ru
Feedback
Cortex MBTI

Cortex MBTI

Открыть в Telegram

MBTI decoded, not defined.

Больше
Страна не указанаКатегория не указана
4 835
Подписчики
+2224 часа
+2027 дней
+3 40030 день
Архив постов
اگه یک #ISFJ روی یکی آبسسد بشه:
ریزترین چیزایی که گفتی یادش می‌مونه. ممکنه خودت یادت بره چی دوست داری، ولی اون یادشه. همیشه هم یه گوشه ذهنش درگیر اینه که حالت خوب باشه.

اگه یک #ISTJ روی یکی آبسسد بشه:
خیلی تابلو نیست، ولی همیشه هست. پیگیرت میشه و یواش‌یواش توی روتینش جا می‌گیری و از روی ثباتش می‌فهمی چقدر براش مهمی.

اگه یک #ENFP روی یکی آبسسد بشه:
هر اتفاقی براش بیفته میگه «اینو باید به فلانی بگم» و دلش می‌خواد همه زوایای وجودتو کشف کنه. یهو وسط روز بهت فکر می‌کنه و لبخند می‌زنه.

اگه یک #ENFJ روی یکی آبسسد بشه:
حواسش از خودت بیشتر به حالت هست و اگه ناراحت باشی، خودش هم آروم نمی‌گیره. مدام دنبال اینه که یه جوری حالتو بهتر کنه.

اگه یک #INFP روی یکی آبسسد بشه:
یه خاطره دو دقیقه‌ای رو صد بار توی ذهنش مرور می‌کنه. یه آهنگ بشنوه، یه منظره ببینه، یاد تو میفته و کم‌کم تبدیل میشی به بخشی از دنیای خیالی و احساسیش.

اگه یک #INFJ روی یکی آبسسد بشه:
از لحن پیام و یه نقطه آخر جمله‌ت هم معنی درمیاره. خیلی وقتا قبل از خودت می‌فهمه حالت چطوره و یهو می‌بینی یه جای خیلی خاص توی ذهنش داری.

اگه یک #ENTP روی یکی آبسسد بشه:
برای هر چیز مسخره‌ای بهت پیام میده و هر دفعه فکر می‌کنه هنوز یه چیز جدید هست که ازت کشف نکرده. هرچی پیچیده‌تر باشی، بیشتر جذب میشه.

اگه یک #ENTJ روی یکی آبسسد بشه:
یهو می‌بینی برای تو وقت داره، در حالی که برای بقیه نداره و کم‌کم وارد برنامه‌های روزانه و آینده‌ش میشی. بدون اینکه بگه، برات جا باز می‌کنه توی زندگیش.

اگه یک #INTP روی یکی آبسسد بشه:
شب‌ها الکی می‌شینه حرف‌ها و رفتاراتو تحلیل می‌کنه و یه پیام معمولی ازت می‌تونه یک هفته ذهنشو درگیر کنه. بیشتر از اینکه دلش تنگت بشه، مغزش درگیر فهمیدنته.

اگه یک #INTJ روی یکی آبسسد بشه:
هی ادای بی‌تفاوت‌ها رو درمیاره، ولی عملاً نصف ذهنش پیش توئه. یه چیز کوچیک ازت بگی، ماه‌ها بعد هم یادشه و انگار داره بی‌سروصدا پرونده شخصیتت رو کامل می‌کنه.

بقیه‌ی ناشناس‌ها بعد عزیزان.

فدای شما بشم..

بیا پیشم تا دیوونه نشدم

تایپ‌های ناجوری رو مچ کردی.

چرا هیچ فیلم و سریالی نیست که کاپلشون ISTJ و INTJ باشه ؟ حتی تو فن آرت هایی که از تایپا میکشن هم این دوتا کم پیش میاد به عنوان کاپل کنار هم باشن😭😭

https://t.me/MBTIcortex/2627 دیپ سیک میگه تان و بان توی manner of death تایپ هاشون entp و intp عه:( یا توی بد بادی پران intp بود

آره می‌ذارم.

از شیپا هم میشه؟ مثلا این دوتا پسره تو دیر ایکس شیپ جالبی بود.. Isfp و Infj یا تو strangers from hell این دوتا Infp و Intj از اونجایی که اسماشون سخت تو ذهن می مونه مجبور شدم ادیت بفرستم..

احساس کردم نسخه‌ی VIP کائنات هستم.

.