uk
Feedback
Brrat

Brrat

Відкрити в Telegram

منو دیدی بدو

Показати більше
Країна не вказанаКатегорія не вказана
251
Підписники
+524 години
+57 днів
+20030 день
Архів дописів
photo content

بعده این درگیری کیرمو دسته هیچکدومتون نمیدم

البته یکم دیگه‌مونده از این قضایا

صبرکنید تا یچیزیو واستون‌روشن کنم

ما ادم کیری نیستیم ولی شماها واسه فان مارو مسخره میکنید دیگه؟

خب دیگه

خارمادرتو میگام صبرکن فقط

نکنه میخوای دوباره بگی منی مادرجنده

کیرم تو کسه مادرت خارکسه تو منیجری؟

خارکسه تو منیجری همرو‌مسخره میکنی؟

مادرجنده من اگه پستو نگاییدم

🤣

خارمادرتو گاییدم حاجی چه لچری تو

این مادرجنده تو نیستی؟

Repost from IXRAYON
Голосове повідомлення00:25

مادرتو گاییدم تو این نیستی دیگه؟

صبر کن

مادرجنده من هیچی ازت ندارم دیگه؟

عینکی که میزنی به چشماتو‌ گاییدم

عینکی که میزنیی به چشماتو‌گاییدم