uk
Feedback
𝗍𝗎𝗇𝗇𝖾𝗅 𝗏ı𝗌ı𝗈𝗇

𝗍𝗎𝗇𝗇𝖾𝗅 𝗏ı𝗌ı𝗈𝗇

Відкрити в Telegram

𝗂 𝗀𝗈𝗍 𝗍𝗎𝗇𝗇𝖾𝗅 𝗏𝗂𝗌𝗂𝗈𝗇

Показати більше
Країна не вказанаКатегорія не вказана
283
Підписники
-324 години
+757 днів
+7530 день
Архів дописів
Repost from N/a
ساعت ۲۰:۰۰ بیاید بریم پیش ملودی☹️💕

بعدش میرم سراغ چنل بعدی

بعدش یه چنل دیگه شروع میکنم

اینجا می‌ره رسا

بچها من این پکو بفرستم

خدایا شکرت

Repost from N/a
مثل اینکه ویدیو فن ساین حذف شده

Repost from N/a
ترجمه متن بیانیه
سلام، این بیانیه‌ی استارشیپ اینترتینمنت است. ما به‌طور مداوم افراد و حساب‌هایی را که محتوای مخرب علیه هنرمندمان «جانگ وونیونگ» تولید و منتشر می‌کنند، زیر نظر داریم و اقدامات قانونی لازم را علیه آن‌ها انجام می‌دهیم. طبق اعلام مراجع قانونی، پرونده‌های حقوقی و شکایت‌های ثبت‌شده همچنان در حال بررسی هستند و روند شناسایی افراد و جمع‌آوری مدارک ادامه دارد. به‌طور خاص، نیروهای تحقیقاتی در حال دریافت مجوزهای لازم برای جمع‌آوری اطلاعات کاربران از پلتفرم‌های داخلی از جمله Naver Blog و DC Inside هستند. همچنین برای شناسایی کاربران و دریافت اطلاعات از پلتفرم‌های خارجی مانند X (توییتر سابق)، همکاری‌های بین‌المللی در حال انجام است. استارشیپ به‌طور مداوم از طریق گزارش‌های طرفداران و همچنین سیستم‌های مانیتورینگ خود، مدارک مربوط به نقض حقوق هنرمندانش را جمع‌آوری می‌کند. ما در برابر هرگونه رفتار مجرمانه‌ی تأییدشده، از جمله افترا، توهین، آزار و اذیت جنسی، تحقیر، انتشار اطلاعات نادرست و نقض حریم خصوصی هنرمندان، شدیدترین اقدامات قانونی ممکن را از طریق شکایت‌های کیفری و حقوقی انجام خواهیم داد. علاوه بر این، ما فقط از جانگ وونیونگ محافظت نمی‌کنیم، بلکه تمامی فعالیت‌هایی که حقوق سایر هنرمندان استارشیپ را نیز نقض می‌کنند، تحت نظر داریم. حتی اگر افراد برای پنهان کردن فعالیت‌های مخرب خود اقدام به حذف پست‌ها، غیرفعال کردن حساب‌ها یا خصوصی کردن صفحاتشان کنند، تمامی مدارک جمع‌آوری‌شده برای پیگیری قانونی مورد استفاده قرار خواهد گرفت. از توجه، حمایت و گزارش‌های مستمر شما سپاسگزاریم. متشکریم.

Repost from N/a
بیانیه استارشیپ
+1
بیانیه استارشیپ

سه نفر دیگه رند میشیم🙏🏻

Repost from N/a
یه نازنازی دیگه بیاد ۴۰ میشیم😭🐰

Repost from N/a
🪷𝐟𝐨𝐫 𝐢𝐭𝐳𝐲◟⊹ 𖧧. ָ࣪ ◞🪷
🪷𝐟𝐨𝐫 𝐢𝐭𝐳𝐲◟⊹ 𖧧. ָ࣪ ◞🪷

Repost from N/a
اگه اینجارو چک میکنین این پیام رو فور کنین چنلاتون جووین شم.
اکانتم خیلی شلوغ شده چنلاتون گم میشه نمیتونم پروموت کنم.
پرایوت دارین بات آیدی بدین

مبارکه لیلی

Repost from N/a
عه 150 تایی شدنمونم مبارک باشه😝

Repost from s̴hiᥒᥱkᦅ
💭 اگه اینجارو دوست دارین و چک می‌کنین فور کنین

بله حتمااا اسلی درکار است

اخجون پککک