ru
Feedback
𝗙𝗜𝗥𝗦𝗧 𝗕𝗨𝗭𝗭

𝗙𝗜𝗥𝗦𝗧 𝗕𝗨𝗭𝗭

Открыть в Telegram

𝙁𝙄𝙍𝙎𝙏 𝘽𝙐𝙕𝙕 | Pop Culture & Random Buzz Feminist Queer-Supportive Activism-Driven اینجا هنوز نفس میکشیم

Больше
Страна не указанаКатегория не указана
4 438
Подписчики
Нет данных24 часа
-837 дней
-4430 день
Архив постов

اره برید و مارو با آخوندا این تو تنها بذارید

کره جنوبی هم از شهروندانش خواست ایران رو به شکل فوری ترک کنن

Repost from دندون
اینم یکی دیگه از سگبسیجیای دانشجوی دانشگاه امیرکبیر و گوهای خوردنی بی پایانش راجب اینکه همه چی سیف بود یهو ما یسری آدما رو دیدیم که اصلا تا حالا چهره شونو ندیده بودیم و جدید بودن (مایند یال دانشگاه از پریروز تا حالا تعداد بسیجیای جدید و ناشناخته و دانشجونمای خودشون چند برابر شده!)

مخصوصا راهنمایی ها حالا دبیرستان راحت تر میتونن مراقب خودشون باشن بچه ها

اینا عادت دارن به گروگانگیری

هرگونه تحت فشار گذاشتن شما میتونه بقیه بزرگترهارو تحت فشار بذاره که فعالیت نکنن

بچه ها ببینید شما سنتون کمه ، فضای مدارس سرکوبش خیلی راحته و در عین حال هویت ماها تو دانشگاه و مدرسه همیشه مشخصه و دست سرکوب هم فعلا بلنده

سعی کنید تو مدرسه کاری نکنید مخصوصا مدارس راهنمایی فعلا به بزرگتر ها بسپارید

دانشگاه هارو هم دارن غیرحضوری میکنن ، از هر نوع جمعیت فیلتر نشده ای میترسن و فیلتر کردن مدارس راحت تر از دانشگاه هاس

ایلیا نمیتونم عکس بفرستم ولی توییت هم شده این موضوع ما دانش اموز های مدرسه سوم شعبان (بلوار فردوس تهران) امروز اومدن بچه هارو لخت کردن دنبال جای ساچمه گشتن و دوتا رو نهمی هارو بردن سعی کردیم شلوغ کنیم نبرن ولی نشد و بردن اون دو دانش اموز رو مدیر هم تو این موضوع دست داشته اینو اطلاع رسانی کن لطفا صدای اون دو تا دانش اموز رو برسون به بقیه تروخدا:))
پیام شما

جوری که راجع به الزهرا حرف میزنن واقعا ناراحت کننده است این دانشگاه اصلا مذهبی نیست دانشجو هاشم مثل بقیه دانشگاهان درسته بکایی رئیس دانشگاهه و دانشگاهو به گند و کثافت کشیده و حراستش وحشیه ولی تنها فرقش با بقیه دانشگاها تک جنسیتی بودنشه همه تعجب کردن که وا ویلا الزهرا فلان

وای زن عالی هستی

دوتا حرومزاده تو طبقات بالای دانشکده عمران دارن فیلم میگیرن

در فضاهای بسته مثل دانشکده، سعی کنید به صورت جمعی حرکت کنید و در نقاط کور یا اتاق‌های تنها نمونید به هیچ وجه مطمئن بشید هیچ دانشجویی تنها نباشه

اگر دسترسی به اینترنت دارید، از پیام‌رسان‌هایی با قابلیت پیام‌های خودتخریب‌شونده مثل Signal یا Secret Chat تلگرام استفاده کنید حتما

بچه ها در سعید امن نیست. تو مهندسی پزشکی میخوان بچه هایی که تو دانشکده هستن رو بگیرن. یا بمونید تا اوضاع اروم شه، یا وایستید شاید جمعیت بیشتر شه. اگر خواستید خارج شید حتما چند نفری خارج شید و مستقیم سمت مقصد اصلیتون نرید.

سلام، من دانشجوی دانشگاه امیرکبیرم و وضع بچه ها توی دانشگاه اصلا خوب نیست. سمت در سعید از طرف خیابون انقلاب مامور اومده و از توی دانشگاه بسیجی ها اومدن بچه ها رفتن توی دانشکده مهندسی پزشکی و گیر‌ کردن. خیلی احتمالش بالاست لباس شخصی های حرومزاده برن تو دانشکده و رندوم بچه ها رو بگیرن. هیچ فیلم و عکسی بیرون نیومده و بچه های تو هم کمترین کاری که میتونن بکنن برای نجات جونشون اینه که فیلم هارو پاک کنن، منم هیچ مدرکی ندارم که حرفم رو ثابت کنم ولی ازت خواهش میکنم صدای بچه های امیرکبیر باش. امروز دانشگاه خیلی بیشتر از روز دو روز پیش شلوغ بود. هیچ خبری از چند ساعت پیش پخش‌ نشده چون درگیریم برای زنده در رفتن، دست من هم به جایی بند نیست. لطفا لطفا تا جایی که میتونی کمکمون کن.

ایران آزاد شه بعضیا از برده ویو بودن ازاد نمیشن

بس کنید بردگی ویو رو