uk
Feedback
𝐍𝐨𝐜𝐭𝐚𝐥𝐢𝐬 🪐

𝐍𝐨𝐜𝐭𝐚𝐥𝐢𝐬 🪐

Відкрити в Telegram

𝑻𝒉𝒆 𝒏𝒊𝒈𝒉𝒕 𝒊𝒔 𝒂 𝒏𝒆𝒘 𝒃𝒂𝒕𝒕𝒍𝒆 " عندما يحلّ الليل يهدأُ كلّ شىءٍ عدا ما بداخِلى "

Показати більше
Країна не вказанаКатегорія не вказана
235
Підписники
Немає даних24 години
-67 днів
-230 день
Архів дописів
مانتو حلوين اهو

يوصل 10 ؟

يلا وكدا 🤡

وهنا

تفاعل هنا كدا

سـ

ميرسي بحر

بس؟

ميرسي يا بطوط على النجمة

نتفاعل ممكن؟؟

وَ مَا أَحْبَبْتُهُ دَوْمًا...بِطُولِ الْهَجْرِ يَصْفَعُنِي

بموت 😂 لا انا لسه مروقه مش قادره اقطع

حد هايبعت ولا اى 😂

اى هاتخطفيه وتقطعى منه حته كل يوم ولا ناوية تجلديه وبعديها تعالجيه وترجعي تجلديه تانى 🙂

لا روحى اقتليه محدش هيكلمك 😂

انا من وجهة نظرى اى انسان بينتقد الى حواليه فى حاجات مش من حقه مريض نفسي ومتحضنش وهوا صغير

مريض نفسي محتاج يتعالج كبرى دماغك عادى متحرقيش دمك

روحى اوئديه محدش هايحوشك والله 😂😂

موأودين اه وماله والله لو حد من المدرسات رد كانت مسحت بيه البلاط لو هوا بيقول كدا سورى يعنى هوا شايف والدته راجل؟

حصل مفكرين انهم عايشين فى الجاهلية