uk
Feedback
آﻟࢪَجــل آلـذِيّ فــقد قِﻟبُهُہ

آﻟࢪَجــل آلـذِيّ فــقد قِﻟبُهُہ

Відкрити в Telegram

خليك حاطط دايما في دماغك ان محدش يستاهل كل الي بتقدمهوله

Показати більше
Країна не вказанаКатегорія не вказана
376
Підписники
+524 години
+527 днів
+9830 день
Архів дописів
Repost from N/a
اللهم وفق الثانويه العامه في امتحانهم وافتح عليهم فتوح العارفين ويسّر لهم كل صعب وذكّرهم ما نسوا وعلّمهم ما جهلوا وارزقهم التركيز والطمأنينة والثبات واجعل النجاح والتوفيق حليفهم واكتب لهم الخير فيما يسعوا إليه اللهم وفقهم في امتحانات الثانوية العامة وبارك في جهدهم وتعبهم وألهمهم الإجابات الصحيحة وامنحهم الهدوء والثقة واجعل فرحتهم بالنجاح قريبة اللهم لا سهل إلا ما جعلته سهلاً وأنت تجعل الصعب إذا شئت سهلاً اللهم وفقهم في امتحانهم وارزقهم النجاح والتوفيق
دعواتڪم لـ مَـــرَام|𝑴𝒂𝒓𝒂𝒎 ولڪم بالمثل

Repost from N/a
سحب علي دب 🧸 وجهو
• الشرط ⚶
❶ الإشتراك >> هــــنــــا روليت سراب > جميع السحوبات

مش عارف انام من القلق حد عنده حل؟

جزء من التراك الي بيتكتب اتفاعلو

انا لسه في نفس المكان بالظبط مبتحركش مبتحسسنش

جماعه اخر مره هعبث ف القناة النهارده و اول مره اعملها اسااسا والله 🙃

والله ي اخت تسلمي علي التقيم التحفه دا + ايوا ،انا الي مصمم اللوجو بتاع التشانل دا وف ربع ساعه تقريبا وهعمل خلفية الكمبيوتر بردو واصممها بكرا منه بردو واطور فيه ايه بردو + انا بعبث عشان دماغي تعبت من الثانوي

فراوله عارف انك هنا يلا

يلا ي فراولة عاوز اتخمد

يلا ي فراوله

خلي فراوله تكتب اسمها طماطم 🍅

ولا حد مهتم اساسا

صاصا احكم يحب

نوصله عشره ولا ايه

لعبة روليت أحكام || @i8hwbot 👥 المشاركين: 0/10 🏆 لم يتم أختيار الفائز بعد

بقولكم ايه تع نلعب التلت ساعه دي احكام وخلاص عقبال ما انزل البوست وانام

طب انا خلاص شطبت

فا بجد نفسي ربنا يكرمني ويجبر بخاطري عشان انا تعبت جامد السنه دي اه قصرت ف حجات كتير بش تعبت

الشله كلها قطعت