uk
Feedback
My daily🎀💅🏻

My daily🎀💅🏻

Закритий канал

💅🏻🎀🩷 @HiddenChat117652793994botbot

Показати більше
Країна не вказанаКатегорія не вказана
715
Підписники
-724 години
+537 днів
+7730 день
Архів дописів
چرا مقایسه میکنید

صددرصد جایگاه رفیق با پارتنر فرق داره

اووو چ پرو

من با پارتنرم صحبت می‌کردم دوستم زنگ می‌زد میگفت داشتی با علی حرف می‌زدی من پشت خط موندم؟ منم میگفتم آره علی بود میگفت وای چقدر بدم از این پسره میاد مگه نگفتم کات کن بعدش شروع می‌کرد باهام حرف زدن هر وقت هم میخواستم تلفن قطع کنم میگفت برا علی وقت داری برا من وقت نداری؟ یا وقتایی که میگفت بریم بیرون جرئت نداشتم نه بگم میگفت میتونی با علی بری بیرون با من نمیای؟؟ کلا درحال مقایسه کردن خودش با پارتنرم بود میگفت برای اون وقت داری برای من وقت نداری؟؟؟

ولی ن یا ی هفته قهر😂😂

پسرا رو مو حساسن

یه اشاره ای هم بکنیم به اینکه چقدر پسرا رو مو هساسند؟ یکم کوتاهش کردم یک هفته باهام حرف نزد

منم پارتنرم خیلی می‌گفت دوستات اینجورین اونجورین حسودیتو میکنن باهاشون کم ارتباط داشته باشه همه چیزو نگو بهشون من میگفتم نههه چرا باید بخاطر دید تو اینکارو کنم آخرم فهمیدم که تمام حرفاش درست بود و ازوقتی ارتباطمو تموم کردم حال خوبی دارم

بخاطر پارتنرم با دوستم کات کردم امیدوارم تصمیم درستی گرفته باشم

https://t.me/c/2890627125/5072 ببخشید کردم رو نوشتم کنم😂🤦🏼‍♀

بزارید برم خونرو تمیز کنم بیام بقیه ناشناسارو میزارم🩷

من وقتی بینیم رو عمل کنم دوست پسرم یه تایم طولانی باهام قهر بود که چرا بینی عمل کردی😂😭

حالا یکی بود منو مثلا خیلی دوست داشت از همه چیزم تعریف می‌کرد و اینا ولی مشخص بود واقعی نیست از اونور می‌گفت من کنترل‌گر نیستم ولی همه‌ش سعی داشت کنترلم کنه به بهونه‌ی دوست داشتن😂 خداروشکر زیاد طول نکشید خدافظی کردم زود باهاش

حالا که بحثشه‌ پس منم بگم که چندباره به پارتنرم میگم دلم میخواد لبمو ژل تزریق کنم و هربار میگه راضی نیستمم نههه دوست ندارمم

پارتنر درست تربیت شده✅

منم یه بار به دوست پسرم( لانگیم) گفتم ترک پوستی دارم تو ندیدی تو عکسا ،اگه بخوام خوب شن باید برم کلینیک ،گفت نری همچین کاری کنی🥲🤍

درستشم اینه که نگی خب:/

https://t.me/c/2890627125/5064 من تجربه کردم ادمی که دوستت نداشته باشه عیباتو میبینه آدمی که دوست داشته باشه اصلاااااا اینجوری نیست من تو رابطه ی قبلیم همش سرکوب میشدم و نادیده میگرفتم الان یه آقای امده من نقص خودمو گفتم گفت هیچوقت نزن این حرفو، و کلی از اون چیزی که من فکر میکردم نقصمه تعریف کرد ... بعد طرف خیلی آدم حسابیه اما اکسم، هیچی نداشت، قیافه هم نداشت ولی از من ایراد میگرفت .

برای هزارمین بار داره بهم ثابت میشه مشکلاتم با پارتنرم رو به هیشکی نگم چون دوستام فقط بلدن عصبیم کنن

نمی‌دونم چرا بعضیا اینجورین و احساس ناکافی بودن میدن فقط:/