ru
Feedback
مَـلاذُ الـقُـلُـوب •

مَـلاذُ الـقُـلُـوب •

Открыть в Telegram

مساحة آمنة لراحة البال، نصوص تلمس القلب، وكلمات تشبه طيب الأثر 🕊️

Больше
1 757
Подписчики
+37424 часа
+1 0587 дней
+1 11530 день
Архив постов
جويـن يـ سكـر ، محتـوى لطيـف وخفيـف وهـادف💗 هُنَا حَيثُ أَجِدُ نَفسِي ، وَأَستَشعِرُ أَنَّنِي أَنَا بِكُلِّ مَا فِي ، هُنَا حَيثُ الِدفء💗. https://t.me/dafa_1_7/1695 للتبـادل💗 @Sar_a17bot

جوين يَـ لُطاف💋 انيروني🥰🥰🥰🥰🥰🥰 للتبادل🎀@roryy77150BOT https://t.me/roryy772008/650

السلام عليكم فتحت تبادل يسكاكر ابعتوا 🦋 @tired200199bot

‏﷽ ﴿إِنَّ اللَّهَ وَمَلَائِكَتَهُ يُصَلُّونَ عَلَى النَّبِيِّ يَا أَيُّهَا الَّـذِينَ آَمَنُـوا صَلُّـوا عـَلَيْهِ وَسَلِّمُوا تَسْلِيمًا﴾💗✨

فيه ناس هتقنعك ان العيد 3 ايام بس , متسمعش كلامهم احنا معانا لحد عاشر يوم .

‏استبشروا خيرًا فَـ لُطف رب العالمين مُدهش .

في سلوك مؤذي بقى منتشر وهو إن حد يرميلك في نص الكلام كلمتين جارحين مالهمش لازمة وبعدها يتعامل معاك عادي على أساس إن هو مش قصده وإنه بيتكلم بتلقائية لأن هو إنسان نقي اللي في قلبه على لسانه فلما أنت تزعل كأي حد عنده دم يسمع حاجة مش عجباه وتبدأ تعمل رد فعل يبذل مجهود خبيث عشان يقنعك إنك سيء الظن وإن المشكلة عندك فلما تصمم على زعلك يعمل إن هو اللي زعلان وحاجة آخر استعباط .

Repost from N/a
عن الصداقه الحقيقيه اتحدث...👌

مِن دُعائي في وِتر هذه الليلة؛ اللهم إن اليهودَ ما تركوا موضِع ألمٍ إلا آلمونا بهِ، اللهم ضاعف هذه الآلام عليهم، الله شرِّدهم كما شردونا..اللهم لا نُقبضُ إلا ونحنُ شاهدين على تحرير فلسطين كُلها من دَنَس اليهود.

اي شيء من اجلك .
اي شيء من اجلك .

اللهم أصلح ذات بيننا
اللهم أصلح ذات بيننا

والحَولُ والقُوّةُ كُلها للَّه، وإنَّا دُون معُونتهِ عدم.

حتي من ماضيك أغار ليتني أول من احببت.
حتي من ماضيك أغار ليتني أول من احببت.

---يَحِقُّ لِلْعَيْنِ أَنْ تَبْكِيَ لِفِرَاقِهِمْ أَحِبَّةٌ لَنْ يَأْتِيَ الزَّمَانُ بِمِثْلِهِمْ..!

ليه محدش بيتكلم عن الصراع النفسي بين إنك بتحاول تكون شخص طيب وتخلي الدنيا أخف على إللي حواليك ، وما بين صعوبة الحياه والناس وأذاها إللي بيخلوك عايز تطلع أسوأ نسخه منك ؟

‏المطر الذي انتظرناه في يناير ولم يهطل هطل في مارس دون أن ننتظره ، كذلك هو عوض الله سبحانه يأتي في الوقت الذي لم نكن نتوقعهُ أبدًا .