uk
Feedback
safe.signal

safe.signal

Відкрити в Telegram

Показати більше
Країна не вказанаКатегорія не вказана
385
Підписники
+1224 години
+857 днів
+8530 день
Архів дописів
دوستان خیلی تو این زون گیر کرد .. سر ب سر خارج شید
دوستان خیلی تو این زون گیر کرد .. سر ب سر خارج شید

photo content

Gold sell now ⚠️مدیریت سرمایه رعایت شود

photo content

منتظر این دو لول قیمتی طلا هستیم ... باید دید به کجا اول میرسه
منتظر این دو لول قیمتی طلا هستیم ... باید دید به کجا اول میرسه

روز همگی عزیزان بخیر، منتظر موقعیت مناسب هستیم❤️

موفقیت بازی سرعت نیست بازی ماندگاری و ثبات است! 💸🧠

#نکات_روزانه 🗣 هویت در معامله ⁉️ یک نکته روانشناسی در معامله‌گری: "هرگز اجازه ندهید یک معامله بازنده هویت شما را تعریف کند. بازار همیشه فرصت‌های جدید ارائه می‌دهد. یادگیری از ضررها و حفظ آرامش، کلید بقا و پیشرفت در بلندمدت است."
این نکته به اهمیت مدیریت احساسات و حفظ تمرکز در مسیر معامله‌گری اشاره می‌کند پس توجه بفرمایید.
هفته‌ی پر سودی داشته باشید✅

Голосове повідомлення00:54

GBP/USD 1h
GBP/USD 1h

Голосове повідомлення00:51

XAU/USD 1h
XAU/USD 1h

Голосове повідомлення00:49

EUR/USD 1H
EUR/USD 1H

هفته ی آينده هر چیزی امکان داره رخ بده از گپ سنگین نزولی برای رسمی شدن توافق تا گپ شدید صعودی و درگیری جدید ❌️لطفا به هیچ عنوان معامله باز نزارید❌️

دوستان امروز بانک های آمریکا و چین تعطیل هستن. در جریان باشید...

📌 حالا شرایط کلی و نحوه کار کانال: ۱ ساعت کاری: 10 الی 19 به وقت تهران ۲ تعداد سیگنالهای روزانه : در مجموع انس طلا و جفت ارز ۲-۵ مورد بسته به شرایط بازار ۳ نوع ورود: بصورت دستی و لیمیت اردر مورادی جلوش limit داره مشخصه بقیه موارد دستیه ۴ نسبت ریسک به ریوارد: بین ۲ تا ۷ میانگین ۴ توضیحات تکمیلی در مورد نحوه اجرای درست: در حساب پراپ ماکزیمم ریسک هر پوزیشن 0.30% یعنی با ۳ استاپ متوالی کمتر از یک درصد ضرر کنیم و با یک ریوارد ۳ مثبت بشیم خودم همینکارو میکنم اردر - نقطه ورود و تارگت همیشه در حد چند پیپ نزدیک تر باشه برای فعال شدن و جانموندن استاپ و ریسک فری چند پیپ + اسپرد دور تر گذاشته بشه برای جلوگیری از هانت شدن حتما تمامی پوزیشنها با ریسک یکسان اجرا بشه اگر ۲ پوزیشن استاپ بشه و‌ سومی ریوارد ۳ بده شما سومی رو نگیری قطعا به سودهی نخواهید رسید تمام موارد بعد از ریوارد یک ریسک فری شده در نظر گرفته میشه نحوه فری کردن به خودتون بستگی داره میتونید استاپ رو بیارید نقطه ورود یا اینکه یک بخشی از حجم رو‌ سیو کنید ولی استاپ تغییر ندید برای خروج پیشنهاد میشه تا تارگت صبر کنید و‌برای سیو سود هم حداقل ۳ ریوارد رو بگیرید موفق باشید

• عرض ادب و احترام • فعالیت کانال از روز دوشنبه به صورت اختصاصی استارت میخوره • تمام توضیحات نحوه ورود و خروج اعلام میشه و ریسک به ریواد معاملات یک به دو هست • پیشنهاد میشه روی حساب ریل کار کنید اما اگر پراپ هم دارید میتونید با مدیریت سرمایه درست از سیگنال‌ها استفاده کنید اراتمند شما تیم سیف سیگنال❤️