Mehrad | اینترنت آزاد | اخبار جنگ ایران آمریکا اسرائیل
Відкрити в Telegram
510
Підписники
+124 години
+237 днів
+11330 день
Архів дописів
🔴 هشدار فوری به کلیه افراد مستقر در محله مسکونی ورد آورد در تهران بر اساس ناحيه مشخص شده قرمز رنگ بر روی نقشه ضمیمه.
در دقایق آینده ارتش دفاعی اسرائیل زیرساخت های نظامی در این ناحیه را مورد حمله قرار خواهد داد.
شهروندان گرامی، بمنظور امنیت و سلامتی شما، از تمامی افراد حاضر در ناحیه تعیین شده مذکور در نقشه تقاضا میگردد در خانه هایتان ساکن شده و طی چهار ساعت آینده از آنجا خارج نگردید.
لطفا از نزدیک شدن به این ناحیه اکیدا خودداری نمائید.
@MehradXV
🔴ترامپ :
ایالات متحده آمریکا در حال انجام مذاکرات جدی با یک رژیم جدید و منطقیتر است تا به عملیات نظامی ما در ایران پایان دهد. پیشرفتهای بزرگی حاصل شده است اما اگر به هر دلیلی توافقی بهزودی حاصل نشود — که احتمالاً خواهد شد — و اگر تنگه هرمز بلافاصله برای «تجارت» باز نشود، ما حضور دوستداشتنی خود در ایران را با انفجار و نابودی کامل تمامی نیروگاههای برق، چاههای نفت و جزیره خارگ (و احتمالاً تمام تاسیسات آبشیرینکن!) که تاکنون عمداً به آنها «دست نزدهایم»، به پایان خواهیم رساند. این اقدامی تلافیجویانه بابت سربازان پرشمار ما و دیگرانی خواهد بود که ایران در طول ۴۷ سال «حکومت وحشت» رژیم قدیمی، آنها را سلاخی کرده و به قتل رسانده است. با تشکر از توجه شما به این موضوع.
رئیسجمهور دونالد جی. ترامپ
@MehradXV
🔴پس از گذشت ۴ روز از ترور سردار تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه، بالاخره سپاه پاسداران رسما کشته شدن وی را تایید کرد
@MehradXV
«روز بزرگی در ایران است. بسیاری از اهدافی که مدتها به دنبالشان بودیم، توسط ارتش بزرگ ما، بهترین و مرگبارترین ارتش در جهان، از بین رفته و نابود شدهاند. خدا همگی شما را حفظ کند!
رئیسجمهور دی.جی.تی (DJT)»
@MehradXV
🚨ترامپ به فایننشال تایمز :
صادقانه بگویم ، چیز مورد علاقه من گرفتن نفت ایران است اما بعضی افراد احمق در آمریکا میگویند چرا اینکار را میکنی؟ اما آن ها افراد احمقی هستند شاید جزیره خارک را بگیریم ، شاید نگیریم ، گزینه های زیادی داریم
این همچنین به این معناست که باید مدتی آنجا (در جزیره خارک) باشیم@MehradXV
🔴ولیعهد عربستان تعارف دیپلماتیک را کنار گذاشت و واقعیت ایدئولوژی جمهوری اسلامی را بیان کرد:
"آنها یکصد و پنجاه میلیارد دلار (از رئیسجمهور اوباما) دریافت کردند اما حتی یک خیابان هم نساختند."...
@MehradXV
🔴سنتکام : جنگندههای F-18 درحال آمادهسازی برای عملیات شبانه تو ایران هستند
@MehradXV
🔴 واشنگتن پست:
مدت زمان احتمالی حملات زمینی به ایران حدود ۲ ماه است
آمریکا بحثهای مدیریت نابودی سکوی تسلیحات ایرانی نزدیک تنگه هرمز را بررسی کرده است
@MehradXV
🔴واشینگتن پست :
پنتاگون در حال آمادهسازی طرحهایی برای انجام عملیات چند هفتهای زمینی تو ایرانه؛
اما اجرای این طرحها منوط به تأیید Donald Trump خواهد بود.
این عملیات در صورت اجرا، میتونه وارد
مرحله جدید و خطرناکتری از جنگ
بشه که نسبت به هفتههای قبل،
ریسک بیشتری برای نیروهای آمریکایی
داره.@MehradXV
🔴 جیدی ونس، معاون ترامپ: ما علاقهمند نیستیم که یک سال یا دو سال دیگر در ایران باشیم.
ما در حال رسیدگی به امور هستیم، به زودی از آنجا خارج خواهیم شد و قیمت بنزین دوباره کاهش خواهد یافت
@MehradXV
🔴 حوثیها رسما وارد جنگ شدند.
طبق اعلام ارتش اسرائیل، موشک بالستیک شلیکشده توسط حوثیها بر فراز جنوب اسرائیل با موفقیت رهگیری و منهدم شد.
@MehradXV
🔴بلومبرگ :
ایالات متحده در حال حاضر برنامهای برای حمله زمینی به ایران ندارد، اما نیروهایی را به منطقه اعزام میکند تا انعطافپذیری، بازدارندگی و احتمال تخلیهها را فراهم کند.
مقامات تأکید میکنند که همه گزینهها همچنان باز است و برنامهها میتوانند به سرعت تغییر کنند.
@MehradXV
🔴مارکو روبیو به "متحدان" G7 روشن کرد که آنها باید وارد عمل شوند و به ایمن سازی تنگه هرمز کمک کنند.
🇺🇸روبیو: "آنها می خواهند یک سیستم TOLLING در تنگه هرمز راه اندازی کنند. این نه تنها غیرقانونی است، غیرقابل قبول است، بلکه خطراتی برای جهان است و مهم است که جهان برنامه ای برای مقابله با آن داشته باشد!" "ایالات متحده آماده است تا بخشی از این طرح باشد. ما مجبور نیستیم آن طرح را رهبری کنیم، اما خوشحالیم که بخشی از آن هستیم." اما این کشورها چیزهای زیادی در خطر هستند، نه فقط کشورهای G7، بلکه کشورهای آسیایی و سراسر جهان در خطر هستند و باید سهم زیادی در این تلاش داشته باشند تا اطمینان حاصل شود که نه تنگه هرمز و نه صراحتاً هیچ آبراه بینالمللی هرگز نباید چیزی باشد که توسط یک دولت ملی یا یک دولت تروریستی مانند آنچه امروز در ایران وجود دارد در آن رژیم رادیکال کنترل یا گفته شود.»@MehradXV
🔴اکسیوس :
مارک روبیو،وزیرامورخارجه آمریکا گفته جنگ با ایران دو هفته تا یک ماه ادامه خواهد داشت
مارک روبیو :
انتظار داریم امروز یا فردا پاسخی از ایران در قبال مذاکره دریافت کنیم
ایرانیها باید با ما تماس بگیرند و اعلام کنند چه کسی با ما صحبت خواهد
@MehradXV
+1
🔴 هشدار جدید ارتش اسراییل برای دو محدوده در اراک:
هشدار فوری به کلیه افراد مستقر در شمال غرب شهر اراک و افراد مستقر در ناحیه صنعتی خیرآباد در منطقه اراک بر اساس ناحیه مشخص شده قرمز رنگ بر روی نقشه ضمیمه.
@MehradXV
🔴مهم؛ گویا پست های عجیب اکانت کاخ سفید مربوط به پروژه freedom.gov است؛ طبق این پروژهی جدید وزارت خارجه آمریکا بزودی ابتکاری برای کاربران ایران، چین و روسیه رخ خواهد داد که با محدودیت های اینترنتی و فیلترینگ مقابله خواهد کرد
طبق گزارشها (فاکس، رویترز)، یک اپ پورتال با VPN داخلی داره که دسترسی به اینترنت بدون سانسور (مثل نسخه آمریکایی) رو ممکن میکنه و ترافیک رو از آمریکا نشون میده؛ هنوز کامل لانچ نشده، ولی هدفش دقیقاً مقابله با محدودیتهای اینترنتی در ایرانه.@MehradXV
🔴عمویم مارکو؛ شیعهشناسی ۱۰/۱۰
مارکو روبیو در اتاق کابینه یک سخنرانی کوبنده ارائه داد:
«چیزی که من دربارهاش صحبت میکنم، مردم ایران نیستند. کسانی که این کشور را اداره میکنند، روحانیون شیعهی تندرو هستند. اینها متعصبان مذهبیاند. ببینید در ضعیفترین موقعیتشان چه کار میکنند!»
«این ضعیفترین وضعیتی است که ایران تا به حال در آن بودهاند، و ببینید چه میکنند. به سفارتها حمله میکنند. به هتلها حمله میکنند. تصور کنید اگر این افراد به سلاح هستهای دست پیدا کنند چه خواهند کرد!»
«این یک ریسک غیرقابلقبول برای جهان است. ضمناً، رئیسجمهور فقط به ایالات متحده و مردم ما خدمت نمیکند؛ این اقدام برای کل جهان است!»
«او از همان شب اول این عملیات، بهوضوح هدف را مشخص کرد. قرار بود نیروی دریایی ایران را نابود کنیم، و این در حال تحقق است و قرار بود توانایی شلیک موشکهای آنها را از بین ببریم.»
«ما در مسیر تحقق این هدف بهخوبی پیش رفتهایم. قرار بود کارخانهها را نابود کنیم تا نتوانند موشک و پهپاد بیشتری تولید کنند، و این روند هم در حال پیشرفت است.»
«تمام اهدافی که رئیسجمهور در شب اول این عملیات بهطور شفاف مطرح کرد، در حال اجراست.»
«به مدت ۴۷ سال، حکومت ایران در سراسر جهان آمریکاییها را کشته و به آنها حمله کرده است. رؤسایجمهور دیگر هم فرصت داشتند که کاری انجام دهند؛ همه درباره خطرناک بودن ایران هشدار دادند، اما از اقدام خودداری کردند.»
«اما این رئیسجمهور کسی نیست که از اقدام کردن خودداری کند. او چنین خطری را به حال خود رها نمیکند. با آن مقابله خواهد کرد، و دقیقاً همین کار را انجام میدهد.»@MehradXV
این جنگ باید «یک برنده» و پیروز مشخص و واضح داشته باشه، هیچگونه مذاکره و توافقی که بعد از اون «دو طرف» بتونن ادعای پیروزی کنن در کار نخواهد بود و پایان کار نیست...
🔴 ترامپ :
مردم ایران شجاع هستن ولی وقتی میبینن تو اعتراضات، فرد چپی و راستی میافتن رو زمین، دیگه شجاع نیستن.
دیگه باید واقعا یه جورایی احمق باشی که اونجا اعتراض کنی.
اونا با تک تیرانداز از بالای ساختمون معترضها رو میزنن.@MehradXV
Вже доступно! Дослідження Telegram за 2025 — головні інсайти року 
