uk
Feedback
🅰️

🅰️

Відкрити в Telegram

Показати більше
Країна не вказанаКатегорія не вказана
208
Підписники
+124 години
Немає даних7 днів
+730 день
Архів дописів
دوبار بهت میگم از فلان رفتارت بدم میاد بار سوم از خودتم بدم میاد.

یک آدم را دوبار پیدا نخواهید کرد، حتی در همان آدم.

من هرگز کسی را از زندگی‌ام حذف نکردم همه آنها در حادثه اعتماد مُردند!

Repost from N/a
Khojasteh.Naro.320.mp39.17 MB

در تاریکی خواهی فهمید ستاره هایت چه کسانی هستند✨️

تایم 🫀

«ذِهنَم،جَهَنَمِ بی صِدا.»

رها‌میکنم‌در‌اوج‌خواستن‌و‌بی‌اهمیت‌میشم‌در‌اوج‌دلتنگی:)

تا حدی شوخی کنید ک تهش نخواید بگید شوخی کردم✨

یه جایی از زندگی میرسه که دیگه نه توضیح میدی، نه خواهش میکنی، نه دنبال قانع کردن کسی میدوی. خسته میشی از اینکه هر بار خودتو ثابت کنی و آخرش باز هم اشتباه فهمیده بشی. دیگه برای موندن کسی نمیجنگی و برای رفتن کسی هم راهو نمیبندی. نه دلخوری‌هاتو میگی، نه انتظار داری کسی بفهمتشون. آروم‌ آروم یاد میگیری بعضی چیزا ارزش جنگیدن ندارن. یاد میگیری هر آدمی همونجوری که میخواد تو رو ببینه، میبینه. از یه جایی به بعد سکوت میکنی، نه از روی ضعف؛ از روی خستگی. خستگی از تکرار، از انتظار، از دل بستن به آدم‌های اشتباه. دیگه نه گله‌ای میمونه، نه توضیحی، نه حرفی برای گفتن. فقط نگاه میکنی و میذاری هر چیزی مسیر خودش رو بره. چون بعضی پایان‌ها رو نباید رقم زد؛ باید فقط پذیرفت.

بدون نیاز به توضیح اضافه : آدما باید خودشون برات وقت بزارن توجهی که با اصرار و گلایه باشه ارزشی نداره..!

تایم✨

گاهی تو زندگی پیش میاد که دلت می‌گیره از بعضی آدما! مخصوصا همونایی که فکر میکردی بهترین و نزدیک‌ترین آدمای زندگیتن.. اما بعد یه مدت جوری تغییر میکنن که هاج و واج می‌مونی از رفتارشون.. گاهی اینقد بخاطر دیدن بعضی رفتارا اذیت میشی، که سرد میشی و بی‌تفاوت! اینجاست که تنهایی و فاصله گرفتن رو ترجیح میدی به ارتباط گرفتن با دیگران.. دیگه دلت نمی‌خواد به کسی نزدیک بشی می‌خوای فقط فاصله بگیری و دور بشی.. آره .. آدما زودتر از اونی که فکرشو کنی عوض میشن! حتی ادمای ک دوسشون داریم هم تغییر میکنن. خلاصه بگم دنیای بدی شده..

آره خب ؛ دیگه برات مهم نیست ، دیگه همه چی فرق کرده ، دیگه مثل قبل قشنگ حرف نمیزنی ، منم دیگه اعتمادی ندارم دیگه حرفِ کسیو باور نمیکنم میدونی ، تو باعثِ همه اینا شدی ، باعث شدی اعتماد نکنم ، غمگین تر از قبل بشم ، مثل قبلم نباشم ، دیگه اصلا اون منِ قبلی نباشم ، آخه تو که گفته بودی حواست بهم هست پس چرا اینطوری شد ، قشنگ حرف میزدی منم قشنگ گوش میدادم ، قشنگ خراب کردی همه چیو ، یادمه قبلا وقتی ناراحت بودم پا به پام غصه میخوردی ، خوشحالم بودم بودیا باهام میخندیدی ، اما الان چی؟ فرقی نداره برات ، عیبی هم نداره آدما تغییر میکنن:)

با دوست پسرتون ست کنیم ما می‌خواستیم ست کنیم قسمت نبود ....

photo content

نسخ بغلشم... یهو بیاد بغلم کنه در گوشم بگه تو چه بخوای چه نخوای مال منییییییی