ru
Feedback
ضَيّ.

ضَيّ.

Открыть в Telegram

صاحبك حبيبك تِعب صاحبك حبيبك هِلِك!")

Больше
Ирак63 663Категория не указана
749
Подписчики
+1424 часа
+147 дней
+9430 день
Архив постов
تَملّكتَ الفؤاد بغير عِلمِي فما أزهَى الفؤادَ وأنت فيهِ!

مش يمكن الفرحة مع ريال مدريد بقيت من الكبائر

عليا الطلاق لو عندي فدان أرض لأكتبهولك
عليا الطلاق لو عندي فدان أرض لأكتبهولك

لو انت مبتحبنيش ف دي غلطة الدكتور اللي نسي يقص صورمك مع الحبل السوري

انا مليش ايد يتوجعني هتتجاهلني هتجاهلك . مش هتكلمني مش هعبرك ، هتبني بينا سور هبني عمارة وسوبر ماركت وكشك سجاير

ومُمكن يحصل معاك الاتنين عادي.")
ومُمكن يحصل معاك الاتنين عادي.")

واحشني أوي أيام ما كنت طاقة متحركة أنا تم استغلالي والله ، أنا كنت أشطر من كده في كل حاجة يا رب أنت العالم.

أنا أضلّك؟ دنا ضلّك.

المواد ما بتتلمش
المواد ما بتتلمش

عاوزينك تتعلم ازاي ترحم نفسك.

أرى في عينيكِ نورًا، وظلًا، وخضرةً، وأرضًا، وسماءً، وقمرًا، وبحرًا، ومركبًا، ونجاةً، وأرى نفسي، جميلًا كما تراني، فأصدق أني جميل.

‏مش متخيلة إزاي هتكون ردة فعلي لحظة معرفتي بإستجابة دعائي الدعاء اللي دعيته بكل وقت، وأنا بمشي، وأنا بركع، وأنا بسجد، الدعاء اللي كل ما أسهى بلاقي نفسي بدعي فيه بشكل لا إرادي. يارب اللحظه دي في أقرب وقت... لينا جميعًا

ما بلاش أنا يا جماعة عشان ردي على لساني ع طول، ومش بسكت ولا بعرف أسايس اموري.

الله يزوّج عزّابينا ويتمم لعاقدينا ويُكثر ذراري متزوجينا:"))

أنا مُدركة الكلام دة بطريقة بشعة أوي.")
أنا مُدركة الكلام دة بطريقة بشعة أوي.")

‏أنهكهُ المَسير وَإن توقَّف هَلَكْ.

يعجبوني الناس اللي يحبوني أحس قراراتهم صحيحة في الحياة.

وإذا تخلّى الناس عنك جميعُهم، ورأيت ظِلاً قد أتاك فَذا أنا!

وَيحُك! أكُلَّما أودعتَ حُسنَ الظنِّ بالأنامِ صفعتكَ المواقفُ!
وَيحُك! أكُلَّما أودعتَ حُسنَ الظنِّ بالأنامِ صفعتكَ المواقفُ!

‏قلبي عليك أرقُّ ممّا تحسبُ!