uk
Feedback
ᅠ♱𝆬

ᅠ♱𝆬

Відкрити в Telegram

Показати більше
Країна не вказанаКатегорія не вказана
589
Підписники
-624 години
-157 днів
-4830 день
Архів дописів
Repost from N/a
Welcomes AVESTA shop .. _We do not recommend this place to non-Swag people _Where your style is at its peak. _Avesta on Top :
Welcomes AVESTA shop .. _We do not recommend this place to non-Swag people _Where your style is at its peak. _Avesta on Top :>

Repost from N/a

Repost from $WAG A🪬
حرف بزنیم؟؟

اد تو اد پی @IiIroshiwm +1

لف نده خو

اد تو اد پی @IiIroshiwm +1

@Qawxcv چنل واس فروش چیزی دارین بدین

sticker.webp0.13 KB

خب لف نده وا

خیلی حرفت زشت بود میخواستم لفت بدم فحش بردار

هرکی لف بده ننش جندس

حسان هست علی هم هست بچها بازم میگم حسان مالیکت داده به من و ادمینارو دیس کردم فقط حسان ادمینه

حسام کجاس با علی

ناه

گپ زدی یا نه

قربون شمابرم

sticker.webp0.19 KB

خیلی وقته برنده شدم