uk
Feedback
جبهة الزرتشت

جبهة الزرتشت

Закритий канал

https://t.me/IncogNoteBot?start=3ynqytdlks

Показати більше
Країна не вказанаКатегорія не вказана
225
Підписники
+124 години
+147 днів
+1630 день
Архів дописів
طبق برخی گزارشات کد تأیید ونس نیومده واسه همین امضا به تعویق افتاده

لبنان قلب ایران است

اسرائیل برآورد می‌کند که ایران به حمله اسرائیل به بیروت پاسخ نخواهد داد. — رادیو ارتش اسرائیل

هیچوقت توافق نمیشه و در نهایت و این دشمنی در آخر به نابودی ج.ا ختم میشه دیر یا زود نه به خاطر آمریکا هیچ وقت مشکل از ما بوده همانطور که برای کشته شدن و تکه پاره شدن بیشتر از از صد و هفتاد بچه کوچک توجیه آوردند و تلاش کردند بگن آمریکا و اسراییل مقصر نبودند

Repost from Cafè Mossad
𝑱𝒐𝒊𝒏 𝒕𝒉𝒆 𝑪𝒂𝒇𝒆́ | @Cafemossad
𝑱𝒐𝒊𝒏 𝒕𝒉𝒆 𝑪𝒂𝒇𝒆́ | @Cafemossad

«این بار، ما حتی پرتاب یک موشک از ایران به خاک اسرائیل را تحمل نخواهیم کرد.اگر چنین اتفاقی بیفتد، اسرائیل آماده است تا یک حمله نظامی گسترده و خردکننده علیه زیرساخت‌های نظامی و اقتصادی ایران انجام دهد» -کانال 12 اسرائیل به نقل از یک مقام امنیتی

خب بیروت گا

هیهات من الذله

مذاکره با قاتل رهبرمون ؟ مقاومت هزینه میخواد؟

مادرقحبه ها حق ندارید از ۱۰ شرط رهبری عقب بکشید هیهات من الذله

Repost from N/a
photo content

ده دفعه ماشین درست کنی بهت نمیگن مکانیک ده بار مردم رو درمان کنی بهت نمیگن دکتر ولی یک بار به امریکا کون بدی بهت میگن کونی🥲 هییییییی مردم زنده کش مرده پرست...

بعد عملیات آزادسازی ایران آغاز میشه بعد با ناو باکسر و تریپولی ایران فتح میکنن

امشب امشب دیگه توافق میشه

عراقچی حجم کانفیگش تموم شده رفته کانفیگ بخره

این توافق الکترونیکی ما چیشد؟؟

🔴 #خبر_فوری در اقدامی بی سابقه، دقایقی پیش ارتش اسرائیل به ساکنان 45 شهر و روستا در جنوب لبنان به صورت همزمان هشدار داد هرچه سریع‌تر مناطق خود را ترک کنند.

Repost from BACK TO SKY
تنها فرق ایرانی جماعت با کاکا سیاه ها رنگ پوستشان است. وگرنه هردو مغزی به جلال نخود دارند صادق هدایت

رهبر انقلاب مثل اون دیسکورد یوزرایی هستن که فقط بلدن تکست یا عکس بدن هیچ علاقه ای به فیلم یا ویس ندارن

منتظر فراخوان جلیلی هستیم