uk
Feedback
𝐍𝐨𝐜𝐭𝐚𝐥𝐢𝐬 🪐

𝐍𝐨𝐜𝐭𝐚𝐥𝐢𝐬 🪐

Відкрити в Telegram

𝑻𝒉𝒆 𝒏𝒊𝒈𝒉𝒕 𝒊𝒔 𝒂 𝒏𝒆𝒘 𝒃𝒂𝒕𝒕𝒍𝒆 " عندما يحلّ الليل يهدأُ كلّ شىءٍ عدا ما بداخِلى "

Показати більше
Країна не вказанаКатегорія не вказана
230
Підписники
-424 години
-97 днів
-630 день
Архів дописів
يمكن أكتر حاجه بتصدمنى فى الى حواليا هوا إنى ما أذتهمش !

احيانا لا تكون الصدمة فيما حدث بل لأن ما تخيلناه لم يحدث ..

sticker.webp0.19 KB

https://whatsapp.com/channel/0029Vb7n0gV0VycBydo5WW1E 𝑭𝒐𝒍𝒍𝒐𝒘 𝒂𝒏𝒅 𝒔𝒉𝒂𝒓𝒆 🪐🤎

‏﴿إِنَّ اللَّهَ وَ مَلائِكَتَهُ يُصَلُونَ عَلَى النَّبيِّ يَا أَيُّها الَّذِينَ آمَنُوا صَلُّوا عَلَيْهِ وَسلِّمُوا تَسْلِيماً﴾

بتمَنى تدعُولى بالشّفاء و جَزاكم اللّه خَيرا... 🤎🪐

𝐃𝐢𝐝 𝐈 𝐜𝐫𝐨𝐬𝐬 𝐭𝐡𝐞 𝐥𝐢𝐧𝐞 ?

الليل يعوي في داخلي، والنهار يختبئ في الظلال…

المرءُ لا تُشقِيهِ إلا نفسه وحاشاها الحياةُ أن تُشقيه ويظنّ ان عدُوهُ فى غيرِه وعدُوهُ يمسيهُ ويضْحى فيه ..!

الدين وسطيه فى انه مش خانق اوى ولا سايب اوى مش فى ان انا البس بنطلون واسع واحط ميكب خفيف واقول عادى دا الدين وسطيه ويسر مش عسر انا مش متشدده لما اقول على الحرام حرام من غير استثناءات يعنى البنطلون حرام ونقطه مافيش فواصل الميكب حرام حتى لو مش باين اوى او خفيف البرفيوم حرام حتى لو ريحته بتقعد ثانيتين وبعد كدا محدش بياخد باله غير الى بيقرب بس النيلز والمنوكير حرام الدريس الضيق او الى بحزام او الى ضيق من فوق وواسع من تحت كل دا حرام الاكسيسورز حرام لانها زينه دا غير انها لامعه وملفته مافيش نقاش ، الحرام حرام حتى لو كل الناس بتعمله حتى لو صعب شويه ربنا حرم علشان فى حكمه فى التحريم دا مش من فراغ اللبس الواسع مش شوال ولا وحش علافكره بالعكس دا شكله تحفه و جميل وشيك جدا والخمار شكله تحفه جدا وفى منه استايل استايلات كتير وكلهم روعه زينتك فى بيتك وكدا كدا ربنا مخلقش حد وحش كلنا جمال وكلنا حلوين وكفايه ان ربنا قال " لقد خلقنا الانسان فى احسن تقويم " اعرف بنات كتير لبسهم حلو وبيطلعو من بيتهم من غير اى حاجه على وشهم او على ضوافرهم وشكلهم بيبقى حلو هل دا معناه منحطش ميكب ولا نشترى منوكير ولا حاجه من الحاجات دى لا طبعا ! اشترى و عيشى حياتك بس فى بيتك حتى لو هاتجيبى فساتين زى بتاعت الاجانب انتى حره بس فى نطاق البيت فقط انتى جوهرة غالية و نفسك عزيزه مترخصيش نفسك للكل ومتخليش نفسك سلعه والى تعجبه يشتريها انتى اغلى من كدا ..

وحشتنى كلمة" آنسة" لما كان جدو بيقولها لى وانا اقوله انا مش آنسة أنا بنوته .

ويكاد شوقى يقتلنى على فراقك فما على إلا الصبر يا حبيبى وليتك تأتينى فى منانى كل ليلة لأخبرك بكل ما قامت به الدنيا بى ..

لو انتو زى حالاتى و قاعدين فى البيت ومعاكم بطانية ولما بتسقعو بتتغطو وتدفوا فا احب افكركم وافكر نفسى اننا لازم نحمد ربنا لان غيرنا معندوش وممكن يوصل لان البيت يكون من غير سقف او سقفه مش كويس فاحنا فى نعمه كبيره اوى لازم نشكر ربنا عليها الحمد الله الذى اعطانا نعمة الستر والدفء والمأوى 🤎

وحقيقة الانسان أنه يحب الأنس وليس الوحدة ولكن بالرغم من ذلك ! بعضنا يفضل الوحدة والبعض الآخر تفرض عليه تلك الوحدة حتى تصبح محببة إليه...

اللهم اغفر لي ذنبي كله، دقَّه وجلَّه، أوَّله وآخره، علانيته وسرَّ ما علمت منه وما لم اعلم
اللهم اغفر لي ذنبي كله، دقَّه وجلَّه، أوَّله وآخره، علانيته وسرَّ ما علمت منه وما لم اعلم

التعليم فى مصر فى حته تانيه 💀

اللّهم اغفِر لى اللّهم إرحَمنى اللّهم عافِنى اللّهم ارزُقنى

بعض الأمور كان يجب ألا نبدأها إصلا 🤎

وقد هِمتُ في عينيكِ حتى كأنّني نسيتُ الطريقَ إليَّ… حين أبصرتُكِ

فى ظاهركَ الأملُ وفى جَوفكَ الجفاءُ والقتَمُ ..