uk
Feedback
کیهانِ وجود✨️

کیهانِ وجود✨️

Відкрити в Telegram

دختری که عاشقِ زندگی و طبیعته🦢🍃 اینجا می‌نویسم،لحظه‌ها رو ثبت می‌کنم وکتاب میخونم مهم تر از همه بهت یادآوری می‌کنم وجودت به اندازه‌ی کیهانی که توش زندگی می‌کنی بزرگ و با ارزشه✨ 🎀فور کنی قشنگتره اینجاباهام از حرف‌های ناگفته‌ت بگو☕️: @setarehayekeyhanbot

Показати більше
Країна не вказанаКатегорія не вказана
250
Підписники
Немає даних24 години
Немає даних7 днів
-130 день
Архів дописів
ای جان چقدر قشنگ و زیبا😭✨🤍 منم با ذوق مامان خیلی خوشحال میشم:)) چقدر قلبم اکلیلی شدددد🌸 منم وقتی میام و می‌بینم اومدین و عضو چنل شدین کلی حالم خوب میشه🦋 چقدر خوشحالم که با چنلم حالتون خوب میشه:))) من هم مثل خودت infp هستم من با کتاب خریدن خیلی ذوق میکنم✨ طبعیت هم حالمو خوب میکنه:)🌿

من وقتی مامانم ذوق میکنه ذوق میکنمممم وقتی گربه م رو میبینم و ناز میکنم ذوق میکنممم وقتی که یکی برام کادو(حتی کوچیک) یا چیزی از خودش رو به من میده ذوق میکنممم و... وقتی چنل توهم میبینم ذوق میکنمم و حس میکنم infj ای ولی خودم infp م تو با چی ذوق میکنییی

Repost from -moments
اَمن باشید و قابل اعتماد که اگر روزی تمامِ جهان برای آدمی سیاه شد و امیدی اگر نبود ‌‌‌تنها قسمتِ روشنِ جهانش شما باشید ‌و روزنه‌ی نور و امیدی شوید در بی‌نهایت تاریکی...🌻

💕بیاید بهم بگید چه چیز هایی خوشحال‌تون میکنه:) باهمدیگه از ذوق‌های قشنگتون لذت ببریم: ✨🕯☕️@setarehayekeyhanbot امشب میام نگاه می‌کنم و میفرستم اینجا🌸 میخوام وقتی که اومدم کلی پیام ازتون ببینما:)))

واای مرسی لطف دارییی🤍😭✨ خودمم دوست دارم بیشتر فعالیت کنم عاشق اینم که اینجا پست بذارم اما وقت نمی‌کنم خیلی... امتحان دارم😭 بعد از امتحانات بیشتر فعالیت می‌کنم🦋

چنلت خیییییلییییی خوبههههه ولی بیشتر فعالیت کن😭😭 فک کنم بقیه واسه این رفتن

منظورتون چیه دارین لفت میدین😭

همیشه باید بجنگی، مخصوصا اگه فکر می‌کنی قراره ببازی. اتفاقا همون موقع‌ست که باید سخت‌تر از همیشه بجنگی‌‌...

photo content

از میان تمام کسانی که برای دعای باران به تپه ها میروند، تنها کسانی که با خود چتر میبرند به کار خود ایمان دارند! _آنتوان چخوف

بیخیالِ سردیِ آغوش‌ها من به آغوشِ خودم چسبیده‌ام...🫀🫂

قبلا از تنهایی فرار می‌کردم؛ از اینکه آدم‌های اطرافم رهام کنن و کسی دوستم نداشته باشه می‌ترسیدم اما الان؟ الان بیشتر از هر زمان دیگه‌ای به خودم تکیه کردم. برام اهمیتی نداره کسی دوستم داره یا نه من خودمو دوست دارم و همین برام کافی و با ارزشه✨💗☘ _طناز

photo content

باد که می‌وزد، درخت خم می‌شود و برمی‌گردد سرِ جایش. تو گرفتارِ چه طوفانی شدی که به خودت هم برنگشتی؟

هر چی طولانی‌تر سوار قطار اشتباه بمونی هزینه‌ی برگشت به خونه گرون‌تر میشه؛

photo content
+1

قبول دارین تنهایی آشپزی کردن همراه با گوش کردن به موزیک مورد علاقه‌ت خیلی خوش میگذره؟🩷✨

هیچ شبی بدون ماه و هیچ ماهی، بدون خورشید نیست...
هیچ شبی بدون ماه و هیچ ماهی، بدون خورشید نیست...

خوشبختی میتونه همون لبخندی باشه که یه نفر بهت میزنه ، پروانه‌ای باشه که از کنارت رد میشه ، تماشای غروب زیبای آسمون یا امیدی باشه که یهو وسط طوفان زندگی پیداش میشه؛✨💗 _طناز