمیدادی میموند رو دلم
که با قرار گرفتن لبهای تیتی روی گونه اش حرفش توی دهنش خشکید تمام وجودش یهو داغ شد و حس کرد موج ب......🫠🫠🫠
_من عصبی شدم چون اون مرده به دوست پس.. +دوست پسر؟ نه چیز دوست پسر... آره آره همینهمون اول درست گفتی اگه دوست پسر براتون جالب نیست گزینه ی همسر هم رو میزه حالا انتخاب با خودتونه 😌
_شت یکی شون خیلی تایپمه +دقیقا چیش تایپته؟ _اینکه وایب تورو میدهیهو مستقیم بگو تی تی تایپته دیگه 😂
پاولم که با پسر جونی که کلید ها رو آورده بود در حال لاس زدن بود به دیوار تکیه داده بود و با اون لبخند مرموزش به پسر جوون نگاه میکرد و پسر هم که حسابی تحت تاثیر قرار گرفته بود کلیدها رو لای انگشتاش میچرخوندچه غلطا 🙄
تیتی دستاش رو باز کرد و انگشتهاش رو هی باز و بسته میکرد حرکت بچگانه ای که خیلی با شخصیتش هماهنگ نبود Hug me🥹🥹🥹
_قول میدی اگه برنده شدم +قولهیچی نمیتونست انگیزه ی قوی تری برای برد باشه🤭
انگشت های کشیدش یعنی وقتی تومن چه حسی دارهاوه👀
_همین که پوه گفت +پسره توی پیست بهت پا نداد گرفتی رو من _اوه دارلینگ انقدر خشن نباش دیگه +گمشو پلشتپوه عزیزم همین روند پیش برو🤌
_میدونستی بوی تمیزی میدی +و این چیز خوبیه ؟؟ _من از تمیزی متنفرمجی جی چیز دیگه ای برای ابراز نفرت نمیتونستی بگی نت دوست پسر آیندت داره چرت و پرت میگه بوی تمیزی وایب تمیزی و هر چی که به تمیزی مربوطه عالیه🫶
_به زودی میزنم +نسنسنیخسنیمسپیخ _مردی ؟؟ +مومنت
_واقعا خوبی ؟ +اره کوچولو نگران نباش _عبهغلمعخز هغر هغجی جی اینجاها چقدر منههه🫠😂
_خیلی نازن ولی پور تاپه +واقعا به تیتی میاد که بده ؟ توهم زدی تیتی صد تاپهاین خود منه😂😭 اوایل واسه اولین بار که داشتم duang with you نگاه میکردم هنوز نمیدونستم کدوم تاپ و کدوم باتم با خودم گفتم جالب میشد اگه پور تاپ بود ولی در کل هر حالتی باشن مهم نیست و قشنگن😍
_پور این همون دزده نیست؟ _+چرا خودشه میخوامشمنم لگو منم🤝 دوتا کاپل جدید خوشگل داریم 😍😍و بايد بگم بابت انتخابشون راضی ام ازت 😌💋 خسته نباشی 💜🦋
Вже доступно! Дослідження Telegram за 2025 — головні інсайти року 
