uk
Feedback
unknown

unknown

Відкрити в Telegram

just God

Показати більше
Країна не вказанаКатегорія не вказана
566
Підписники
-1924 години
-607 днів
+32530 день
Архів дописів
من واقعا دوسش دارم خب

بنظر من اصلا بهش فکر نکن دیگه

*ولی اگه بعد ی هفته رفته تو رابطه کلا بیخیال شو

چرا کات کردی اصلا که بعدش رفته تو رابطه

sticker.webp0.26 KB

جقتو بگیر

بهش بگو حقتو بگیر

سخت شد من اکسم تو رابطس و کاری هم نمیکنم برگرده ولی بنظر من اگه دوسش داری برو بهش پیام بده کصخار. دختره نزار چیزی ک مال توعه بقیه صاحب شن

داش چت نذه مزسی❤️

داش یسوال میپرسم بزار چنل هزکی تونست جوابمو بده اکست بره تو رابطه چیکار میکنی برگرده؟ بیین من اکسم زفته تو زابطه بعذ خیلی دوسش دازم واقعا خیلی پسز خوبیه میدونم بهش پیام بدم باهام بک میزنه ها ولی از ی طرف عذاب وجدان میگرم چیکار کنم؟ میخام یجوزی برگرده اون دختره هم اذیت نشه

sticker.webp0.11 KB

سر شبه

چرا نمیخابی

ریدم مرسی🤣

sticker.webp0.11 KB

sticker.webp0.11 KB

عدد عوض میشه فقط

اقا وقتی هردفعه این میاذ یعنی یک نفر دیگ؟

کاربر با ایدی 43467 پیام زیر را ارسال کرد.