uk
Feedback
screen

screen

Відкрити в Telegram

‌ ‌heejake au ‌ 𝂅 ‌ @auscreenbot / @cy1ir here !

Показати більше
Країна не вказанаКатегорія не вказана
527
Підписники
+1024 години
+187 днів
+1830 день
Архів дописів

‌   ‌   ‌blog : 🏒 ‘s pup-list tv ⼀ツ ៸ 1st cookie

𝖲𝗈𝗎𝗍𝗁𝖻𝗈𝗎𝗇𝖽 ੭୧ 𝖳𝖺𝗉 𝗍𝖺𝗉 𝖢𝗈𝗎𝗉𝗅𝖾: 𝖳𝖺𝖾𝗀𝗒𝗎
𝖲𝗈𝗎𝗍𝗁𝖻𝗈𝗎𝗇𝖽 ੭୧ 𝖳𝖺𝗉 𝗍𝖺𝗉 𝖢𝗈𝗎𝗉𝗅𝖾: 𝖳𝖺𝖾𝗀𝗒𝗎

Repost from ChocoBerry°。⋆
Chapter four : لطفا به تاریخ و ساعت ها توجه نکنید 💘

Repost from N/a
𝒕𝒕.🌸 ‌ ‌ ‌:‌ ‌ ‌the opening of us ‌ ‌ ‌──‌ ‌ chapter  𝟣𝟧 ‌ ‌ ‌

بچه‌ها تقریباً تمام انون‌ها از دیشب تا اینجارو جواب دادم و بقیه انون‌هایی که مونده رو می‌ذارم برای بعدا، مثل همیشه خیلی مرسی که نظراتتون رو راجع به اسکرین برام می‌نویسید و کلی هم دوستتون دارممم

خصوصا اگه طرف مقابلت هیسونگ باشه، آدمی که انقدر هیجانیه و حتی فرصت توجیه و توضیح بهت نمی‌ده و فقط این شکلی شخصیتی مثل سونگهون رو بیشتر از قبل به عقب هل می‌ده

مسئله اینه که زمانی که از این لحاظ تحت فشار باشی، به مرور اعتماد به نفست رو هم از دست میدی و احساس می‌کنی شخصیت مستقلی نداری. اینجوری نمی‌تونی برای خودت تصمیم بگیری و در نهایت تسلیم میشی چون این نزدیک‌ترین و امن‌ترین انتخابه. برای همین واسه شخصیتی مثل سونگهون، این که بتونه خودش قدمی برداره یه اتفاق خیلی سخت و سنگین به حساب میاد و طبیعتاً نمی‌تونه به این سرعت از پسش بربیاد

https://t.me/cytir/3627 من نظرم رو دادم قبلش و خیلی ممنون که همه رو میزاری و با انرژی جواب میدی بوج بهت ولی خب با اینکه نظرمو گفتم خواستم این رو هم بگم که اینکه سونگهون روی چیزای پیش اومده کنترل نداشته و خب نمیتونسته توشون تغییری ایجاد کنه برای هیسونگ (به نظر من و برداشتم از اون چت یک نفره هیسونگ) قابل درکه چون معلومه که هیسونگ چقدر به احساسات سونگهون اهمیت میده و راحتی و خوشحالی اون رو میخواد و میدونه چیزی که پیش اومده سونگهون رو خوشحال نکرده و نمیکنه و من سونگهون رو برای اولین بار درک کردم (یجورایی قبلش حس میکردم دشمن قسم خورده ی هم هستیم ولی خب:) اما اینی که سونگهون توضیحی نمیده برای خودش سخت ترش میکنه و سونوی مست براش یک تلنگر بزرگ بود که ببینه داره چیکار میکنه و هنوز میتونه چیز هایی رو تغییر بده نمیدونم چرا اینا رو گفتم... ولی خب حس کردم باید خالیشون کنم:)

دیگه ایروها خانم خوشگله اگه منم بودم به میناج خیانت می‌کردم

چه خیانت‌هایی که صورت نگرفت

خ ی ل ی به این خندیدم.

Repost from N/a
"چت جی پی تی جان من یه کمک مربی تیم بسکتبالم چطور می تونم مخ یه کمک مربی تیم بسکتبال رو در ده دقیقه بزنم؟ کوتاه جواب بده ممنون"

"حالا اشکالش چیه بذارید یه پسر خوشگل هم باشه دیگه"

آدم‌ها شبیه کسایی میشن که دوستشون دارن

واقعاً همسر هستی نیکی

بچه‌ها هیسونگ بدبخت انقدر هم الفای بی‌احساس نیست

چ. ی. 😭😭😭😭😭😭😭😭

الهی بمیرم بدجور ناامید شدی مگه نه.

عاشقتم عاشقتم ع ا ش ق ت م