uk
Feedback
screen

screen

Відкрити в Telegram

‌ ‌heejake au ‌ 𝂅 ‌ @auscreenbot / @cy1ir here !

Показати більше
Країна не вказанаКатегорія не вказана
533
Підписники
+2524 години
+437 днів
+4330 день
Архів дописів
عمو چقدر خوب بود ، برای جیک کبابم بچم احساس ناکافی بودن میکنه:(

گفتم که آخرش کارماش نابودم می‌کنه

امیدوارم که همین باشه چون جوک‌هام در مکالمه‌های معمولی روزمره خیلی بابابزرگی‌ان

:)

من عاشق این ایو ام چون واقعا خیلی منو میخندونه و احساس میکنم رایتر وااااقعا سنس آف هیومر فوق العاده ای دارهههه و اینکه خیلی بد جا تموم میکنی رایتر عزیز یکم رحم داشته باششش😭😭😭😭 درکل من عاشق اسکین ام واقعا بهم خوش میگذره موقع خوندنش خسته نباشی💞

می‌بوسمت بامزههه

چقدر خوبه این آیو همش منو به خودش جذب میکنه خسته نباشییی

احساس می‌کنم آخرش هم کارمای این مدل تموم کردنم یه بلایی سرم میاره

اصلا تایم خوبی برای تموم شدن نبود.

فدات بشممم :(( منم هر روز بخاطر انون‌های شما انرژی بیشتری برای نوشتنش پیدا می‌کنم

وای خاله عالی بودد😭 هرروز دارم بیشتر عاشقش میشم و نمیتونم برای چپتر بعدی صبر کنمم

حالا چیکار می‌کنه به نظرتون

واقعا کنجکاو شدم سونگهون میخواد چیکار کنه، خسته نباشی خانومی❤️‍🔥

آرهههه خودمم دیشب خوشحال بودم

مری مری پونصد شدی!!!!

هر موقع این رو میگید خیلی خجالت می‌کشم (وای مرسی مرسی مرسی مرسی)

شاهکار

قربونت برم دوستم :(( مرسی که اسکرین رو می‌خونی و انقدر دوستش دارییی

واقعاً باید راجع بهش صحبت کنیم چون که.

اتفاقاً منتظر بودم یک نفر بهش اشاره کنه چون من خیلی روی دیالوگ‌های جونگوون این پارت دقت و وسواس به خرج دادم؟