ru
Feedback
Dark Land

Dark Land

Открыть в Telegram

The best lyrics, the best music. Foreigner, with the best mood. unknown : @DarkLand_timebot

Больше
Страна не указанаКатегория не указана
4 022
Подписчики
-1424 часа
-2487 дней
-1 41630 день
Архив постов
شانس برا ما نیومده به هرکی دلبستیم مال یکی دیگه بود

رفتنای واقعی بدون خداحافظی‌ان، بدون دعوا و درگیری، بدون غر زدن و بهونه گیری، بدون گفتنِ دارم میرم که در جوابش بشنوی نرو، دیگه نمیگی ببین من دارم اذیت میشم، دیگه دلت نمیخواد یقه شو بگیری و بهش بگی تورو خدا نذار برم، جیغ و داد نمیکنی، دیگه مهم نیست، شاید حتی گریه هم نکنی، آدمایی که میخوان برن چمدونو محکم از کمد در نمیارن که صداشو بشنوی، بی سروصدا لباساشونو جمع میکنن و وقتی حواست نیست میرن. نمیگن خداحافظ من دارم میرم، اصلا هیچ آدمی نمیگه خداحافظ که بسلامت بشنوه، اگه گفت یعنی میخواد نرو بشنوه، بمون بشنوه، نمیخوام بری بشنوه، میخواد بشنوه بمون درستش میکنیم، پشت هر خداحافظی یه «به امید دیدار» وجود داره، واسه همینه که رفتنای واقعی بی خداحافظی‌ان عزیزم.

Среди множества ублюдков было немало людей. در میان بسیاری از حرام زاده گان ، زیادی انسان بودیم

چنل کصشر🤮

شما برمیگردید به ورژن عیاشتون چون تعهد و وفاداری براتون سودی نداشت منم برمیگردم به کار و زندگیم

بهترین زمان بازگشت زمانیه که همه فک کنن شکست خوردی:/

Repost from N/a
کسی ک بی منت محبت میکنه کمیابه و کسی ک قدر محبت رو میدونه نایاب!

اونی که فکر کرد من باختم ، آخر بازی رو ندیده بود .

اون شب جمعه هایی که ما تو باشگاه داشتیم پا میزدیم... شما داشتین پا میخوردین ما شبیه هم نیستیم / سیکتیر 👋🤙

"بچه تو رو دیگه نیستمت"

Repost from •Vert•
Puzzle-Band-Dastan-320.mp37.67 MB

Repost from •Vert•
1_191468263371181551 (1).mp37.55 MB

اونی که یکبار باخته ،دیگه برای باختن بازی نمیکنع:)

عاشق شدن بزرگ ترین اشتباهس در این دنیایی که آدماش تغلبی شده به خودتان ایمان داشته باشید و زندگی عادلانه شروع کنید چون به خودتون اهمیت میدهید

اتفاق جالب در بازی دیشب آرژانتین و ایسلند بعد از بازی دوستانه‌ی دیشب ایسلند و آرژانتین که با پیروزی 0-3 آرژانتین به پایان رسید ، بعد از بازی یکی از بازیکن ها از مسی پرسید منو میشناسی ؟ من پسر ایدورم هم تیمی سابقت ، ایدرو بازیکن سابق چلسی ، بارسلونا و موناکو بود که در سال های 2006 تا 2009 با مسی در بارسلونا هم تیمی بود ..

تاسوعا و عاشورای من 18 و 19 دی هر سال هستش بالاخره اهمیت اونهمه کشته از دعوای فامیلی ی مشت عرب مهم تره 🤞🏻🖤

امروز براتون چطور گذشت

دیگ بازیکنامونم پیر شدن جام جهانی آخرشونه به چی غصه نخوریم

‏یه دوس دختر میخوام که بده یه زن میخوام‌ که نداده باشه تفکر 99 درصد پسرای ایرانی...