uk
Feedback
Golsa’s Daily 𐙚

Golsa’s Daily 𐙚

Відкрити в Telegram

𓍢ִ໋𝖱𝗎𝗌𝗌𝗂𝖺𝗇 𝖽𝗈𝗅𝗅🦢 ִֶָ @Golsaaasbot (don’t use my photos) TikTok: golsa_faa Insta: golvena__

Показати більше
Країна не вказанаКатегорія не вказана
1 828
Підписники
+824 години
+1717 днів
+37330 день
Архів дописів
چجوری درس بخونم

خستم از دست زندگی بچها

این کتاب بنظر من 5/10 بود. چون نصف کتاب رو دوست داشتم و من خیلی کتاب روانشناسی خوندم و یجورایی تکراری شده بود برام. کتاب تا و
این کتاب بنظر من 5/10 بود. چون نصف کتاب رو دوست داشتم و من خیلی کتاب روانشناسی خوندم و یجورایی تکراری شده بود برام. کتاب تا وسطاش جالبه بعدش خیلی تکراری و اذیت کننده میشه به طوری که خوندنش برای من بیشتر از دوماه طول کشید ، تقریبا میشه گفت راجب تجربه های داخل اتاق درمانه و موضوع اصلیش برسی کردن تروما هاست و میگه که مشکلات مردم مال لحظه حالشون نیست بلکه ریشه توی گذشتشون داره (بخاطر همون اسمش مشکل همیشه افسردگی نیست عه چون اولین مشکلی که همیشه میاد توی ذهن مردم افسردگیه ولی کتاب میگه نه ). حالا پیشنهادش میکنم یا نه؟ اگر کتاب روانشناسی زیاد خوندید نه اصلا پیشنهاد نمیکنم مخصوصا اگر کتاب از حال بد به حال خوب یا جلد دومشو خوندید (حال عالی) اصلا اصلا پیشنهادش نمیکنم چون خیلی محتوای شبیه به همی دارند و خستتون میکنه. کلا موضوعات کتاب محدوده و اگر مثل من کتاباییو دوست دارید که فصلای کوتاه داشته باشن بهتون پیشنهادش نمیکنم. ولی اگر حوصله دارید و به موضوعش علاقه دارید اما زیاد کتابی توی این موضوع نخوندید پیشنهادش میکنم چون خیلی روان و سادست و زیاد توضیح داده و کاملا متوجه میشید.

photo content
+1

این کتاب بنظر من 5/10 بود. چون نصف کتاب رو دوست داشتم و من خیلی کتاب روانشناسی خوندم و یجورایی تکراری شده بود برام. کتاب تا و
این کتاب بنظر من 5/10 بود. چون نصف کتاب رو دوست داشتم و من خیلی کتاب روانشناسی خوندم و یجورایی تکراری شده بود برام. کتاب تا وسطاش جالبه بعدش خیلی تکراری و اذیت کننده میشه به طوری که خوندنش برای من بیشتر از دوماه طول کشید ، تقریبا میشه گفت راجب تجربه های داخل اتاق درمانه و موضوع اصلیش برسی کردن تروما هاست و میگه که مشکلات مردم مال لحظه حالشون نیست بلکه ریشه توی گذشتشون داره (بخاطر همون اسمش مشکل همیشه افسردگی نیست عه چون اولین مشکلی که همیشه میاد توی ذهن مردم افسردگیه ولی کتاب میگه نه ). حالا پیشنهادش میکنم یا نه؟ اگر کتاب روانشناسی زیاد خوندید نه اصلا پیشنهاد نمیکنم مخصوصا اگر کتاب از حال بد به حال خوب یا جلد دومشو خوندید (حال عالی) اصلا اصلا پیشنهادش نمیکنم چون خیلی محتوای شبیه به همی دارند و خستتون میکنه. کلا موضوعات کتاب محدوده و اگر مثل من کتاباییو دوست دارید که فصلای کوتاه داشته باشن بهتون پیشنهادش نمیکنم. ولی اگر حوصله دارید و به موضوعش علاقه دارید اما زیاد کتابی توی این موضوع نخوندید پیشنهادش میکنم چون خیلی روان و سادست و زیاد توضیح داده و کاملا متوجه میشید.

موافق

Repost from مردِ تنها.
دوستان، می‌خوام درباره چیزی حرف بزنم که تا حالا اینجا بهش اشاره نکرده بودم، چنل‌ دیلی برای خیلی از ماها فقط یه چنل نیست؛ یه جور دفتر خاطراته، جایی که برای نوشتن متن‌هاش در طول روز کلی اتفاق پشت سر میذاری برای عکس‌هاش وقت گذاشته میشه و تکه‌ای از حال و روز آدم توش ثبت میشه، به همین خاطر استفاده از متن‌ها و عکس‌های یه چنل بدون اجازه صاحبش اصلا کار درستی نیست نه فقط برای من، بلکه فکر می‌کنم اکثر ادمین‌های دیلی این حس رو تجربه کردن که یه روز ببینن محتوایی که با سلیقه و زمان خودشون ساخته شده بدون هیچ هماهنگی جای دیگه منتشر شده، کپی کردن بدون اجازه و بدون ذکر منبع احترام به زحمت کسی نیست، امیدوارم از این به بعد حواسمون به حق همدیگه باشه چون پشت هر متن و هر عکس زمانی هست که دیگه برنمی‌گرده.

❤️us

❤️

تفاوت منو سیسی

photo content

هنوز نگرفتم😭

photo content

photo content

پاکش کردم مامانم نبینه💞 قراره کادو بگیره برام

سنا همیشه بهم انگیزه میده که ورزشمو ول نکنم💞

photo content
+1

ببخشید خیلی خندم گرفت

🔴 بر خلاف شایعات فضای مجازی، امروز روز دختر نیست! 🔹این شایعه رو خود دخترا پخش کردن تا کادو بگیرن. آنلاین شاپ‌ها هم بخاطر اینکه محرم بوده و فروششون اومده پایین، از این خبر حمایت کردن تا همه فک کنن امروز، روز دختره. خلاصه امروز نه به صورت جهانی نه چیز دیگه، روز دختر نیست. 📚 @hamclasixii 📚