🌻Aftabgardon🌻
Відкрити в Telegram
روز های بد روزهای خوب را میسازند!🖐 برای خودت زندگی کن❤
Показати більшеКраїна не вказанаКатегорія не вказана
760
Підписники
Немає даних24 години
+107 днів
+830 день
Архів дописів
یه جمله از بزرگ علوی هست که توو روزایی که هیچی خوب نیست، خیلی بهم اُمید میده. میگه:
بیا نااُمید نشیم ؛
شاید دردی که امروز تحمل میکنی
راهِ نجاتِ تو در آینده باشه:)
🌧️🌧️🌻
پنج قانون برای داشتن یک زندگی شادتر:🌱
۱-عاشق خودت باش
۲-کارتو خوب انجام بده
۳-همیشه ببخش
۴-به کسی آسیب نزن
۵-مثبت باش
۶-فقط به خدا توکل کن
🌻🌻❤️
اگه کسی ازتون درخواستی کرد، شما "نه" گفتید و اون شخص بهش برخورد. اصلا ازتون "درخواست" نکرده، بهتون دستور داده.
🌻🌻🌻👌🏻
«تو ارزشمند هستی»
باشگاه برو، مدیتیشن کن،
از حواشی دوری کن،
بوی خوب بده.
پول در بیار، دایره ی اطرافیانت رو
ارتقا بده، کمتر حرف بزن، بیشتر دعا کن.
برای خودت ارزش و احترام قائل شو.
تو هیچ چیزی کم نداری...
🌻🌻
ناراحتم ❤️🩹💔
موزیک غمگین کوردی 💔
ولی عجیب به دل میشینه 🥺😭
بس که دلااااا…..🔥
تشت نکو رند که حالی منی خراو 💥
بزرگترین سوءتفاهم افراد از روانشناسی اینه که فکر میکنن باید همیشه "شاد" باشن. درحالیکه روان سالم یعنی طیف وسیعی از هیجانات؛ از خشم و اندوه و نفرت گرفته تا شادی، آرامش و امید. اینها باید بتونن جریان پیدا کنن، "بدون اینکه ازشون فرار کنیم یا توشون غرق بشیم."...
🌻🌻🧿
یه عزیزی میگفت:
خودت رو تو زندگی به هیچکس گره نزن؛
نه به دوست، نه به رابطه، نه به هیچ چیز…
تو مسیری که هستی، با آدمهایی همراه باش که باعث خندهات میشن.
اگه دیدی کسی باعث ناراحتیته، حذفش کن؛
فرقی نمیکنه کی باشه،
دوست صمیمی، دوست قدیمی، پارتنر یا هرکس دیگه.
زندگی خودش پر از غم و گره و از دست دادنهاییه که دست ما نیست.
پس تا جایی که میتونی، بخند، خوشحال باش،
اول خودت برای حال خوبت بجنگ…
بعد، کنار آدمایی بمون که وقتی کنارشونی، دلت آروم میگیره،
که وقتی ناراحتی، برات وقت میذارن، بهت گوش میدن
و برای خندوندنت تلاش میکنن.💫
🌻🩷👌🏽
Вже доступно! Дослідження Telegram за 2025 — головні інсайти року 
