uk
Feedback
🔥🤍CRYPTO THILI GOLD MASTER SIGNAL SERVICE❤🔥

🔥🤍CRYPTO THILI GOLD MASTER SIGNAL SERVICE❤🔥

Закритий канал

අලුත්ම අය CRYPTO THILI 𝗩.𝗜.𝗣 SIGNAL 𝗦𝗲𝗿𝘃𝗶𝗰𝗲 PRICE ━━━━━━━━━━━━━━━━ CRYPTO THILI FOREX PAY 𝗩.𝗜.𝗣 SIGNAL 𝗦𝗲𝗿𝘃𝗶𝗰e ━━━━━━━━━━━━━━━━ 1 MONTH :- $15 LIFE TIME :- $80 JOIN WHATSAPP MSG :- 0755204732

Показати більше
Країна не вказанаКатегорія не вказана
212
Підписники
+124 години
+67 днів
+1130 день
Архів дописів
Repost from N/a
GOLD SELL TP 1/2 DONE 💙😍 GOLD නැවත අප් උනොත් 4035-4040 අපි සෙල් ගමු හැබැයි NEWS TIME නැති වෙලාවක හොදේ ❤️😍
GOLD SELL TP 1/2 DONE 💙😍 GOLD නැවත අප් උනොත් 4035-4040 අපි සෙල් ගමු හැබැයි NEWS TIME නැති වෙලාවක හොදේ ❤️😍

Repost from N/a
🔥💯CRYPTO THILI VIP SIGNAL💯🔥 🪙XAUUSD SELL 4027-4032 Take Point             4026 Take Point             4024 Take Point             4022 Take Point             4015 Open -3995 ❌ STOP LOSS       4040

Repost from N/a
DOWN GOLD SELL 😱💙😍 GOLD SELL TP 1/2/3 DONE ❤️😍
DOWN GOLD SELL 😱💙😍 GOLD SELL TP 1/2/3 DONE ❤️😍

Repost from N/a
🔥💯CRYPTO THILI VIP SIGNAL💯🔥 🪙XAUUSD SELL 4024-4029 Take Point             4023 Take Point             4021 Take Point             4019 Take Point             4010 Open -3995 ❌ STOP LOSS       4035

4000 නැවිත් 4002 ඇවිත් gold එක buy ගියා නේද 🌝😍 මම town එකට ගිහින් දැන් අනේ ගෙදර අවේ අපරාදේ entry missing සෙල් එක බලමු එහෙනම් දැන්

Repost from N/a
3990/4000 LEVEL වලට ආවම අපි නැවත BUY ගමු TRADERS 💙🌝😍

Repost from N/a
GOLD BUY TP 1/2/3 DONE 💙🌝😍 මගේ SIGNAL වලට විතරක් TRDE කරන්න $20000 උනත් ඔයාලගේ ACCOUNT මම අප් කරලා දෙන්නම්❤️😍
GOLD BUY TP 1/2/3 DONE 💙🌝😍 මගේ SIGNAL වලට විතරක් TRDE කරන්න $20000 උනත් ඔයාලගේ ACCOUNT මම අප් කරලා දෙන්නම්❤️😍

Repost from N/a
4005 ඇවිත් 4008 BUY උනා ❤️😍 දැක්කනේ මම කලින්ම SELL එක දීපු වෙලේම කිව්වා 4000-4006 තමා මම එක දෙන්නේ ඉතින් ඒ LEVEL වලට සෙල් එක
4005 ඇවිත් 4008 BUY උනා ❤️😍 දැක්කනේ මම කලින්ම SELL එක දීපු වෙලේම කිව්වා 4000-4006 තමා මම එක දෙන්නේ ඉතින් ඒ LEVEL වලට සෙල් එක ආවා BUY උනා ඔහොම MARKT එකේ LEVEL කියන තව අය සිටිද 😁😍 වෙන අය නෑ CRYPTO THILI විතරයි ❤️😍

Repost from N/a
🔥💯CRYPTO THILI VIP SIGNAL💯🔥 🪙XAUUSD BUY 4000-4006 Take Point             4007 Take Point             4009 Take Point             4011 Take Point             4020 Open -4035 ❌ STOP LOSS       3992

Repost from N/a
4027 සිට 4008 GOLD MARKT SELL උනා TRADERS ❤️🌝😎 මම කියන විදියට කරගෙන යන්න මගේ SIGNL වලට විතරක් TRDE දාන්න ඔයාලගේ ACCOUNT මම
4027 සිට 4008 GOLD MARKT SELL උනා TRADERS ❤️🌝😎 මම කියන විදියට කරගෙන යන්න මගේ SIGNL වලට විතරක් TRDE දාන්න ඔයාලගේ ACCOUNT මම $20000 උනත් අප් කරලා දෙන්නම් ❤️😍

Repost from N/a
4000-4006 LEVEL වලට ආවම මම BUY එක දෙන්නම් එතකන් ඔයාලා SELL එකේ ඉන්න SL පහලට අරන් PROFIT පිට SL දාගෙන මීට CRYPTO THILI 😏😁❤️🌝😎

Repost from N/a
GOLD SELL TP 1/2/3/4 ALL TARGT DONE ❤️😍 4012 DONE🤍🌝
GOLD SELL TP 1/2/3/4 ALL TARGT DONE ❤️😍 4012 DONE🤍🌝

Repost from N/a
5M ANLISE අනුව 4010 GOLD SELL වෙන්න ඕනා එතකන් මම වෙන SIGNL දෙන්නේ නෑ සෙල් එක HOLD කරන් ඉන්න 💙😍

Repost from N/a
GOLD SELL TP 1/2 DONE 💙😎
GOLD SELL TP 1/2 DONE 💙😎

Repost from N/a
5M ANLISE අනුව GOLD එක 4010 SELL වෙන්න ඔන්න ඕනා 💙😍
5M ANLISE අනුව GOLD එක 4010 SELL වෙන්න ඔන්න ඕනා 💙😍

Repost from N/a
4027 ENTRY DONE TRADERS 🤍😎

Repost from N/a
🔥💯CRYPTO THILI VIP SIGNAL💯🔥 🪙XAUUSD SELL 4027-4032 Take Point             4026 Take Point             4024 Take Point             4022 Take Point             4015 Open -3995 ❌ STOP LOSS       4040

https://www.facebook.com/share/1FJguq1fGQ/?mibextid=wwXIfr මම මේ දාන පෝස්ට් බලලා ඉගෙන ගන්න බලන්න යාලුවොන්ටත් share කරන්න මේවා ඉගෙන ගන්නේ නැතිව trading කරන්න අමාරුයි

Repost from N/a
GOLD SELL MY TARGT එක :- 3946 5M anlise එකක් නොව 1 week anlise එකක් 💙😍

ඔයාගේ BALNCE එක $15200 UP කරන GROUP එක අද පටන් ගන්න වෙන්නේ නෑ TRADERS තාම පස් හය දෙනෙක්ට ACCOUNT හදාගන්න බැරි වෙලා ඒ අය කියනෝ අද පටන් ගන්න එපාලු.ඒ නිසයි මම GROUP වලට POST එකවත් නොදැම්මේ.ඒ අය ACCOUNT හදාගෙන READY කියපු ගමන් මම GROUP වලට POST එක දානෝ ඊලග දවසේ ඉදන් වැඩේ පටන් ගනු ලැබේ මම ඒ GROUP එකට ගන්නේ 50 දෙනයි ඊට වඩා ගන්නේ නෑ මොකද ACCOUNT CHEK CHEK කර කර වැඩේ ගානට කරගෙන යන්න ඕනා නිසා ගන්නේ 50 දෙනයි ❤️😍